Riješeno

Kvar na liniji - Hitna pomoc!

  • 2 February 2024
  • 3 odgovora
  • 90 pregleda

Dragi svi pozdrav! 
Dakle, prica ide ovako. 
Usluga, odnosno internet od mreze A1 se pokvario prije punih 15 dana. Da, dobro ste procitali. Punih 15 dana. Od dana nastupjelog kvara, ja i sestra uredno zovemo svaki dan korisnicku sluzbu A1, po jedno sigurno 10x dnevno, poslala sam 100 mail-ova, 100 poruka na Whatsapp, povratne informacije o popravku nisam dobila nigdje, osim famozne recenice “molimo vas za strpljenje, radimo na vasem slucaju, netko ce doci”. Da stvar bude jos gora, tehnicari su cak u 3 navrata trebali doci u dogovorenom terminu radi popravka kvara izazvan njihovom krivnjom, i niti jedan od ta tri puta se nosu udostojili doci, tocnije, sve su slagali. Od termina do dolaska radi popravka nastalog kvara. Sestra je vec 3x izlazila ranije s posla, uposlenici ne daju apsolutno nikakve informacije, niti pomoc, ja kao i sestra gubimo svoje vrijeme, zivce i strpljenje na ovakvo sramotno nepruzanje usluga. Cak sam poslala i prigovor za ponistenje racuna za mjesec sijecanj, a oni mi ni na to, pazite sad - nisu odgovorili. Ja ne mogu vjerovati da netko ovako sramotno moze poslovati, i naplacivati racune za neegzistirajuce usluge. Pa ljudi dragi, gdje vam je obraz? Ovo nije usluga, ovo je CIRKUS od usluge. Mene bi bilo stid. Moja pitanja su slijedeca: 1. Sto jos eventualno mozemo uciniti? 2. Ugovor je sklopljen na odredjeno vrijeme, i pod ugovornom obvezom, medjutim, obzirom da je vec proslo 15 dana od neizvrsavanja ugovorne obveze od strane pruzatelja usluga, vjerujem da ne postoji ni obveza za nastale penale (Imam dokaz svih poruka, e-mailova i ignoriranja istih)

U iscekivanju konkretnih odgovora i vase pomoci, sviju vas pozdravljam i toplo ne preporucujem A1! (Osim ukoliko si zelite trositi zdravlje i zivce na teski neprofesionalizam i zgrazanje nad istim!) 
 

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Karlo 2 February 2024, 15:40

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @Melanie, prije svega nam je žao zbog poteškoća s uslugom. Molimo te, ako već nisi, javi se našoj tehničkoj podršci na broj 0800 091 091. Kolege su dostupni 0-24h te će sve detaljno provjeriti.  Slažem se da tehničari moraju doći na provjeru u dogovoreno vrijeme, svakako nije cilj dogovoriti provjeru a zatim ne poslati tehničare na adresu i dobiti nezadovoljnog korisnika. Poteškoća će vjerujem ubrzo biti otklonjena, ali svakako kontaktiraj tehničku podršku.

Drugu sam temu morao obrisati jer forum želimo održati preglednim i nije potrebno duplati teme.

Dragi @A1_Karlo , kontaktirala sam vasu korisnicku sluzbu najmanje 50x i nisam dobila nikakvu pomoc niti konkretnu informaciju, prema tome, nemojte opet s istom pricom, molit cu lijepo. 
Htjela sam povratnu informaciju oko raskida ugovora. Dakle, obzirom da niste ispunili vasu obvezu popravka kvara u roku od 3, odnosno 5 dana, nego je od iste proslo cak sramotnih 15 dana, a vi i dalje pricate nebuloze i bajke za malu djecu, imam pravo raskinuti ugovor bez ikakvih penala ili dugovanja prema vama, jer sam za ovaj period vec mogla dobiti drugi internet i drugog operatera, a ne da zivim posljednja dva tjedna kao da sam u srednjem vijeku, a ne 21. stoljecu. 
Ali vidim, ni ti, kao ni ostali operateri ne odgovaras na postavljena pitanja nego nastavljas famoznu mantru, “poteskoca ce biti rijesena u najbrzem mogucem roku”, a od toga ekspresnog rjesavanja poteskoca proslo pola mjeseca. Da nije tragicno, bilo bi zalosno. Sram vas bilo. 

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Melanie s obzirom na to da komuniciramo i u inboxu, predlažem da cijeli razgovor premjestimo ondje, da nam poruke nisu porazbacane po cijelom forumu. 

Naša odgovor svakako te čeka. 

Odgovori