Riješeno

Bon uplaćen, ali nije uvečan

  • 12 July 2023
  • 4 odgovora
  • 218 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor

Uplatio sam bon, ali sredstva nisu stigla na sam A1 račun

icon

Najbolji odgovor od A1_Ana 13 July 2023, 18:52

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 4
Bedž +3

Bok, reci nam malo detaljnije, jesi li ga unosio kodom, skenirao ili si ga uzeo putem Moj A1 aplikacije?

Moguće je da je bon kupljen ili unesen za neki drugi broj mobitela?

 

Da, unijeo sam bon kod u A1 aplikaciju. Provjerio sam da je novac izašao iz banke i da je transakcija odobrena u aplikaciji A1, ali 15 eura nikako da se pojavi na računu. Čak sam pokušao aktivirati tarifu za 10,49 eura, ali je pisalo da nema dovoljno novca na računu. Imam broj transakcije, serijski broj i aktivacijski kod.

Razina korisnika 2
Bedž +2

@Viktor jesi siguran da su ti novci skunuti s računa ili ti piše da je naplata samo rezervirana? Slobodno nam se javi OVDJE i napiši nam broj koji si htio obnoviti i e-mail adresu koju si napisao u narudžbi za zaprimanje računa kako bismo mogli provjeriti detaljnije.

Razina korisnika 6
Bedž +6

@Viktor ,bon si kupio u aplikaciji od banke? Ja ga isto tako kupujem, ali ga nikad nisam probala unijeti u aplikaciju A1, lakše i jednostavnije mi je da ga utipkam direkt kroz mobitel unosom koda *103*14znamenkasti kod bona# tipka za poziv. Nikad problema sa nadoplatom bona. 

Jednom sam probala kroz pbz app slijediti link "aktivirati odmah bon?". I odustala kad sam vidjela da u transakcijskom računu JOŠ uvijek piše broj SZK 0917700. 😃

Odgovori