Korisnici su počeli dobivati račune u kolovozu, te se A1 prema izjavama za medije obećao povećati sve svoje usluge za 8,5% zbog “usklađivanja cijena zbog inflacije“ iako su korisnici imali važeće ugovore za cijene.
No unatoč obećanih 8,5% korisnici (pa i ja) sam dobio račun uvećan za 13%.
Ako sam prije, unutar ugovorne obveze plaćao 204kn, možete li mi reći, koliko poskupljenje od 8,5% od 204kn? Pomnoživši brojeve u kalkulatoru, dobivamo poskupljenje od 17,34kn.
Tj račun je trebao iznositi 221,34kn.
Međutim, A1 je poskupio uslugu za 13%, pa je tako na račun od 204kn, poskupio 26,52kn odnosno 13%, te sada iznosi 230kn.
Je li i zašto A1 obmanuo korisnike kod poskupljenja najavljenog od 8,5% te ste izjave za medije dali za poskupljenje od 8,5%? Zašto ste prvi operater koji je odlučio poskupiti usluge i to za toliko veliki iznos?
Da li nas korisnike ne smatrate svojim bitnim članovima, da nam toliko poskupljujete?
Kada ste zbog vašeg propusta, naše OIB-e i osobne podatke (uključujući moje) javno objavljeni, osim e-maila da su nam podaci ukradeni, nismo dobili nikakvo obeštećenje, niti ispriku.
Mi korisnici se osjećamo izigrano i ovo samo govori koliko ste loš operater koji ne brine o korisnicima.
Iako ste možda “zakonito” poskupili jer ste prijavili Hakom-u da ćete poskupiti, to ne znači da je bilo moralno i da se ovime gradi imalo dobar odnos prema korisnicima.
Ako ste rekli da će poskupljenje biti 8,5% zašto su korisnici dobili račune uvećane za 13%?
Najbolji odgovor od nickno
Pogledaj original