Riješeno

Prijenos fiksnog broja

  • 28 Siječanj 2020
  • 10 odgovora
  • 395 pregleda

Poštovani 03.12.2019 sam potpisao zahtjev za prijenos fiksnih usluga iz hrvatskog telekoma sa A1 terenskim agentom koji je bio u mome stanu. Dobijam sms poruku 17.12.2019 da je zahtjev odobren te da će se usluga realizirati 10.01.2020 (iptv, internet) a 17.01.2020 (govorne usluge) 10.01.2020 tehničari dolaze, režu optički kabel od hrvatskog telekoma te provlače svoj kabel koji spajaju i uspostavljaju uslugu: iptv, internet 17.01.2020 se prebacuju i govorne usluge zadržavam isti broj telefona koji sam imao u hrvatskom telekomu.

18.01.2020 zovem hrvatski telekom da vidim da li je usluga koju sam prebacio u A1 otkazana i tu sad počinju moji problemi.

Hrvatski telekom tvrdi da nisu zaprimili nikakav zahtjev za prijenos usluga od A1 i da ne mogu otkazati uslugu.

Zovem A1 kažem što su mi rekli u telekomu i oni tvrde su zahtjev poslali hrvatskom telekomu i da oni ne mogu učiniti ništa.

Više puta sam pisao na SveZaPosao@A1.hr i opisao svoj problem, pa sam isto dobio odgovor. Kako je zahtjev poslan hrvatskom telekomu i da je to to, te da se obratim hrvatskom telekomu za dalje.

Nakon ne znam ni sam kojeg maila dobijam odogovor SveZaPosao@A1.hr “U slučaju postojeće ugovorne obveze, operater zadržava pravo odgoditi prijenos zbog ugovorne obveze i na taj dio nismo bili u mogućnosti utjecati. “

Prilikom prelaska u A1 vašem terenskom agentu sam rekao da sam još uvijek pod ugovornom obavezom kod hrvatskog telekoma, izračunali smo penale za raskid ugovora te da te penale podmiruje firma za koju taj A1agent radi neka vaša vanjska firma te sam potpisao zahtjev na kojem se vidi opcija Trio/3D promo kartica do 1.000kn te mi je objašnjeno da se od tih 1000 kn podmiruju penali za raskid ugovora.

Moji problemi su:

  • Hrvatski telekom nije dobio zahtjev za prijenos usluga i raskid ugovora, te mi je i dalje usluga aktivna i moram ju plaćati a ne mogu je koristiti jer su vaši tehničari odrezali vod.
  • Penali za raskid ugovora nisu plaćeni kako je objašnjeno prilikom potpisivanja ugovora, nego ih ja moram podmiriti.
  • Tko je kriv za ovo moje stanje i tko će snositi financijske posljedice ove situacije.
icon

Najbolji odgovor od A1_Nikolina 30 Siječanj 2020, 11:04

Pozdrav @josip.glavas,

žao mi je radi navedene situacije.

Molim te da nam svoj OIB pošalješ u privatnoj poruci OVDJE da dodatno provjerimo sve navedeno.

Pogledaj original

Odgovora 10

Užas…ti vanjski bezveznjaci...nije mi jasno što to treba A1?

Riješiti će to kroz mjesec-dva...upoznat ćeš sve strukture od Uprave do portira, dobro se naoružaj živcima.

Preko 20 sati je prošlo, a dežurni na ovom forumu ti još nisu ni provjeru napravili? 

SRAMOTA!

U potpunosti se slažem sa tobom. Zašto to uopće treba jednom A1 da im neki tamo vanjski suradnik koji se predstavlja u ime A1 ruši ugled tvrtke, obećavajući budućem klijentu nešto što nije istina i onda još ne odradi posao kako treba i našteti budućem klijentu koji bi ostavljao oko 700 kn mjesečno. Uglavnom pokušavam dobiti tog vanjskog A1 agenta na telefon koji je bio kod mene da mi objasni neke stvari koje su obećane a nisu napravljene i ne javlja mi se. Što vam to onda govori?

0800 4265   Zovi i zamoli da ti to netko riješi...ovaj vanjski ti se neće javiti

  1. Moraš taj ugovor što imaš rakinuti
  2.  Da pokriješ penale traži 6 mjeseci pretplate gratis kod sklapanja nove pretplate

to hitno napravi već danas

Hvala ti. Hrvatskom telekomu sam uložio prigovor e sad njima za rješavanje prigovara treba 15 dana a novci cureeeee, tj pretplata ide i oni obračunavaju uslugu bez obzira što ja ne koristim liniju. A1 me je isto razočarao. Ne mogu vjerovati da je odgovor djelatnice koja bi trebala rješavati probleme poput ovog mog bio “obratite se hrvatskom telekomu mi tu ništa ne možemo”  pa za što primaš plaću? Idem zvati ovaj broj što si poslao pa da vidim što mogu napraviti, ta moja agonija traje već skoro tri tjedna, počeo sam tablete za smirenje piti koliko su me nasekirali.

Zvao sam i vele da je prigovor u tijeku.

Moraš imati sve napismeno i skim razgovaraš zapiši kad si zvao i s kim si pričao.

Tako ćeš ubrzati sve skupa...zovi ponovo i ponovo dok ne naletiš na pravu osobu.

moraš raskinuti hitno ugovor koji si sklopio na daljinu sa vanjskim suradnikom.

Odmah to riješavaj zovi i traži raskid i sklapanje novog ugovora bez prestanka usluge i najmanje 6 mjeseci gratis...bori se

Pozdrav @josip.glavas,

žao mi je radi navedene situacije.

Molim te da nam svoj OIB pošalješ u privatnoj poruci [url=https://forum.a1.hr/inbox/conversation?with=537]OVDJE[/url] da dodatno provjerimo sve navedeno.

Samo da javim moj problem je riješen uz ispriku hrvatskog telekoma, koji je i bio krivac za sve. Ništa osim isprike nisam dobio i umanjenja računa za siječanj koji je i trebao biti umanjen tj usluga se koristila samo 10 dana u mjesecu. Ovim putem se ispričavam A1, koji u ovoj nastaloj situaciji nije bio kriv za ništa. Kriv je naš zakon koji uopće i dalje ne štiti korisnika, pa kad se dogodi ovakva situacija tj kad veliki pogriješi u ovom slučaju (hrvatski telekom) korisnik i dalje ne dobiva nikakvo obeštećenje što bi po meni itekako trebalo. Tko će meni nadoknaditi svo silno izgubljeno vrijeme koje sam utrošio na pozive i email poruke i što sam skoro mjesec dana grizao nokte dok se moj problem nije riješio.

Razina korisnika 7
Bedž +3

Puno njih ne razumije da je biti osuđen na uslugu preko HT parice a uzeti operatera koji nije ht ili ht-ov satelit, smrt. HT čini sve da oni koji odu od njih budu užasnuti novom uslugom i vrate se njima. I samo napomena, jer im Zakon to dozvoljava, a može se vrlo lako desiti. Ukoliko bude problema sa brzinom interneta, znajte da HT prilikom opterećenja sustava i prime time-a pušta veću brzinu ht korisnicima a oni koji koriste njihovu paricu preko A1, dobe "ostatak". Provjerena informacija od ht tehničara.

Odgovori