Riješeno

Čudna potrošnja izvan tarife

  • 18 March 2023
  • 4 odgovora
  • 645 pregleda

Prošli mjesec dobio sam račun da sam potrošio 3 eura i još nešto sitno na neku uslugu koju se ne sjećam da sam išta kupio/pretplatio itd. Ovaj mjesec otvaram A1 aplikaciju i piše potrošnja izvan tarife 7.42 eura. Kad pogledam pregled transakcija tj. što sam ja to potrošio piše neki "NTH mobile d.o.o". Pošto sam novi korisnik A1 usluge, ne razumijem se u to i ne razumijem zašto bi mi svaki mjesec nešto se naplaćivalo ionako nisam prekoračio dobivenu potrošnju od 20gb, niti minute ili SMS-ove. Jedino što se sjećam da sam napravio a to je da sam skinuo neku aplikaciju preko interneta na koju mobitel detektirao kao virus pa sam to brzo obrisao. Ako neko zna što se događa, recite mi.

Hvala unaprijed.

icon

Najbolji odgovor od A1_Filip 22 March 2023, 22:42

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 6
Bedž +6

Nazovi SZK i pitaj koju su ti točno uslugu NTH mobile d.o.o. naplatili. Traži od njih da ti kažu kako deaktivirati uslugu. 

 

Možda na mobu imaš poruku sa kratkog broja 8xxxx gdje piše da si aktivirao mjesečnu pretplatu na nešto dok si ispunjaval neke testove inteligencije, kvizove znanja ili slične gluposti na internetu, pa si upisal svoj broj. Ako imaš takvu poruku na mobu, tamo treba pisati i kako deaktivirati uslugu.

 

P.S. valjda znaš koju si igricu skinuo i na kojoj stranici. Nazovi NTH mobile d.o.o. i prijavi tu igricu i traži deaktivaciju usluge, ako ti je A1 ne uspije deaktivirati. 

Skidanje neprovjerenih, nepoznatih "igrica" sa nekih tamo xyz stranica je najbolji način za "pokupiti" prijevarne mjesečne naplate. A NTH mobile d.o.o. je samo platforma preko koje razni mutikaše naplaćuju svoje usluge. Pa ti i dalje skidaj "igrice" i ne čitaj uvjete korištenja koje pišu tak sitnim slovima da te i prođe volja za čitat.

Problem je čim sam skinuo igricu dobio sam ja taj neki SMS na koji nisam odgovorao, nego ga blokirao i obrisao (broj je bio 8xxxx), ali i dalje se nešto naplaćuje iako ja nisam ništa poslao. Vjv bi bilo najbolje da nazovem SZK i vidim šta se tu može riješiti.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Da, nazovi SZK i uloži prigovor da ti nisi ništa poslao i da ti stave zabranu na taj broj. Šteta kaj si obrisao poruku, tamo ti je vjerojatno i pisalo kako deaktivirati uslugu. 

Razina korisnika 2
Bedž +3

@vito_37 večer! 

Vjerujem da ovu situaciju možemo pronaći rješenje. Kontakt prema kolegama iz naše službe za korisnike na broju 0800 091 091 svakako je najbolja odluka. Provjerit ćemo obračunate usluge te doći do odgovora vezanih uz naznačenu uslugu spomenutog vanjskog pružatelja :) 

Odgovori