Homebox turbo tarifa

  • 13 December 2016
  • 38 odgovora
  • 20939 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 38

Razina korisnika 6
Bedž +4
Da, da vidjeh i na tv-u 😃
Razina korisnika 3
Koliko dugo treba cekati da se prenese stari fiksni broj na homebox? Broj je isto bio u vipu preko parice, i za tu pretplatu podnesen je zahtjev za raskid. Proslo je 14 dana od kada mi je aktiviran homebox.
@relativity na gotovom svim lokacijama 😃
Razina korisnika 3
Gdje su nestale prethodne rasprave vezano za homebox turbo tarifu? Postoji li kakva arhiva ?

Konkretno, zanima me tema naslova otprilike: homebox i smjesna limitacuja na 100gb prometa.

Raspravljalo se o tome kako je vipnet putem prodajnih savjetnika telefonski ljudima nudio pravi FLAT bez ikakvih ogranicenja (prometa i brzine) a u dobivenim ugovorima ogranicenja postoje.
Razina korisnika 3
Selk,
@Mihael99
Kada si potpisao ugovor, odnosno kada si počeo koristiti uslugu?
Vjerujem da je sada u novom mjesecu sve OK sa brzinom.
U uvijetima korištenja Turbo tarife stoji "5. Pretplatnici usluge mogu biti fizičke i pravne osobe.
Homebox/Officebox Turbo tarife dostupne su za aktivaciju u promotivnom periodu od 25.4.2016. do 30.4.2017."

Za sada mi iz VIP-a nisu ništa na ovo odgovorili. Postavio sam im pitanje na facebooku.
što se sve može s tih 1Mb/s po netu? zanima me koliko je to u praksi brzo i koji se sadržaji sve mogu otvarati?
na homeboxu turbo sam trenutno. nije mi jasno to sa noćnom opcijom, da li ona počinje kad se potroši tih 100gb ili traje nonstop tijekom mjeseca od 24 do 08h? evo sad je 2 u noći i ugasio sam pa upalio ruter, nisam još potrošio 100gb i skidam neki film i u statistikama pregleda potrošnje vidim da se trenutno skidanje uračunava u potrošnju za ovaj mjesec?
Razina korisnika 5
Bedž +1
Poz! Istekla mi se stara internet tarifa uzeo bi homebox turbo pa me zanima dal mogu uzeti samo tarifu bez uređaja pošto mi je uređaj ostao od prijašnje tarife?
Imam ovu tarifu, i već nekoliko dana brzina ne prelazi 1Mbps, na stranici routera prikazuje pod trenutni mjesec potrošeno je 33.16gb od mogućih 100gb i da je signalna traka puna, ali brzina ne raste čak ni od 0:00-08:00 i konstantno je na 1Mbps, na routeru uredno blica lampica koja govori da se radi o 4G mreži i antene su uredno postavljene, do prije 3 dana je sve bilo odlično i bez zamjerke i brzina bi obično bila 50 pa do 70Mbps, ja jesam heavy user ali od kad imam ovu tarifu samo sam jednom potrošio svih 100gb tako da je ovih 1Mbps jako razočaravajuće, imajte na umu da je ovo napisano 29.09. i da sam potrošio samo 33gb a brzina je pala. Slao sam poruke na fb ali VIP nikako odgovoriti i reći o čemu se zapravo radi, čak sam im i priložio i sliku kao dokaz da nije prijeđeno ograničenje od 100gb (a stavit ću je i ovdje). Zahtjevam nekakav odgovor i dali je netko od vas imao ovo iskustvo? Hvala!!

Odgovori