Riješeno

Reklamacija

  • 15 November 2018
  • 6 odgovora
  • 1849 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 3 odgovora
Pozdrav znači ovako 22.09.2018 pozvala sam službu za korisnike da sam dobila neispravan uređaj, kažu ok organiziramo prikup i saljemo na servis, više od mjesec dana nitko nedolazi, zovem službu za korisnike kažu naznaceno kriva adresa, reko ok mada nekužim kako nitko me nije kontaktirao uopće u tom periodu, mobitel odlazi na servis tj.dolaze po njema 13.11.2018. Pitam se samo koliko ću sada čekat da se vrati sa servisa oprostili su racun za 9mj ali ne i 10mj jer niti je korišten mobitel niti usluga što i sami vide....dali itko zna na šta da se pripremim koliko ću čekat da ga vrate sa servisa....?help
icon

Najbolji odgovor od razjaren 15 November 2018, 18:02

Pogledaj original

Odgovora 6

Razina korisnika 7
Bedž +3
Znači, čekala si 2 mjeseca da uopće krene prema servisu a sad se već nakon 2 dana pitaš koliko se čeka? 😉 Vjerujem da će biti brže od 2 mjeseca ali nitko to sa sigurnošću ne može reći. U mom slučaju je bilo u roku 10-tak dana.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Išlo bi puno brže da si sama predala u centar pa oni slali dalje a ovako si čekala. Mislim da agramservis ima provjeru stanja naloga na webu.
Razina korisnika 5
Iz iskustva s njima prije par godina ( kad je izašao LG G4 ), nosio sam ga na popravak koji je u mome slučaju trajao tri tjedna . više puta sam ih kontaktirao telefonski i svaki puta bi provjerili moj nalog te bi me izvještili da je gužva i da moj uređaj nije još došao na red.
Osobno vjerujem da je tako i da popravak uređaja ovisi o gužvi ( količini zaprimljenih uređaja ), ne vjerujem da namjerno odugovlače … i tamo rade ljudi koji su kao i mi i vjerojatno pošteno odrađuju svoj posao. Samo moje mišljenje ne moram biti u pravu .
Kao što ti je kolega savjetovao , provjeri koji puta u kojoj je fazi popravak tvoga uređaja a možeš i i koji puta nazvati i pokušati zamoliti da ti ubrzaju postupak.
Evo ti link za provjeru ( valjda su ti ostavili neki papir kad su preuzeli uređaj s brojem naloga uređaja)
Provjerite status Vašeg naloga
Hvala na odgovoru, ma samo se pitam koliko otprilike traje to, jer sam jako dugo čekala da dođu po njega...hvala ti svejedno...
Htjela sam ja nosit ali pošto je išlo preko telefonske prodaje nemožeš odnijet u centar već moraš čekat prikup da dođu po njega...
E super puno hvala da ostavio mi je dostavljač papir, ja se nadam da neću dugo čekat jer sam i ovako čekala skoro 2 mjeseca da dođu po njega...😉

Odgovori