Riješeno

Homebox - 100GB

  • 14 March 2018
  • 3 odgovora
  • 3769 pregleda

Postovani sklopio sam sa Vip uslugu Homebox int.+fiksni tel.ali vrlo bitna stvar mi nije recena da Homebox nije FLET iako sam naglasio da zelim FLET i nakon pisanja prigovora trezim nacin da iman FLET int.a ne kao Box nakon 100 GB podaktivnog prometa brzina ne opadne nego je nema nije u stanju meil otvorit .
Kao prominiti uslugu istu stornirat a ici na modem na paricu koju sam imao prije prelaska na VIP
icon

Najbolji odgovor od A1_Zoran 17 March 2018, 11:35

Pogledaj original

Odgovora 3

Da ne paše? !! Meni je nakon prelaska na 100GB tarifu slijedeći dan (učer od 08 - 24) prikazan promet od 37GB ! 🙂 Taj dan nitko nije bio u navedenom periodu pristupao modemu, ali ipak se nabralo prometa... inače mi je prosjek oko 20-40GB mjesečno, uključivo kontroliranu noćnu potrošnju... nikada nisam skidao torente... al brojač broji... budemo vidli nakon prigovora.
Regards!
kraja, ako si nam na tu temu već uputio pisani prigovor, svakako pričekaj da ti kolege s nadležnog odjela odgovore. Žao mi je ako ti usluga nije prezentirana u potpunosti. Inače, ako potrošiš 100GB po punoj brzini, za samo 30 kn možeš uključiti dodatnih 100 GB. Zoran
Razina korisnika 2
VIP je PREVARA!!!!
može te me banovat slobodno ali ja ču svakako reč svoje.
ja sam bijo kod H1 i vaš agent me nagovorio da se prebacim kod vas,, rekao mi odmah da nije flat i da imam 100gb+100gb za 30kn i onda poslje potrošenih 100hg padam na brzinu koju sam imao u H1 1mb/s,, hajd OK nije loše :)
da bi to na kraju bilo 1 Mbps = 0.125 MB/s što nije dovljno za otvorit email.
još jedna stvar ja sam u H1 trošio 150/200gb mjesečno,, dok u vip-u potršim 200gb do 15tog u mjesecu, znači i tu nešto nepaše.

Odgovori