Riješeno

Homebox - 100GB

  • 14 March 2018
  • 3 odgovora
  • 3769 pregleda

Postovani sklopio sam sa Vip uslugu Homebox int.+fiksni tel.ali vrlo bitna stvar mi nije recena da Homebox nije FLET iako sam naglasio da zelim FLET i nakon pisanja prigovora trezim nacin da iman FLET int.a ne kao Box nakon 100 GB podaktivnog prometa brzina ne opadne nego je nema nije u stanju meil otvorit .
Kao prominiti uslugu istu stornirat a ici na modem na paricu koju sam imao prije prelaska na VIP
icon

Najbolji odgovor od A1_Zoran 17 March 2018, 11:35

Pogledaj original

Odgovora 3

kraja, ako si nam na tu temu već uputio pisani prigovor, svakako pričekaj da ti kolege s nadležnog odjela odgovore. Žao mi je ako ti usluga nije prezentirana u potpunosti. Inače, ako potrošiš 100GB po punoj brzini, za samo 30 kn možeš uključiti dodatnih 100 GB. Zoran
Razina korisnika 2
VIP je PREVARA!!!!
može te me banovat slobodno ali ja ču svakako reč svoje.
ja sam bijo kod H1 i vaš agent me nagovorio da se prebacim kod vas,, rekao mi odmah da nije flat i da imam 100gb+100gb za 30kn i onda poslje potrošenih 100hg padam na brzinu koju sam imao u H1 1mb/s,, hajd OK nije loše :)
da bi to na kraju bilo 1 Mbps = 0.125 MB/s što nije dovljno za otvorit email.
još jedna stvar ja sam u H1 trošio 150/200gb mjesečno,, dok u vip-u potršim 200gb do 15tog u mjesecu, znači i tu nešto nepaše.
Da ne paše? !! Meni je nakon prelaska na 100GB tarifu slijedeći dan (učer od 08 - 24) prikazan promet od 37GB ! 🙂 Taj dan nitko nije bio u navedenom periodu pristupao modemu, ali ipak se nabralo prometa... inače mi je prosjek oko 20-40GB mjesečno, uključivo kontroliranu noćnu potrošnju... nikada nisam skidao torente... al brojač broji... budemo vidli nakon prigovora.
Regards!

Odgovori