Poštovani,
25.11. sam putem webshopa produžio dvije mobilne linije te internet i TV. Router mi je došao tjedan dana kasnije no mobiteli su tek nakon nešto više od tjedan dana predani najboljoj kurirskoj službi na ovim prostorima. Hrvatska Pošta. Naravno da sam danas čekao više od 40 minuta da mi se netko javi u spomenutoj kurirskoj službi te sam dobio odgovor da su enormne gužve na koje se jedna takva služba nikako nije mogla pripremiti prije. Inače je ovo vrijeme Božića easy going za dostave, jel tako? Prvo me smeta to što mobiteli nisu poslani na vrijeme s vaše strane, a drugo - još bolnije je to što kad i pošaljete koristite usluge HP-a. To je očiti znak da vam nije stalo do korisnika već vam je stalo do uštede na dostavi. Ne bi mi smetalo da ste mi ponudili da platim dostavu sam ako bi ta dostava išla preko DHL-a, Overseas-a, GLS-a ili bilo koje druge službe koja je u stanju čak i za blagdane isporučiti pošiljke na vrijeme. Jedan veliki minus za vas i vaše partnere za dostavu.
Najbolji odgovor od A1_Monika
Pogledaj original