Najbolji odgovor od A1_MIvan
Pogledaj originalA1 webshop
Ne znam koliko se uobičajeno čeka na obradu narudžbe, ali mene nije nitko nazvao više od 10 sati.
To i da nisam dobio nikakvu potvrdu na email je dovoljan razlog za sumnju da li sam uopće napravio narudžbu ili je možda došlo do neke pogreške u sustavu.
Pozdrav, pred tri dana kupila sam bon preko A1 webshopa. U banci mi je prošla uplata kao rezervacija plaćanja a vrijednost bona mi još uvijek nije dodana na A1 račun. Kome da se obratim za rješavanje ovog problema?
Pozdrav,napravio sam novu narudzbu uz produljenje ugovora..zanima me tko je dostavljac i jeli potrebno ponovno potpisivati ugovor kod preuzimanja paketa..hvala
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko FacebookaEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.