Riješeno

iPhone i iMessage ne radi preko A1?

  • 13 December 2022
  • 26 odgovora
  • 1065 pregleda

  • Aktivni forumaš početnik
  • 19 odgovora

Pozdrav svima,

da li nekome radi na iPhoneu iMessage?

Naime, aktivacija prolazi, ali meni se čini da ne prolazi kako treba. Kad želim aktivirati iMessage (OFF pa onda ON) uredjaj treba poslati “silent” SMS na britanski Apple da se aktivira, no meni se čini da to ne radi budući mi se nakon aktivacije pojavi crveni uskličnik na SMS (zelenoj Message) ikonici.

Sve izgleda kao aktivirano no svejedno ne radi..

Otvorim aplikaciju SMS i dalje samo stoji >Text Message< u polju za upis teksta, a treba pisati >iMessage<

Ima li ko kakva iskustva s time?

Mislim da ona autorizacijska “silent” poruka ne prolazi. Da li je A1 to zabranio??

 

Update:

Preko t-com SIM kartice aktivacija na broj prolazi.. znači da A1 to ima zabranjeno!!

 

 

icon

Najbolji odgovor od nickno 14 December 2022, 20:32

Pogledaj original

Odgovora 26

Postavlja se pitanje da li će ti to raditi u MK ako Apple tamo nema podršku.

Da li tvoj operater prodaje Appleove uređaje? Ako ne prodaje možda ne pruža tu uslugu..

Bojim se da nećeš ništa dobiti ako restoraš uređaj, no i to postoji kao opcija.

 

Nego, da li imaš nekog prijatelja da mu radi iMessage i FaceTime? Meni je proradilo kad sam probao poslati poruku toj osobi za koju sam 100% bio siguran da mu je aktivan iMessage.

Da li ti prolazi onaj “silent” aktivacijski SMS? Onaj SMS koji ne vidiš ali te uređaj pita da li želiš koristiti uslugu koja se naplaćuje. Ako si tu stisnuo “cancel” onda moraš ponovno ugasiti iMessage pa ponovno upaliti..

Ne znam za MK, ali kod nas to funkcionira preko https://support.apple.com/hr-hr . Tako sam dobio telefonski broj koji sam nazvao.

Prvo provjeri da li MK mreža dopušta navedeno.

Obavezno će te tražiti da staviš zadnji software u telefon.

Nazalost mi nemamo Apple MK website nitu pa store. Imamo samo iStyle kao premium resellers.

O zadjni software, imam vec to. Edino sto nisam probao je napraviti restore preku recovery mode I snimiti iOS skroz ispocetka.

Ne znam za MK, ali kod nas to funkcionira preko https://support.apple.com/hr-hr . Tako sam dobio telefonski broj koji sam nazvao.

Prvo provjeri da li MK mreža dopušta navedeno.

Obavezno će te tražiti da staviš zadnji software u telefon.

Točno je da A1 niš nije blokiral, već da je do Applea. Imali su susjedi problema s tim, BH Telekom. Oni koji su mijenjali passworde na svom appleID-u odjednom više nisu mogli aktivirati iMessages jer im nije prolazila aktivacijska poruka, a isto su kao i ti mislili da je to BH Telekom blokiral, sve dok jedan nije napisal da je kontaktiral Apple support i nakon toga nitko više nije imal problema. Oni koji nisu mijenjali passworde normalno su koristili iMessages na BH Telekomu. 

Zdravo, jas sam Nenad iz Makedonije i trenutno imam ovaj problem. Jel mozes da dash neki hint sta da uradim, kako da kontaktiram Apple support?
Hvala ti puno.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Točno je da A1 niš nije blokiral, već da je do Applea. Imali su susjedi problema s tim, BH Telekom. Oni koji su mijenjali passworde na svom appleID-u odjednom više nisu mogli aktivirati iMessages jer im nije prolazila aktivacijska poruka, a isto su kao i ti mislili da je to BH Telekom blokiral, sve dok jedan nije napisal da je kontaktiral Apple support i nakon toga nitko više nije imal problema. Oni koji nisu mijenjali passworde normalno su koristili iMessages na BH Telekomu. 

