Riješeno

Reklamacija

  • 15 November 2018
  • 6 odgovora
  • 1849 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 3 odgovora
Pozdrav znači ovako 22.09.2018 pozvala sam službu za korisnike da sam dobila neispravan uređaj, kažu ok organiziramo prikup i saljemo na servis, više od mjesec dana nitko nedolazi, zovem službu za korisnike kažu naznaceno kriva adresa, reko ok mada nekužim kako nitko me nije kontaktirao uopće u tom periodu, mobitel odlazi na servis tj.dolaze po njema 13.11.2018. Pitam se samo koliko ću sada čekat da se vrati sa servisa oprostili su racun za 9mj ali ne i 10mj jer niti je korišten mobitel niti usluga što i sami vide....dali itko zna na šta da se pripremim koliko ću čekat da ga vrate sa servisa....?help
icon

Najbolji odgovor od razjaren 15 November 2018, 18:02

Pogledaj original

Odgovora 6

Razina korisnika 7
Bedž +3
Znači, čekala si 2 mjeseca da uopće krene prema servisu a sad se već nakon 2 dana pitaš koliko se čeka? 😉 Vjerujem da će biti brže od 2 mjeseca ali nitko to sa sigurnošću ne može reći. U mom slučaju je bilo u roku 10-tak dana.
Hvala na odgovoru, ma samo se pitam koliko otprilike traje to, jer sam jako dugo čekala da dođu po njega...hvala ti svejedno...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Išlo bi puno brže da si sama predala u centar pa oni slali dalje a ovako si čekala. Mislim da agramservis ima provjeru stanja naloga na webu.
Htjela sam ja nosit ali pošto je išlo preko telefonske prodaje nemožeš odnijet u centar već moraš čekat prikup da dođu po njega...
Razina korisnika 5
Iz iskustva s njima prije par godina ( kad je izašao LG G4 ), nosio sam ga na popravak koji je u mome slučaju trajao tri tjedna . više puta sam ih kontaktirao telefonski i svaki puta bi provjerili moj nalog te bi me izvještili da je gužva i da moj uređaj nije još došao na red.
Osobno vjerujem da je tako i da popravak uređaja ovisi o gužvi ( količini zaprimljenih uređaja ), ne vjerujem da namjerno odugovlače … i tamo rade ljudi koji su kao i mi i vjerojatno pošteno odrađuju svoj posao. Samo moje mišljenje ne moram biti u pravu .
Kao što ti je kolega savjetovao , provjeri koji puta u kojoj je fazi popravak tvoga uređaja a možeš i i koji puta nazvati i pokušati zamoliti da ti ubrzaju postupak.
Evo ti link za provjeru ( valjda su ti ostavili neki papir kad su preuzeli uređaj s brojem naloga uređaja)
Provjerite status Vašeg naloga
E super puno hvala da ostavio mi je dostavljač papir, ja se nadam da neću dugo čekat jer sam i ovako čekala skoro 2 mjeseca da dođu po njega...😉

Odgovori