ViP mi je, nakon što su kablovi promjenjeni, naplatio nastalu štetu zbog prekida ugovora od 1093.03 lipe,
iako ja nisam raskinuo ugovor nego ga produžio te sam dobio uplatnicu, iako nisam u razgovoru tražio, da mi se ukine trajni nalog.
11. prosinca 2017. godine sam nazvao ViP i poslao prigovor mailom.
Odgovor nisam dobio do danas, hoće li mi ViP vratiti novac koji smatram otuđenim.
Što da radim?
Kakvo je to ponašanje od strane ViP-a i je li to normalno da se bez temelja korisnicima, koji imaju trajni nalog i produže ugovor za još 24 mjeseca tave svote novaca.
Napominjem da nisam imućan, plaćam alimentaciju, imam dvoje djece koja su mi sada došla na praznije,
a ja sam od ViP-a dobio poklon u vidu krađe 1093.03 kn te sam bez odgovora već više od 3 tjedna.
Sramota
Najbolji odgovor od A1_Iva
Pogledaj original