Riješeno

Povrat novca od ViP-a

  • 3 Siječanj 2018
  • 5 odgovora
  • 677 pregleda

13. rujna 2017. nazvala me je operaterka ViP-a i predložila da mi ViP dođe promjeniti optičke kablove (ono što oni zovu parica, kako sam shvatio) te da mi produžuje ugovor time na 24 mjeseca i da za to ne moram ništa platiti.

ViP mi je, nakon što su kablovi promjenjeni, naplatio nastalu štetu zbog prekida ugovora od 1093.03 lipe,
iako ja nisam raskinuo ugovor nego ga produžio te sam dobio uplatnicu, iako nisam u razgovoru tražio, da mi se ukine trajni nalog.

11. prosinca 2017. godine sam nazvao ViP i poslao prigovor mailom.

Odgovor nisam dobio do danas, hoće li mi ViP vratiti novac koji smatram otuđenim.


Što da radim?
Kakvo je to ponašanje od strane ViP-a i je li to normalno da se bez temelja korisnicima, koji imaju trajni nalog i produže ugovor za još 24 mjeseca tave svote novaca.

Napominjem da nisam imućan, plaćam alimentaciju, imam dvoje djece koja su mi sada došla na praznije,
a ja sam od ViP-a dobio poklon u vidu krađe 1093.03 kn te sam bez odgovora već više od 3 tjedna.

Sramota
icon

Najbolji odgovor od A1_Iva 9 Siječanj 2018, 11:57

@Marko Grdan ne mogu ti garantirati, ali po ovome što si rekao, radi se o grešci. Pošalji mi podatke (ime, prezime i OIb) uz ovaj opis OVDJE pa provjerim situaciju. Ako je promjena inicirana s naše strane, penali se ne bi trebali naplaćivati. U tom slučaju će naplaćeni iznos obavezno biti vraćen.
Pogledaj original

Odgovora 5

Dakle, ako sam nejasno napisao
ViP mi je poslao tri računa
1. za prvih pola mjeseca studenog 2017. godine
2. račun za štetu od 1093,03 kn
ova dva računa su mi skinuli s tekućeg trajnim nalogom 15. prosinca 2017. godine, a ja sam zvao i zamolio da mi se to stonira, što je i obećano, ali nije učinjeno.
3. uplatnica za drugu polovicu studenog 2017.godine

Nisam prekinu, nego produžio ugovor, za što me je ViP kaznio i ne odgovara mi na moje upite.
Razina korisnika 3
@Marko Grdan, i dalje si malo nejasan jer su optika i parica 2 pojma, a taman da su i imali nekakve nadogradnje to ne čine uz naplatu nego radi širenja i "poboljšanja" svoje usluge i to je naravno gratis.
Trajni nalog je najveća budalaština koju mi naivčine potpisujemo jer se upravo desi ovo što je tebe spopalo; naplate automatski koliko im komp izbaci, a ti se Miki poslije tužakaj. Ako si u pravu i ako je njihova pogreška, sigurno će ti vratiti novce, ali nakon što napišeš Zahtjev za povratom, pošalješ skenove kartice tekućeg, osobne.... Ugl., nema ti druge nego čekati odgovor na prigovor, koji su naravno trebali poslati do 26.12.
Ne znam što su radili, znam da su bušili zid i stavljali nove instalacije, ali mi jerečeno i službenici/ce na telefonu mi govore da je njihova greška.

No, nema službenog priznanja da nekog pismenog te da ću dobiti novac natrag.

To je nemar prema korisnicima.

pretplatnik sam ViP-a više od 10 godina.
Razina korisnika 4
Mislim da bi bilo najbolje da se za ovu situaciju javiš Službi za Korisnike!
@Marko Grdan ne mogu ti garantirati, ali po ovome što si rekao, radi se o grešci. Pošalji mi podatke (ime, prezime i OIb) uz ovaj opis OVDJE pa provjerim situaciju. Ako je promjena inicirana s naše strane, penali se ne bi trebali naplaćivati. U tom slučaju će naplaćeni iznos obavezno biti vraćen.

Odgovori