Riješeno

Dug prema VIP-u i novi pretplatnički ugovor

  • 11 January 2017
  • 31 odgovor
  • 8240 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 31

Razina korisnika 4


Isto tako zanima me da li se ovih 9kn,99kn, 999kn itd. skida s kreditne kartice kada se sklapa ugovor s kupnjom uredaja putem web shopa ili se placa na prvom racunu...

Da li je isto tako moguće sklopiti pretplatnički ugovor s kupnjom uređaja na rate a da ne mora ici preko trajnog naloga ili je to danas tako kod svih telekom operatera u Hrvatskoj.

Nisam informiran jer se uskoro vracam u Hrvatsku nakon duzeg vremena pa da ovdje pitam ako mi netko moze dati odgovore.


Kada se uređaj kupi preko Webshopa, cijena koja ispadne da se plati odjednom, npr. 9 kn se plaća prilikom preuzimanja od strane dostavne službe.Što se Trajnog Naloga tiče, on nije potreban na tarifama do BG L+ (znači BG S+ i M+) te ako rata mobitela ne prelazi 40 kn (a ja preporučam da bude 35 kn za svaki slučaj).Tako je kod Vipneta, za druge ne znam.
Razina korisnika 4
@NOORD3V žao mi je što se moraš vratiti :D
Pričekaj odgovor, ako si naveo sve podatke, provjerit će ti (hint- OIB i/ili vlastoručni potpis čuda čine). Ali da imaš neki dug, vjeeerojatno bi već dobio pisamce od odvjetničkog društva.
Ne moraš za sve imati trajni nalog, zavisi koju tarifu i mobitel želiš, koliko imaš godina bla bla bla.
Ono što bi moralo je da ti se suma koju plaćaš za mob naplati na isti način kao i ostatak rata - ako je trajni na kreditnu, sve ide na trajni.
Razina korisnika 4
Pa ništa, u krajnjem slučaju navrati u Vip Centar kada dođeš u Hrvatsku.
Razina korisnika 6
Bedž +6
Besplatan je samo za one sa Vip brojevima, a iz pitanja se da zaključiti da pokretač teme to nije. No može normalno nazvati (i platiti poziv), danas ionako više nisu skupi ti pozivi prema van.
Razina korisnika 3
Nažalost ja nemam niti jedan Hrvatski broj nego živim u Londonu, a sada se vraćam u Hrvatsku na 4 godine zbog posla jer me firma poslala na teren.

Tako da meni taj broj ne igra apsolutno nikakvu ulogu kao ni mail od SZK jer na njega nitko neodgovara već 4 dana.
Razina korisnika 4
Najbolje bi bilo da se javiš Službi za Korisnike pa ćeš dobiti potrebne informacije.Iz inozemstva je dostupan broj 091 7125 091 koji je besplatan.

Odgovori