Riješeno

Produljenje ugovora

  • 15 December 2016
  • 29 odgovora
  • 4867 pregleda

dali je moguce produziti ugovor preko interneta? i ako se moze dali se onda dobije popust za produljenje i za web-shop kupnju??
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 15 December 2016, 23:00

Pogledaj original

Odgovora 29

Razina korisnika 7
Bedž +3
Pretpostavljam da je fora bilo u tom što ti je za veljaču vjerojatno bilo izračunato korištenje proporcionalno danima, a ne puna cijena pa zbog toga zabuna. Stvarno mi je bilo nevjerojatno da bi za tako nisku cijenu dali XL. I dalje imaš odličnu cijenu i gotovo da plaćaš samo LTE internet promet, a ustvari imaš još i SMS/minute/TV za van.
Sretno
Razina korisnika 2
Sunsce, da ispravljen je račun za 03/2017 i došlo je do umanjenja računa za 90 kn sa pdv, no tada popust je 67,50 kn bez pdv za opciju popust za ugovornu opciju +, i u tome je već navodno stavljen i popust kombiniraj i uštedi.
meni na ugovoru piše tarifa XL+ 160 kn + 10 naknada, a na računu sada je stavljeno 140 kn + 10 naknada..
ono što je bilo prije 65 kn za 02/2017 tarifa je greškom tako stavljeno i ostavljeno, no za 03/2017 je tarifa 140 kn..i da bi došlo do brojke od 180,00 kuna je 30 kn koliko dođe mjesečne otplate uređaja Samsung A3 2017, kojeg sam odmah otplatio..
sad dali sam ok prošao ili ne, uglavnom pretplata XL+ je 150,00 kuna sa nametom..i 7 GB prometa i uređaj Samsung A3 2017
Razina korisnika 6
Bedž +4
Ja sam upravo zbog takvih stvari i raskinuo ugovore s Vipnetom. Nisam više imao volje svaki mjesec pisati prigovore i čekati.
Razina korisnika 3
ŠTO se događa sa VIPom nakon toliko godina poslovanja u Hrvatskoj.
Svaki puta i to doslovno svake dvije godine kada produžim ugovor treba proći barem 3 ili 4 mjeseca da se službe uhodaju sa tarifama i računima, neshvatljivo da ako je nešto dogovoreno da se to im odradi i drže dogovorenog, ne uvijek iznova zvanje službe za korisnike, pa pisanje mailova, skeniranje ugovora, računa i tko zna čega, kao da nitko ništa ne zna ili se nikoga ne tiće, na telefonima SZK nikada ništa ne znaju osim da je rok 15 dana za pritužbe i reklamacije.
06.02.2017 sam produljio pretplatu preko službe za zadržavanje korisnika, i sve je dogovoreno da ći imati
.....Popust za ugovornu obvezu+, -
.....Kombiniraj i uštedi+,
.....Posebna pogodnost za produljenje ugovora
i ok dođe račun za 02/2017 i sve je navedeno u specifikaciji poziva da su popusti dati i isti odrađeni i privedeni kroz račun..
Nakon toga odem jedan dan na mobitel na aplikaciju VIP gdje vidim da mi je datum ugovora istekao i da nemam ugovorne obveze, što je smiješno prošlo je 15 dana a meni piše istekao ugovor nema ugovorne obveze, onda ide zvanje SZK, greška u sustavu, pa se mora pisati prigovor i da čekanje 15 dana na odgovor..da u međuvremenu stalno zvanje dali želim mobitel, želim li produljenje ugovorne obveze jer mi je ista istekla i da zašto nisam tražio produljenje.

Nakon nekog vremena datum se pojavi i piše 27.02.2017 istekla ugovorna obveza, što nije taj datum sklapanja ugovora nego 06.02.2017, i onda opet izmjena i čekanje 15 dana.
Ali još smiješnije svima se daje dodatnih 4GB prometa tko ide u nove tarife, meni je pisalo drugi mjesec 12GB, sada 7GB, naravno pitam zašto to i čemu dodatna 3GB prometa, da onaj broj 12GB se zbrajaju dvije tarife, dobro neka bude tako ako nema daljnje naplate, no prije nego sam dobio ta dodatna 3GB trebalo je neko vrijeme da prođe da sustav prepozna, ali nasmiješnije da sustav to nije prepoznao i da mi je djelatnik sam to ručno dodijelio dodatna 3GB prometa ali sa naplatom što je vidljivo da je naplačeno 80,00 kuna na računu od 02/2017, nakon toga opet ide reklamacija i rok 15 dana da se ista razriješi, i uredu to se ispravi i umanji račun za tih 80,00 kuna i ukine taj dio da sustav naplačuje nešto što je trebalo ići bez dodatnih troškova.

