Riješeno

DOSTAVA UREĐAJA

  • 16 June 2023
  • 18 odgovora
  • 2069 pregleda

Pozdrav, 


19.05.2023. naručila sam novi mobilni uređaj telefonskim putem u A1, prebacila broj u Vašu mrežu i produljila ugovor kućnog interneta. Rečeno je da će mobitel doći na adresu primatelja do srijede, 24.05.2023. Danas je 16.06., uređaja još uvijek nema. Hrvatska pošta vrši dostavu i zadnja informacija prema njihovom broju pošiljke je da uređaj stoji od 31.05. u nekom od skladišta u ZG i očito čeka čudo, dobru volju nekog djelatnika. U komunikaciji s mnogim agentima iz A1, zaključak je da se strpim i pričekam, da i A1 čeka povratnu informaciju gdje je nastao problem.  Danas je točno 4 tjedna od narudžbe i sklapanja ugovora, ovakav pristup je potpuno neprofesionalan. Vaš problem s HP nije moj problem, stoga ovoga puta upućujem apel da promijenite politiku poslovanja tako da počnete zaista i brinuti o Vašim korisnicima. Za početak, tako da pošaljete nove uređaje onim klijentima koji su ih platili, a Hrvatska pošta ih ne dostavlja. Ili jednostavno raskinite ugovor s HP. Ali strpite se, tko zna kad će vam odgovoriti….

icon

Najbolji odgovor od A1_Mislav 17 June 2023, 20:06

Pogledaj original

Odgovora 18

Mobitela ti sigurno nemaju na lageru tako sam ja taj zvao me agent necu imenovati  mrezu zaključio pretplatu i zabave me sutra ali sutra nije dodao zvao ja njih slao meilove davao OIB i provjeravali navodno da me nema u registraciji trajalo to cetiri tjedna razljutio se i kupio mob u sasvim drugoj jedinici da ne reklamiram koja znaci ovo je samo navlakusa

Razina korisnika 6
Bedž +6

Aaa, joj, A1 će očito morati promijeniti dostavnu službu. Ako imaš info da je mob u nekom od HP ureda, onda je najvjerojatnije taj info i točan. Hrvatska Pošta pati od nedostatka djelatnika, naprosto nema poštara koji bi i raznosili specijalnu poštu(i redovnih poštara ima na kapaljku, ali tvoju pošiljku ne nosi redovan poštar). Dobro da nisi u Puli, Pula je ostala- pazi sad ovo- i to je istina, jer je info od poštara- dakle, Pula je ostala na 2 ( da, DVA) poštara. Pa zamisli kak je onda Puljanima 😒😱

P.S. Hrvatska Pošta je već duže vrijeme problem svima, a ne samo A1

Razina korisnika 1
Bedž +3

Ovo je zaista čudno. 🤔 @KristinaR , možeš li nam se javiti privatnom porukom sa svojim podacima kako bismo mogli napraviti provjeru? 

Poruku nam možeš poslati ovdje.

Razina korisnika 6
Bedž +6

@A1_Mislav , čudno je da vi ne nudite više opcija dostave, vi vrlo dobro znate u kakvom je stanju Hrvatska Pošta sa poštarima, javna je tajna da nitko ne želi raditi u pošti iz razloga jer se "ubiju" od posla zbog kroničnog nedostatka radnika, pa one preostale razvlače na sve strane tak da i oni bježe iz HP-a. 

Razina korisnika 7
Bedž +4

nickno  Pa i da se ubiju od posla jedini problem je plaća kao i u cijeloj HR. Znači nije problem ubijanje od posla kao što navodiš nego male plaće tu je problem. U HP ne žele raditi jer su male plaće! Nije kroničan nedostatak radnika(na zavodu ima cca 100.000 nezaposlenih) nego radnici više ne žele raditi za male novce tu je problem. Ali Indijci i Nepalci će raditi za tu siću. Eto ja bi radio u pošti za 1700€ neto pa neka me ubiju od posla tih 40h tjedno

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ovdje nije problem plaća u HP-u, već kao kaj je autorica i napomenula- nemogućnost odabira načina dostave, A1 se kao pijan plota drži Hrvatske Pošte, umjesto da reagira na brojne pritužbe svojih korisnika nezadovoljnih sporošću isporuke. A1 po tom pitanju uopće nije profesionalan. Kako Sancta Domenica nema tih problema? Evo zašto

 

Razina korisnika 7
Bedž +4

Ti si spomenula stanje HP da nemaju radnike i oni koji su ostali da se ubijaju od posla. Nije mi jasno što si skrenula sa teme i otvorila novo pitanje o HP i njihovim radnicima? I kakve veze sad ima Sancta Domenica ,a pričamo o A1i HP? Pišeš bitno da pišeš nema veze jel to koristi kome ili je tebi jakooo dosadno danas!