Ne pita ništa..

Razina korisnika 6
Bedž +6

Dobro, a da li te i tu pita potvrdu za slanje?

A jesam no ne dobivam reply.. Inače, broj je 13222 i na to dobivam odgovor o potrošnji.

Dakle, premium SMS prolaze..

Razina korisnika 6
Bedž +6

Jesi li probal slati  sms "?" na 13232

Nisi jedini koji na novom iPhoneu ima problema sa Premium sms-om. Doduše, jedini si trenutno na A1 😋, ali sam naletila na par primjera na nekim appleovim stranicama, da se žale kako nigdje to ne mogu uključiti, ali ne mogu ni slati poruke na takve servise

Kontaktirao sa Appleom, spojio se agent na moj mobitel pa smo reproducirali grešku. Skinuo screenshot, te će kontaktirati developere u vezi greške i nakon toga će mi javiti..eto ukratko to bi bio rezime ove cijele priče. Da, aktivacijski SMS ne prolazi iz nekog razloga (kako sam i rekao).

Napomenuo sam im da su mi iz A1 rekli da nemam nikakve blokade glede slanja takvih SMS-ova, što “možda” i nije točno. Kako rekoh, čekam feedback od developera..

Hvala ti, to je za stari iOS..na novim nema te blokade više, nego te obavijesti da će se naplatiti. Tako me obavijesti i za ovo i stisnem OK i opet ništa.
Budem sutra zvao Apple, pa da vidim što će biti. A1 support mi je rekao da nemam nikakve blokade poruka.
Ajmo sad radije pogledati “vatrene” :)
 

Hvala još jednom na trudu, javim ti što je (bio) problem!!

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ne znam kako je to na iPhoneu, ali na androidu je u postavkama aplikacija pod poseban pristup potrebno omogućiti i ovu opciju- to služi za slanje sms-ova na posebne (skraćene) brojeve koji naplaćuju sms.

Probaj za provjeru poslati sms "?" na neki A1 broj, neki 13232 npr. Ako ne dobiš nikakvu poruku nazad,ili ti se isto pojavi ?, da nije poslano, trebaš negdje u mobu aktivirati ovu opciju. 

Evo kaj sam našla (isto na ovom forumu 😃) kak se aktivira Premium SMS na iPhoneu. Doduše, isto je prastaro, ali možda ti pomogne

 

How do I activate premium SMS?
To enable Premium SMS

  1. From your Home screen, tap the Application screen icon.
  2. Tap Settings > Apps.
  3. Swipe to the All tab.
  4. Find and tap the Messaging app.
  5. Find and tap Permissions > Premium SMS, then tap Always allow.

Nema to veze, napominjem. Zašto bi onda kod cure bio isti problem? Kad fon treba poslati zahtjev preko SMS za aktivacijom automatski se pojavi uskličnik na SMS aplikaciji, što je znak da SMS nije prošao, a ne da je nešto blokirano..toliko. Al’ tebi za volju ću kontaktirati i Apple i A1 u vezi toga, pa ti javim rezultat.

A informacija zašto šalje automatski SMS prema serveru za aktivaciju je taj da server zna koji broj koristi iMessage, tako da možeš koristiti koliko god hoćeš brojeva na istom uređaju. Jedanput aktiviran iMessage kako treba ostane upisan u AppleID bez obzira koji uređaj (osim da je Apple) koristio. Tako da ta poruka treba proći samo jednom da se aktivira, no na A1 ne prolazi.

Razina korisnika 6
Bedž +6

A evo ti i jedna tema s ovog foruma kao dokaz da iMessages radi i na A1. Tema od prije 5 godina 🙄

https://forum.a1.hr/mobilni-uredaji-69/da-li-se-imessage-i-facetime-placa-221?postid=1871#post1871

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pa i Google messages je vezan za broj i Google račun i neovisan je o operaterima 🙄. Ali aplikacija je vezana za JEDAN broj, ne za dva.

