Riješeno

A1 webshop

  • 1 February 2019
  • 9 odgovora
  • 1953 pregleda

Zašto se prilikom korištenja webshopa na ww.a1.hr za kupnju mobitela, nakon ispunjenih svih formi za narudžbu, na kraju mora čekati telefonski poziv, a ne dobije se bilo kakav email potvrde o izvršenoj narudžbi?
icon

Najbolji odgovor od A1_MIvan 1 February 2019, 22:46

Pogledaj original

Odgovora 9

Narucila sam mobitel u webshopu 9.5.a danas nakon tjedan dana jos uvijek pise da je narudzba u obradi.Da li netko zna broj na kojem mogu provjeriti u cemu je problem?
Bedž +1
Pozdrav @Sneki046, javi nam se u INBOX sa svojim podacima i brojem narudžbe da provjerimo.
Razina korisnika 2
Bedž +2
Zna se dogoditi ako se neki pozadinski podaci koji su bili uneseni u narudžbi ne poklapaju 100% sa već unesenim podacima s naše strane u sustavu. Recimo, ako si promijenio osobnu, stavio neki drugi kontakt broj ili adresu, te narudžbe prolaze kroz ručne provjere od strane kolega za svaki slučaj, no to ne znači da ćeš bitno dulje čekati na samu odradu narudžbe 🙂
Ako sam prelazio sa druge mreže u A1 prilikom narudžbe uređaja, dakle moji podaci u sustavu ne bi trebali postojati, to ne bi trebao biti uzrok problema. Nekako je uvriježen način rada kod webshopova općenito (očigledno ne kod A1 webshopa) da se samo dobije potvrda narudžbe na email i time je stvar riješena.
Ne znam koliko se uobičajeno čeka na obradu narudžbe, ali mene nije nitko nazvao više od 10 sati.
To i da nisam dobio nikakvu potvrdu na email je dovoljan razlog za sumnju da li sam uopće napravio narudžbu ili je možda došlo do neke pogreške u sustavu.
Razina korisnika 2
Bedž +1
Ispričavam se zbog duljeg čekanja na odgovor. Ako nisi u međuvremenu kontaktiran, pošalji nam u INBOX svoj OIB i detaljnije ćemo provjeriti što se dogodilo.

Pozdrav, pred tri dana kupila sam bon preko A1 webshopa. U banci mi je prošla uplata kao rezervacija plaćanja a vrijednost bona mi još uvijek nije dodana na A1 račun. Kome da se obratim za rješavanje ovog problema?

Bedž +1

@Mpirenjak, za provjeru su nam potrebni tvoji podaci, možeš li nam ih OVDJE poslati?

Pozdrav,napravio sam novu narudzbu uz produljenje ugovora..zanima me tko je dostavljac i jeli potrebno ponovno potpisivati ugovor kod preuzimanja paketa..hvala

 

Razina korisnika 2
Bedž +2

@zkomlj pošiljku dostavlja pošta, a svakako ćeš trebati potpisati da si je preuzeo. 

Odgovori