No iznenađenje dolazi na računu za 03/2017 gdje nisu navedeni popusti koje sam dobio u 02/2017, i onda opet zvanje i mailovi i čekanje sada ide opet 15 dana da se reklamacija riješi.
Zar je tako sustav VIP.a toliko kompliciran da se nešto što je dogovoreno ne može odraditi na jednostavan način kroz jedan razgovor, ne nego se mora pisati desetke mailova i 100 poziva da se dođe do rješenja.

Čemu sve to kada prođe toliko vremena i živaca da se čovjeku uopće sve zgadi, kada svoje vrijeme mora trošiti na skeniranje dokumenata, skeniranje OIB, pa osobne, pa ugovora, i isto sve slanje na mail ili osobno u poslovnicu, i uvijek iznova prića i žalba..i uvjek isti odgovor, na sve se čeka 15 dana..do kada ..


Bok 999! Žao nam je ako je došlo do nesuglasica ili poteškoća prilikom obračuna popusta 😞 😞 Ako želiš, mogu ti provjeriti status tvoje prijave pa da riješimo jednom zauvijek 😃

Pošalji mi podatke - OVDJE
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ufff strpljen spašen 😞
Razina korisnika 2
ŠTO se događa sa VIPom nakon toliko godina poslovanja u Hrvatskoj.
Svaki puta i to doslovno svake dvije godine kada produžim ugovor treba proći barem 3 ili 4 mjeseca da se službe uhodaju sa tarifama i računima, neshvatljivo da ako je nešto dogovoreno da se to im odradi i drže dogovorenog, ne uvijek iznova zvanje službe za korisnike, pa pisanje mailova, skeniranje ugovora, računa i tko zna čega, kao da nitko ništa ne zna ili se nikoga ne tiće, na telefonima SZK nikada ništa ne znaju osim da je rok 15 dana za pritužbe i reklamacije.
06.02.2017 sam produljio pretplatu preko službe za zadržavanje korisnika, i sve je dogovoreno da ći imati
.....Popust za ugovornu obvezu+, -
.....Kombiniraj i uštedi+,
.....Posebna pogodnost za produljenje ugovora
i ok dođe račun za 02/2017 i sve je navedeno u specifikaciji poziva da su popusti dati i isti odrađeni i privedeni kroz račun..
Nakon toga odem jedan dan na mobitel na aplikaciju VIP gdje vidim da mi je datum ugovora istekao i da nemam ugovorne obveze, što je smiješno prošlo je 15 dana a meni piše istekao ugovor nema ugovorne obveze, onda ide zvanje SZK, greška u sustavu, pa se mora pisati prigovor i da čekanje 15 dana na odgovor..da u međuvremenu stalno zvanje dali želim mobitel, želim li produljenje ugovorne obveze jer mi je ista istekla i da zašto nisam tražio produljenje.

Nakon nekog vremena datum se pojavi i piše 27.02.2017 istekla ugovorna obveza, što nije taj datum sklapanja ugovora nego 06.02.2017, i onda opet izmjena i čekanje 15 dana.
Ali još smiješnije svima se daje dodatnih 4GB prometa tko ide u nove tarife, meni je pisalo drugi mjesec 12GB, sada 7GB, naravno pitam zašto to i čemu dodatna 3GB prometa, da onaj broj 12GB se zbrajaju dvije tarife, dobro neka bude tako ako nema daljnje naplate, no prije nego sam dobio ta dodatna 3GB trebalo je neko vrijeme da prođe da sustav prepozna, ali nasmiješnije da sustav to nije prepoznao i da mi je djelatnik sam to ručno dodijelio dodatna 3GB prometa ali sa naplatom što je vidljivo da je naplačeno 80,00 kuna na računu od 02/2017, nakon toga opet ide reklamacija i rok 15 dana da se ista razriješi, i uredu to se ispravi i umanji račun za tih 80,00 kuna i ukine taj dio da sustav naplačuje nešto što je trebalo ići bez dodatnih troškova.