A ti si upotrijebil sim od HT-a, pa slijedeću minutu sim od A1. Kaj ti misliš da serveri sam tak prihvaćaju tvoje zahtjeve? Ak si se tak igral više puta, ti si se zbloknul i jedino te onda Apple može i odblokirati. Velim, ja još nisam čula ni vidjela ovdje ijednog ajfonaša da se žali da nemre koristiti iMessages. Ti si prvi, očito neš krivo radiš

Btw..
If you are using an Apple iPhone or iPad and activate iMessage, your Apple device automatically sends an international SMS in order to activate the iMessage service with Apple.

 

Pa ti si sam sebe zbloknul, koristeći t-com, pa A1, pa trebaš zvati Apple da te odblokira ak ti ne pomognu savjeti sa Apple supporta.

 

omg.. ne slušaš pa ne slušaš (no hard feelings).

iMessage NIJE vezan za uređaj nego za broj+AppleID .. na istom uređaju možeš koristiti koliko god hoćeš accounta dok si logiran sa AppleID koji trebaš. Hvala na trudu, ovo mi je stoti ajfon do sada, a koristim ih od iPhone2G (prvi ajfon). Tako da bez brige, nisam si lockao ni AppleID ni broj (ni prvi ni drugi).. Taj SMS ne prolazi i gotovo.

Interesantno je da kad stavim provjeru SMS center-a (*#5005*7672#) dobivam “unknow request” umjesto da mi ispiše onaj famozni “+385910401” , a SMS prolazi bez problema...

Razina korisnika 6
Bedž +6

Helou, ja koristim iMessages pandan, tj.Google messages i normalno koristim njegove chat opcije, jest da je trebalo 10 dana da proradi,jer je prije toga radilo na Samsung porukama,ali bugovito, pa sam prešla na Google,i radi, tak da A1 nije niš blokirao. Ali ni Google ne prihvaća 2 broja (ja imam dual samsung) već njegov RCS radi s jednim brojem, dok poruke s oba broja mogu čitati u appu, samo kaj su s drugog broja obične tekstualne i nemrem slati RCS (a oba broja su bila A1. Sad imam samo jedan, jer je razlog drugom A1 broju prestal postojati)

 

@yoko666 ,koliko vidim, može se čekati i 24 sata da ti Apple aktivira broj. Ako si postupil po uputama sa apple supporta, a i dalje dobivaš neku grešku, možda je najbolje da nazoveš Apple, broj za Hrvatsku je 

0800 222 427.

 

I po 3.put- A1 nije niš blokiral ili zabranil, VEĆ NE PODRŽAVA CHAT OPCIJU.

I da još nekaj razjasnimo.

Ti na mobu imaš simice i A1 i T-coma?

Možda iMessages ne podržava istovremeno korištenje dva broja? Pa se trebaš odjaviti sa T-coma i onda prijaviti na A1.

Evo meni ni Google ne izbacuje niš po pitanju korištenja iMessagesa na A1, ti si prvi ajfonaš s takvim problemom, očito neš krivo radiš

 

 

Ne, nemam 2 simice istovremeno jer to iPhone ne podržava. Izvadim A1 i stavim TCom..

Da, odjavio sam se sa Tcoma prije vadjenja simice, ali to ni nema veze jer je iMessages vezan za telefonski broj, a ne za uređaj. Prvi sam valjda jer ja to jedini koristim izgleda, budući nitko nije reply-ao na ovu grešku. Sve je učinjeno kako treba, aktivacijski SMS ne prolazi, i to je to. Ne znam zašto toliko braniš A1 u ovome slučaju dok sama ne probaš. To što nema nikog da se buni oko toga ne znači da nešto radi. 

Bilo bi dobro da se oko ovog očituje netko iz A1 pa da znam na čemu sam. Zašto to radi preko tcom sa istim postavkama, a ne radi na A1. Čitao sam u nekim postovima ranije da A1 za iphone nema upisan SMS server za te neke posebne situacije (poput plaćanja premium SMS parkinga itd itd..). Ovaj SMS šalje telefon sam, bez mojeg znanja, ako ne zna kuda postoji vjerovatnost da zato i ne prolazi. Samo me onda čudi kako to da zna kako poslati taj SMS preko druge mreže..

