Najbolji odgovor od gogsy1975
Pogledaj originalLoodilo tarifa
Znači, imam tu tarifu, I ne znam kako provjeriti stanje, također zašto preko "Moj Vip" aplikaciji ne mogu provjeriti tu tarifu?
Korisnik može u bilo kojem trenutku provjeriti stanje minuta, SMS poruka i megabajta i to slanjem besplatne SMS poruke sadržaja „?" na broj 13232, pozivanjem *102*1#, putem Moj Vip portala i Moj Vip mobilne aplikacije. Provjera preostalih minuta, SMS poruka i megabajta je informativnog karaktera.
P.S. možda moj vip trenutno ne radi pa probaj kasnije...
P.S. možda moj vip trenutno ne radi pa probaj kasnije...
Da, MokVip aplikacija ne radi, ne mogu naći nikakve podatke o Loodilo tarifi, što je tužno. Također imam još jedan problem, svaki out kad se I logiram u vip forum preko Facebooka, izbaci me I kaže da je došlo do pogreške. Nisam valjda jedini, dajte ljudi...
Lijepo je označeno rješenje, svaka čast... :(
Za porođajne probleme foruma postoji tema.
Za porođajne probleme foruma postoji tema.
Rješenje je označeno bezveze i nema veze s odgovorom/rješenjem na postavljeno pitanje...
Da @sunasce, zato pitam što da radim, kako se to poništi, ako sam autor mogu išta?
Na starom forumu se u opcijama posta moglo poništiti rješenje. Pogledaj imaš li sada ista pod ove tri točkice gdje je i uredi. Ako nema nema veze, samo pripazi ubuduće...
Nisam ja valjda označio rješenje! Prije je uvijek netko označavao rješenje na forumu drugi.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.