Homebox turbo tarifa

  • 13 December 2016
  • 38 odgovora
  • 20939 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 38

Razina korisnika 6
Bedž +4
Klasičan običaj u današnjem sistemu. Isto kao i kad ti stigne ovrha, zoveš operatera, a agent ti veli da oni nemaju više ništa s tim i da je tvoje dugovanje preuzela XY tvrtka te da se za sve informacije obratiš njima :-)

Ponudu drže ispod stola najvjerojatnije iz razloga što oprezno idu u širenje usluge te je nude na područjima gdje je manja gustoća korisnika te samim time i više slobodnih kapaciteta na odašiljačima. Svima nam je jasno da ne mogu uslugu ponuditi svima i odmah jer mrežni kapaciteti to jednostavno nebi mogli izdržati i na kraju bi smo dobili nekvalitetnu uslugu. Ja pretpostavljam da ponuda neće trajati neograničeno te će postupno određena područja na kojima se kapaciteti popune eliminirati sa liste dostupnosti u svrhu održavanja integriteta mreže.
Ja osobno pohvaljujem što su uslugu ponudili jer tako i tako moraju širiti dostupnost signala širom Hrvatske, a šteta je da se slobodni kapaciteti nedovoljno iskorištavaju. Oduvijek sam bio mišljenja da je hrpu slabije naseljenih područja jeftinije pokriti bežičnim brzim pristupom internetu nego razvlačiti kabele samo mi nije jasno zašto sve to nije krenulo puno ranije.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Fora je jedino da nije VIP nego prodavač AB...
Razina korisnika 3
Nero,
- ponuda je slazem se stvarno dobra.
-uz to kod mene su Vipnet brzine nekoliko puta brze od tele2 i tcoma brzina
-FLAT je omogucen nocnom opcijom

Zasto su onda pobogu isli muljati obecavajuci ono sto ne misle ispuniti (FLAT bez ikakvih ogranicenja).

Nadalje(pisem po sjecanju),u ugovoru pise da je korisnik suglasan sa navedenim stavkama ugovora i da su mu one kao takve predstavljene u telefonskom razgovoru sa predstavnicima Vipneta i da je o njima diskutirano. U mojem primjeru Vipnet je izricito obecao jedno a u ugovoru stoji drugo.

Istina, ugovor se moze raskinuti u roku od 14 dana.

Ali,sto je u slucaju da korisniku sam ugovor i dalje odgovara u tehnickim smislu (tj. da se ne radi o pravom FLATU i da postoje ogranicenja) ?
U tom slucaju Vipnet od novih korisnika radi lazljivce (jer prema ugovoru oni su se sa svime slozili u telefonskom razgovoru iako to u stvarnosti nije tako).

Ukratko, temeljem mojeg primjera situacija se moze gledati na nacin da Vipnet od korisnika radi lazljivce, pretpostavljam imajuci na umu samo profit, a izjava na njihovom webu o korporativnim vrijednostima i postivanju zakona lijepo izgleda ali u stvarnosti je samo deklarativne prirode.
Razina korisnika 5
Po meni solidna ponuda i jedna od boljih. Jedina mana je velika obračunska jedinica koja nije u skladu sa korištenjem putem wifi. Iznosi 1 MB tako da to nije ni blizu stvarnih 100 gb, da se ljudi ne pitaju zašto se brzo troši.

Noćna ju zapravo izdvaja od konkurencije.

Ali veliki minus na to što vip drži ponudu ispod stola, da korisnik mora ići na 100 i nekoju stranicu cjenika umjesto da stave na web. Ne vidim svrhu weba više kad pola toga nema gore..
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pa da... Sve potpisujem... Ali to je danas praksa ne samo u operaterskim vodama nego bilo kakvom kupoprodajnom odnosu... Ma što kupnja, pa ljudi muljaju i o poklanjenim stvarima, a kamo li onom što pokušavaju prodati...
Razina korisnika 3
Selk, prodavati proizvod da se u telefonskim razgovorima (od dvoje predstavnika Vipneta) obecaje jedno a u dobivenom ugovoru pise drugo:
-nije moralno
-nije u skladu sa deklarativnim korporativnim vrijednostima Vipneta,
-nije ni u skladu sa zakonom
-nije u skladu sa deklarativnim etickim vrijednostima Vipneta
Ali prema iskustvima forumasa i Vipnet korisnika drugih usluga u praksi se izgleda provodi takva politika tzv. sistem APP.
Razina korisnika 6
Bedž +4
Kako god bilo, meni je tarifa za sada vrlo dobra, a kao što sam i prije pisao, nedostatak je što ne postoji nekakva dodatna opcija koja bi uključivala i minute prema ostalim mobilnim mrežama. Kada bi uveli i tu mogućnost, onda bi bila odlična 🙂
Razina korisnika 3
Selk,
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nažalost dobar dio nije se uspio prebaciti, ali svi smo bili tu... ista je ekipa uz pokoju pridošlicu i vjerujem da svi znamo što smo pisali :)
Pojedince su agenti uporno uvjeravali da je Flat, a SZK i ugovor i profili da se radi o 100GB...
Jedan od forumaša je testirao i iako mu je rečeno da je pravi Flat nakon 100GB brzina je pala te je rekao da će sve vratiti pošto je bio unutar roka od 14 dana.

U konačnici, tko god bio/li ti agenti, ili im je krivo rečeno, a sami se nisu potrudili proučiti što prodaju, ili namjerno lažu u nadi da ljudi niti neće potrošiti 100GB pa da neće primijetiti...
Razina korisnika 3
Da postojale su priče od vanjskih suradnika da je flat bez ograničenja brzine, ali zaboravite na to jer nije istina.
Nakon potrošenih 100gb brzina se spušta na 1 mb/s, noćna opcija i dalje ostaje po max brzini.
Razina korisnika 3
Gdje su nestale prethodne rasprave vezano za homebox turbo tarifu? Postoji li kakva arhiva ?

Konkretno, zanima me tema naslova otprilike: homebox i smjesna limitacuja na 100gb prometa.

Raspravljalo se o tome kako je vipnet putem prodajnih savjetnika telefonski ljudima nudio pravi FLAT bez ikakvih ogranicenja (prometa i brzine) a u dobivenim ugovorima ogranicenja postoje.

Odgovori