No iznenađenje dolazi na računu za 03/2017 gdje nisu navedeni popusti koje sam dobio u 02/2017, i onda opet zvanje i mailovi i čekanje sada ide opet 15 dana da se reklamacija riješi.
Zar je tako sustav VIP.a toliko kompliciran da se nešto što je dogovoreno ne može odraditi na jednostavan način kroz jedan razgovor, ne nego se mora pisati desetke mailova i 100 poziva da se dođe do rješenja.

Čemu sve to kada prođe toliko vremena i živaca da se čovjeku uopće sve zgadi, kada svoje vrijeme mora trošiti na skeniranje dokumenata, skeniranje OIB, pa osobne, pa ugovora, i isto sve slanje na mail ili osobno u poslovnicu, i uvijek iznova prića i žalba..i uvjek isti odgovor, na sve se čeka 15 dana..do kada ..
Razina korisnika 2
da ali opet ok što se tiće cijene mobitela za 900 kuna, no meni je bitnija cijena pretplate koja je takva,
Razina korisnika 7
Bedž +3
Aha, A3 ok. Mislila sam da je A5 pa mi je bilo prenisko. Za cijenu pretplate super, baš vrh.
Razina korisnika 2
Ček, ček... XL+ za 70ak kn? Sigurno nije L+? Jer L+ su davali već u rangu stotinjak kn sa 7Gb i ja imam to, ali XL+ nikad nije išao ispod 140 zasad. A5 jednokratno 900 kn? Bez rata ikakvih sto posto?
Ako si dobio ovo stvarno super i palac gore za VIP...




Što se tiće mobitela nisam tražio izričito mobitel jer mi nije trebao, ali kada sam telefonski produžavao pretplatu onda mi je dat mobitel Samsung A3 2017, platio sam ga jednokratno poštaru 168,00 kuna i na rate 24 x 30,00 kuna, što je 720,00 kuna, znaći sve zajedno oko 900,00 kuna stime da sam na prvom računu isplatio mobitel tih 720,00 kuna. A mobitel je kod VIP.a 3399,00 kuna u prodaji.

To je što se tiće mobitela, što se tiće pretplate na računu mi piše popust - 204,00 kune, a iznos pretplate je 52,00 kune XL+ tarifa, 7 GB prometa,
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ček, ček... XL+ za 70ak kn? Sigurno nije L+? Jer L+ su davali već u rangu stotinjak kn sa 7Gb i ja imam to, ali XL+ nikad nije išao ispod 140 zasad. A5 jednokratno 900 kn? Bez rata ikakvih sto posto?
Ako si dobio ovo stvarno super i palac gore za VIP...
Razina korisnika 2
ok, da imao sam prije XL+ tarifu 180,00 kuna i 4 GB prometa, sada sam dobio za produljenje ugovora XL+ tarifu 52,00 kuna + pdv, i 7 GB prometa i mobitel Samsung A 2017 za 889,00 kuna.
da nisam iznosio privatne podatke da se zna bilo sto o korisniku usluga VIP.a, mislim da sam dobio dobar popust na tarifu.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Naravno da smiješ... nije dobro pisati jedino privatne podatke, al ni to nije radi VIPa koliko što nikad ne znaš tko čita pa te može spamat ili ukrast identitet ili tko zna što... ipak je javno vidljivo svima... al tarife, cijene, komentari... samo naprijed.
Razina korisnika 2
Sunasce dali smijem ovdje javno napisati što sam i kako riješio problem pretplate ono dali se smije na forumu pisati koliku sam dobio cijenu pretplate ili da ti se javim na privatnu poruku, ne znam u kojoj mjeri se smije iznositi iznos ili brojke pojedinog ugovora a da je u skladu sa pravililma foruma ili vipa. dali je to odnos vipa i pojedinog korisnika, ili ..
Razina korisnika 7
Bedž +3
Dobio si dobru ponudu svakako vrijednu pažnje. Javi nam jesi na kraju pristao i jesu ispoštovali sve ponuđeno.
Razina korisnika 2
Da kazes bonbon 1000 minuta + 1000 minuta ostalo i 2000 poruka i 5 Gb prometa je 95,00 kuna..
Ali ako je meni sada 180,00 kuna mreža bez limita, ostale mreže bez limita, poruke bez limita i internet promet 7 GB. I mobitel Samsung A3 2017, za 170 kuna. Mobitel je kod Santa Domenica 2600 kuna u prodaji. Kod Vip.a je 3300 kuna, a ovako ga dobijem za 170 kuna.

