Riješeno

Produljenje ugovora

  • 15 Prosinac 2016
  • 29 odgovora
  • 4306 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 29

Razina korisnika 3
ŠTO se događa sa VIPom nakon toliko godina poslovanja u Hrvatskoj.
Svaki puta i to doslovno svake dvije godine kada produžim ugovor treba proći barem 3 ili 4 mjeseca da se službe uhodaju sa tarifama i računima, neshvatljivo da ako je nešto dogovoreno da se to im odradi i drže dogovorenog, ne uvijek iznova zvanje službe za korisnike, pa pisanje mailova, skeniranje ugovora, računa i tko zna čega, kao da nitko ništa ne zna ili se nikoga ne tiće, na telefonima SZK nikada ništa ne znaju osim da je rok 15 dana za pritužbe i reklamacije.
06.02.2017 sam produljio pretplatu preko službe za zadržavanje korisnika, i sve je dogovoreno da ći imati
.....Popust za ugovornu obvezu+, -
.....Kombiniraj i uštedi+,
.....Posebna pogodnost za produljenje ugovora
i ok dođe račun za 02/2017 i sve je navedeno u specifikaciji poziva da su popusti dati i isti odrađeni i privedeni kroz račun..
Nakon toga odem jedan dan na mobitel na aplikaciju VIP gdje vidim da mi je datum ugovora istekao i da nemam ugovorne obveze, što je smiješno prošlo je 15 dana a meni piše istekao ugovor nema ugovorne obveze, onda ide zvanje SZK, greška u sustavu, pa se mora pisati prigovor i da čekanje 15 dana na odgovor..da u međuvremenu stalno zvanje dali želim mobitel, želim li produljenje ugovorne obveze jer mi je ista istekla i da zašto nisam tražio produljenje.

Nakon nekog vremena datum se pojavi i piše 27.02.2017 istekla ugovorna obveza, što nije taj datum sklapanja ugovora nego 06.02.2017, i onda opet izmjena i čekanje 15 dana.
Ali još smiješnije svima se daje dodatnih 4GB prometa tko ide u nove tarife, meni je pisalo drugi mjesec 12GB, sada 7GB, naravno pitam zašto to i čemu dodatna 3GB prometa, da onaj broj 12GB se zbrajaju dvije tarife, dobro neka bude tako ako nema daljnje naplate, no prije nego sam dobio ta dodatna 3GB trebalo je neko vrijeme da prođe da sustav prepozna, ali nasmiješnije da sustav to nije prepoznao i da mi je djelatnik sam to ručno dodijelio dodatna 3GB prometa ali sa naplatom što je vidljivo da je naplačeno 80,00 kuna na računu od 02/2017, nakon toga opet ide reklamacija i rok 15 dana da se ista razriješi, i uredu to se ispravi i umanji račun za tih 80,00 kuna i ukine taj dio da sustav naplačuje nešto što je trebalo ići bez dodatnih troškova.

No iznenađenje dolazi na računu za 03/2017 gdje nisu navedeni popusti koje sam dobio u 02/2017, i onda opet zvanje i mailovi i čekanje sada ide opet 15 dana da se reklamacija riješi.
Zar je tako sustav VIP.a toliko kompliciran da se nešto što je dogovoreno ne može odraditi na jednostavan način kroz jedan razgovor, ne nego se mora pisati desetke mailova i 100 poziva da se dođe do rješenja.

Čemu sve to kada prođe toliko vremena i živaca da se čovjeku uopće sve zgadi, kada svoje vrijeme mora trošiti na skeniranje dokumenata, skeniranje OIB, pa osobne, pa ugovora, i isto sve slanje na mail ili osobno u poslovnicu, i uvijek iznova prića i žalba..i uvjek isti odgovor, na sve se čeka 15 dana..do kada ..


Bok 999! Žao nam je ako je došlo do nesuglasica ili poteškoća prilikom obračuna popusta 😞 😞 Ako želiš, mogu ti provjeriti status tvoje prijave pa da riješimo jednom zauvijek 😃

Pošalji mi podatke - OVDJE
Razina korisnika 6
Bedž
Ja sam upravo zbog takvih stvari i raskinuo ugovore s Vipnetom. Nisam više imao volje svaki mjesec pisati prigovore i čekati.
Razina korisnika 2
Sunsce, da ispravljen je račun za 03/2017 i došlo je do umanjenja računa za 90 kn sa pdv, no tada popust je 67,50 kn bez pdv za opciju popust za ugovornu opciju +, i u tome je već navodno stavljen i popust kombiniraj i uštedi.
meni na ugovoru piše tarifa XL+ 160 kn + 10 naknada, a na računu sada je stavljeno 140 kn + 10 naknada..
ono što je bilo prije 65 kn za 02/2017 tarifa je greškom tako stavljeno i ostavljeno, no za 03/2017 je tarifa 140 kn..i da bi došlo do brojke od 180,00 kuna je 30 kn koliko dođe mjesečne otplate uređaja Samsung A3 2017, kojeg sam odmah otplatio..
sad dali sam ok prošao ili ne, uglavnom pretplata XL+ je 150,00 kuna sa nametom..i 7 GB prometa i uređaj Samsung A3 2017
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pretpostavljam da je fora bilo u tom što ti je za veljaču vjerojatno bilo izračunato korištenje proporcionalno danima, a ne puna cijena pa zbog toga zabuna. Stvarno mi je bilo nevjerojatno da bi za tako nisku cijenu dali XL. I dalje imaš odličnu cijenu i gotovo da plaćaš samo LTE internet promet, a ustvari imaš još i SMS/minute/TV za van.
Sretno

Odgovori