Riješeno

Suradnja s HP-om

  • 8 December 2023
  • 3 odgovora
  • 101 pregled

Poštovani, 

 

25.11. sam putem webshopa produžio dvije mobilne linije te internet i TV. Router mi je došao tjedan dana kasnije no mobiteli su tek nakon nešto više od tjedan dana predani najboljoj kurirskoj službi na ovim prostorima. Hrvatska Pošta. Naravno da sam danas čekao više od 40 minuta da mi se netko javi u spomenutoj kurirskoj službi te sam dobio odgovor da su enormne gužve na koje se jedna takva služba nikako nije mogla pripremiti prije. Inače je ovo vrijeme Božića easy going za dostave, jel tako? Prvo me smeta to što mobiteli nisu poslani na vrijeme s vaše strane, a drugo - još bolnije je to što kad i pošaljete koristite usluge HP-a. To je očiti znak da vam nije stalo do korisnika već vam je stalo do uštede na dostavi. Ne bi mi smetalo da ste mi ponudili da platim dostavu sam ako bi ta dostava išla preko DHL-a, Overseas-a, GLS-a ili bilo koje druge službe koja je u stanju čak i za blagdane isporučiti pošiljke na vrijeme. Jedan veliki minus za vas i vaše partnere za dostavu. 

icon

Najbolji odgovor od A1_Monika 8 December 2023, 11:10

Pogledaj original

Odgovora 3

Bedž +1

Bok @zoranson , žao mi je zbog tvog negativnog iskustva s dostavnom službom. 
U ovo doba godine imamo veći broj zahtjeva za kupnjom uređaja pa se i dostava čeka dulje nego je uobičajeno. Hrvatska pošta također ima veći broj zahtjeva za dostavom.
Žao nam je što kupljeni uređaji nisu u tvojim rukama, no svakako će biti dostavljen u najkraćem mogućem roku pa ti unaprijed zahvaljujem na strpljenju. Vjerujem da je ovo doba godine izazovno za sve dostavljačke službe.

@A1_Monika ma jasno je da je ovo vrijeme izazovno, ali svake godine je najizazovnije HP-u. To je nevjerojatno. Jeste li vidjeli članke o tome kako DHL, GLS ili bilo tko drugi kasni sa isporukama?  U ovo vrijeme jako puno naručujem s raznih webshop-ova i sve dostave su obavljene na vrijeme. Čak i one koje sam naručio nakon kupovine na A1 webshop-u. Pogodit ćete da ni jedna od tih dostava nije bila od HP-a. Osim što vi niste poslali pakete na vrijeme ne smatram Vas odgovornim ali smatram da bi trebali pročitati i uzeti u obzir sve nezadovoljne korisnike Vaših usluga koji Vam daju prijedloge kako poboljšati poslovanje. Prvi korak bi bio izbor kojeg sam već naveo u svojem prvom postu. Ako se nekom žuri za dostavu neka istu plati, ali onda i Vi možete stajati iza toga da će isporuka biti obavljena u realnom roku a primatelj je spreman preuzeti trošak. To što nemate izbor i to što je dostava uvijek besplatna ne koristi ni nama ni Vama. Vi gubite kredibilitet a mi kao korisnici povjerenje. 

Razina korisnika 2
Bedž +3

@zoranson mišljenje naših korisnika svakako nam je važno. Upravo zato i postoji ovaj forum 😊 Osluškujemo iskustva i očekivanja naših korisnika ali i svih drugih posjetitelja foruma i prema saznanjima do kojih dolazimo, nastojimo reagirati. 

Odgovori