Internet promet van tarife 1 GB je 35 kuna, 3 GB je 80 kuna, ako se 1 Gb daje za produljenje u tarifi a ova dva ako bi se naplacivala posebno po 35 kuna x 2 je 70 kuna...i tih 70 kuna x 24 mjeseca je 1680 kuna + mobitel u prodaji je 2600 kuna. To sve zajedno je 4280 kuna, koje je dato na XL+ tarifi..
Razina korisnika 7
Bedž +3
@999 - ekstra ponudu "službe za savjetovanje korisnika" možeš dobiti ako napraviš izlet u drugu mrežu pa te onda zovu i daju bolju ponudu nego sada (tek kad vide da si potpisao zahtjev za prelazak). Razmisli što trebaš, bonovi na VIPu su 3g, a u bonbonu 4g dobiš 5gb + 1000 minuta u i i 1000 minuta izvan mreže za 95 kuna (uspostavu poziva nemaš). Budući da mob ne namjeravaš nužno uzimat, zbroji sam što ti se isplati a što ne. 😉
Razina korisnika 2
Imao bi upit forumaše dali mi se isplati ova ponuda, nakon sto sam jucer bio u poslovnici VIP.am danas su me zvali, i nude mi XL+ tarifu 180 kuna i da mi daju na standardnih 4096 MB još + 3000 MB, i mobitel samsung A3 2017 koji plačam 170 kuna jednokratno.
Razina korisnika 2
Danas sam bio u VIP u Zg i za produljenje mi nude L+ tarifu za 145 kuna i taj 1 dodatni GB prometa, no nisam nista pristao, čekam 4 mjesec i uskršnje ponude ako nista ne bude dobro idem na bonove..sada jos uvijek imam XL+ tarifu 180 kn..mobitel ne planiram uzimati, zanimljivo da stare korisnike vrijede samo aktualne ponude a za nove ili prelazak sa drugih mreža sve se da pregovarati..a ono 16 godina u vipu i uvijek se plaća ono što oni nude u aktialnim ponudama..zanimljivo da nista ne zele nuditi izvan postoječih tarifa
Razina korisnika 6
Bedž +4
Ok. Javi svakako 😃
Razina korisnika 7
Bedž +3
Čekam službeno na mail, ne vjerujem dok ne vidim.
Razina korisnika 6
Bedž +4
Kakvu ponudu si dobio?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ako želite nešto postić za produljenje, podnesete zahtjev za prijenos broja u drugu mrežu i već iduće jutro stiže nemoralna ponuda. Isprobano jučer navečer, odnosno danas ujutro. Dok se ne buniš, ne dobiš. Pitanje je samo hoću li prihvatiti odnosno imati volje stornirati prijenos...
da ali samo na tarifama od L+ :)

evo našo i na webu
http://www.vipnet.hr/o-vipnetu/uvjeti-koristenja/-/journal_content/56_INSTANCE_dVRgUzdEt9Tf/10307706/31485877

4. Korištenje promocije podrazumijeva ostvarenje dodatnog popusta na kupovinu uređaja uz zaključivanje pretplatničkog ugovora na razdoblje od 24 mjeseca na govornim mobilnim tarifnim modelima Bez Granica+ i to u iznosu do 500 kuna dodatnog popusta na uređaj na tarifnim modelima Bez Granica L+/XL+ i XXL+.:)
Razina korisnika 6
Bedž +4
Upravo sam vidio reklamu na tv-u da svi pretplatnici koji produžuju ugovor imaju pravo na 500 kn popusta na uređaj. Akcija traje čini mi se do kraja ovog mjeseca.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nisi dolje izabrao opciju "produljenje" pa ti iz tog razloga piše "Promocija novi pretplatnik na Bez granica+". Kada izabereš "produljenje", onda će ti pisati ta promocija.



Ali popust je isti (nažalost) kao i za novog pretplatnika pa to ne igra ulogu.

Odgovori