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pa ti si sam sebe zbloknul, koristeći t-com, pa A1, pa trebaš zvati Apple da te odblokira ak ti ne pomognu savjeti sa Apple supporta.

 

Čekao sam 2 dana.. u pravilu prolazi odmah, barem mi je preko broja od drugog operatera prošlo za 30 sekundi.

A zašto da zovem Apple i kažem im da mi radi na T-com mreži, a na A1 ne? Pa nije to njihov kvar ili kvar uređaja. 

Zaboravio sam napomenuti da se isto događa i na curinom iPhoneu koji je u A1 mreži, dakle, stvar je u tome da A1 to blokira, a ne Apple. (moj iPhone14, njen iPhone XS)

To su mogli napomenuti barem, da se ne trudim toliko.

Razina korisnika 6
Bedž +6

@yoko666 ,koliko vidim, može se čekati i 24 sata da ti Apple aktivira broj. Ako si postupil po uputama sa apple supporta, a i dalje dobivaš neku grešku, možda je najbolje da nazoveš Apple, broj za Hrvatsku je 

0800 222 427.

 

I po 3.put- A1 nije niš blokiral ili zabranil, VEĆ NE PODRŽAVA CHAT OPCIJU.

I da još nekaj razjasnimo.

Ti na mobu imaš simice i A1 i T-coma?

Možda iMessages ne podržava istovremeno korištenje dva broja? Pa se trebaš odjaviti sa T-coma i onda prijaviti na A1.

Evo meni ni Google ne izbacuje niš po pitanju korištenja iMessagesa na A1, ti si prvi ajfonaš s takvim problemom, očito neš krivo radiš

 

 

Pogledaj sliku 1.. to je sve što treba učiniti.

Uključiti iMessages u opcijama (naravno da znam da to radi preko mobilnih podataka ili wifi), tada fon šalje “skrivenu” sms poruku da se aktivira. Na A1 to ne radi i zbog toga SMS aplikacija javi grešku (crveni uskličnik). Stavio sam SIM od drugog operatera (i drugi telefonski broj), uključio iMessages u opcijama i prošlo je bez problema. Slika 2 je prikaz kad je aktivan iMessages (preko drugog operatera).

Dakle? Zaključak?

Nažalost A1 blokira tu poruku za aktivaciju i time i funkcionalnost iMessage. 

Ako netko ima iPhone, slobodno proba, pa nek javi da li je to stvarno tako. Meni bi to bilo dosta zgodno, budući mi cura također ima iPhone, te ne bi trebali koristiti dodatne messengere (WhatsApp, FBMessenger..) za razmjenu svega i svačega...

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ako ti radi WhatsApp, Viber ili slični messangeri, onda ti treba raditi i iMessages. 

Da li imaš opciju u postavkama iMessages da koristi i wi-fi i mobilne podatke? Ako imaš, trebaš uključiti i mobilne podatke i tada vjerujem da će ti raditi.

Ponavljam, A1 nije niš blokirao ili zabranio, već ne podržava chat opciju, a da bi koristil chat iz iMessages,  (ili ja u Samsung ili Google porukama), Apple ti treba dati potvrdu da možeš preko njihovih servera slati poruke koje nemreš preko operatera jer ne podržava. A za to ti trebaju uključeni mobilni podaci, ako to nemreš zrihtati u postavkama iMessagesa, onda na žalost nemreš koristiti sve karakteristike appa.

 

Ne piše ništa.

Inače iMessage je SMS koji ide samo sa Apple uređajima. iPhone na Iphone ili iPhone na MAC itd.

To je greška koju telefon registrira da mu nije prošla autorizacijska poruka. Telefon je predpodešeno šalje na UK-servere da aktivira uslugu. To je blokirano od strane A1. Kao što rekoh na T-com to prolazi bez problema, no A1 javlja grešku. Šteta, taj iMessage je jako zgodan jer je implementiran od strane Apple-a u originalnu SMS-aplikaciju, pa ako netko tko prima ima Appleov uređaj dopušteno je slati iMessage u kojem se sve može poslati kao u emailu. Jako zgodno,jer onda imaš 1 konverzaciju sa kontaktom na 1 mjestu..no, A1.. :(

Odgovori