Dostava putem A1 WEBSHOP-a

  • 29 August 2018
  • 2 odgovora
  • 2008 pregleda

Odlučio sam produljiti ugovor u VIP-u, jer sam njihov korisnik od kako su došli u RH.
Putem WEB SHOP-a, odabrao sam mobitel i zatražio dostavu u VIP centar u mom gradu, a sve jer je u ponudi izričito napisano da je dostava u roku od 1-3 dana.
Dana 23.08.18. sam platio jednokratno uređaj koliko ga je trebalo platiti, a danas je evo 29.08.18. i vrlo su mali izgledi da mobitel primim prije 03.09.2018.god.
SRAMOTNO, NEPOSLOVNO, NEPROFESIONALNO...
Osim što nisam zadovoljan uvjetima produljenja jer se na nas stare korisnike gleda kao na teret, a ne vjerne korisnike koji bi morali imati daleko veće pogodnosti, ne mogu prihvatiti činjenicu da VIP lažima privlači kupce i to glede vremena dostave mobitela.

Mobitel mi je trebao u roku od 3 dana i to je bio jedan od razloga zašto sam ga naručio putem WEBA.

Izuzetno sam razočaran poslovanjem VIP-a, i sasvim sigurno je ovo moja zadnja pretplata .
Osim toga obratio sam se upitom na mail korisničkoj službi , a navedeni se nisu udostojili niti odgovorit na poruku u roku od 24 h.
Naravno da sam nazvao korisničku službu , a ljubazna gospođa mi je kao robot samo ponavljala da je obrada u procesu i da ni sama ne zna kada će mobitel doći, te da čekam SMS..., što na to reći ? Znam da gospođa nije kriva, međutim organizacija poslovanja i odnos prema kupcima koji se tretiraju kao ovce je nepodnošljiv, stoga se zahvaljujem silnim menadžerima koji jesu odgovorni za propust koji meni eto znači.
Da je na WEB SHOPU pisalo dostava unutar 15 dana organizirao bih se pa bih radnije izvršio narudžbu.

Neprofesionalno, neodgovorno i neposlovno, stvarno sam razočaran, stoga će moja obitelj po isteku svih ugovora zasigurno prenijeti brojeve u drugu mrežu.

Dakle da rezimiram i izvijestim sve one koji kupuju putem WEB SHOP VIP da dostava nije u roku od 1-3 dana, nego kako stvari stoje 15 ili više.

Odgovora 2

Razina korisnika 7
Bedž +3
Vjerojatno uređaja nema na stanju, stanje nije ažurirano i upao si u problem... Mislim da na temelju ovolikog kašnjenja možeš tražiti raskid i povrat novca ako to želiš, ali idi direktno tamo i traži kopije svih zahtjeva i dokumenata.
Što se tiče maila, to odgovaraju za 14 dana, rijetko prije desetog. Tako ti i piše i taj ti rok vrijedi općenito za sve SZK...
Pozdrav Kresho,

hvala na javljanju na Forum.

Žao nam je čuti u kakvoj ste se situaciji našli, svakako bismo htjeli detaljnije provjeriti što se točno dogodilo kako bismo sve rješili, vjerujem na pozitivan način.
Možete nam se slobodno javiti u inbox ili pozivom prema Službi za korisnike na broj 0800 091 091.

Lijep pozdrav,

Borna

Odgovori