Riješeno

A1 aplikacija

  • 16 November 2022
  • 4 odgovora
  • 111 pregleda

Pozdrav, ne da mi ulogirat u A1 aplikaciju preko biometrije niti korisnickih podataka, a preko interneta se normalno ulogiram. Resetirala sam se i brisala i sve moguce, ali neda. Pokazuje mi ovu poruku:

 

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 17 November 2022, 23:16

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav @Emmi1008 🖐🏻
Ovo ćemo brzo riješiti pa te molim da nam svoj broj mobitela pošalješ OVDJE i ubrzo ti se povratno javimo. 

Razina korisnika 6
Bedž +6

@Emmi1008 , broj si trebala poslati njima u inbox, ne ovak javno. Brzo sakrij svoj broj inače bi mogla početi dobivati spamerske pozive, od raznoraznih kripto lopova 😱

@nickno da li znas mozda kako obrisati taj komentar? Ne vidim nigdje opciju

Razina korisnika 6
Bedž +6

@Emmi1008 , ne znam da li sad možeš više editirati svoj post, budući da je označen kao riješenje.

Ali evo kako možeš editirati svoj post i promijeniti nešto u njemu.

Klikneš na tri točke ispod svog posta dolje desno i onda klikneš "Uredi". Nakon promjene klikneš "Spremi"

 

P.S. prijavila sam moderatorima tvoj "odgovor", pa se nadam da će netko od njih zamagliti tvoj broj 

Odgovori