Razina korisnika 6
Bedž +6

Nisam uopće skrenula s teme. Situacija sa HP je takva kakva je, i vidljivo je da je i @KristinaR  toga svijesna, uostalom kao i svi u Hrvatskoj. Osim A1. 

Sancta Domenica je ovdje spomenuta kao primjer da se može i drukčije obnašati prema svojim korisnicima, tj.oni omogućuju da kupac sam odluči tko će im dostaviti pošiljku. Dok A1 to uopće ni ne nudi. Uprkos mnogim nezadovoljnim korisnicima. I autorica je u pravu kad zahtijeva od A1 ono kaj mnogi drugi imaju pod normalno,kao i spomenuti SD, mogućnost izbora. Pa makar to bilo i osobno preuzimanje u A1. Ni mene ne bi zanimalo kaj moja pošiljka stoji negdje u HP-u od 31.05, ako je trebala stići do 24.05. Zato ja ni u ludilu nikad, pa ni tad, na webu A1 ne bih ništa ni kupila. Ali zato na Sancta Domenici bih. Jer me do sada iznevjerili nisu nikad.

Vidljivo je i da ti uopće ne čitaš s razumijevanjem. Pročitaj, i to pažljivo, uvodni post. Citiram:

"da i A1 čeka povratnu informaciju gdje je nastao problem"

 Ako A1 STVARNO ne zna da HP, čak ni uz najbolju volju, nije sposoban isporučiti pošiljke na vrijeme zbog nedostatka poštara, onda mu moramo očito crtati gdje je nastao problem, pa eto- problem u kašnjenju pošiljaka kod HP je NEDOSTATAK POŠTARA. 

A dok A1 ne omogući izbor dostave, savjetujem svima da usluge i proizvode od A1 kupuju direktno u poslovnicama A1, jer preko a1 webshopa svoje uređaje dočekat ćete na sveto nigdarjevo.

Pa, eto vam sad negativna reklama, zaslužili ste je 😛

Razina korisnika 7
Bedž +4

Svejedno kako pogledaš skrenula si!!!!!!😁😁😁😁 Ajde sad još nešto napiši da tvoja bude zadnja😀

Razina korisnika 6
Bedž +6

Dečec, po tvom ponašanju rekla bih da imaš tlinaest godina. Koji je tebi klinac? Nismo na nikakvom natjecanju, već smo na jednom nadasve ozbiljnom, pristojnom i uljudnom forumu, pa molim te ne ponašaj se kao fanny pack. 😋

Update: I danas, 20.06. i dalje ništa, odnosno nema uređaja. Nitko ne zna kad će uređaj doći.

Jako sam razočarana i osjećam se - izigrano.  

Razina korisnika 3
Bedž +3

@KristinaR, molim te javi nam svoje podatke kako bismo mogli napraviti provjeru za tebe. 

Razina korisnika 4
Bedž +3

Hoće li biti potrebno da moja bude zadnja i da zaključam temu ili se možemo fokusirati? 

Što se mogućnosti izbora tiče, pozadinski potoje ugovori, sustavi i mehanizmi u koje sad neću ulaziti, osim da insinuiram da nije tako jednostavno kako se čini.

 

Upoznati smo sa situacijom, utječemo na nju unutar okvira naših mogućnosti. Šaljemo SMS poruke korisnicima da ih upoznamo s privremenim poteškoćama u radu kurirske službe koje uzrokuju kašnjenja i da ih informiramo o privremenim očekivanim rokovima dostave. Po potrebi dodatno reagiramo da se ubrza isporuka, bez obzira na kurirsku službu. 

 

Poštovani @A1_Jure, fokusirana sam dobro, hvala na pitanju. Možete što god želite, zaključati ili obrisati temu. Meni je svejedno, bila Vaša “zadnja” ili “prva”, to mi nije u interesu. Svrha mog pokretanja teme je pokazati nezadovoljstvo komunikacijom i uslugama u trokutu Korisnik-A1-HP i smatram da je ono apsolutno utemeljeno. Korisnici bi trebali znati da je moguće (vjerovatno u jednom od XY slučajeva, ali ipak moguće) da paketi ne dolaze preko mjesec dana i da neće moći ništa učiniti po tom pitanju ako se nađu u situaciji kao ja. Razloga za kašnjenje je mnogo i kašnjenja se događaju, problemi u komunikaciji itd., ali to je jedna stvar, a mogućnosti rješavanja tih problema su druga stvar. 
Želim Vam svako dobro, toliko od mene. Pozdrav.
 

Razina korisnika 4
Bedž +3

@KristinaR moj komentar se nije odnosio na tvoje pitanje ili situaciju na koju si nam ukazala nego na raspravu koja je nastala unutar te teme. Ispričavam se ako je tu nastao nesporazum.

Ovo što si opisala je kritična situacija koja se ne bi smjela događati, pogotovo ne na tako dug period, ali ako si se javila u inbox, siguran sam da ćemo provjeriti i pobrinuti se da se čim prije ispravi.

Razina korisnika 6
Bedž +6

@A1_Jure , pa stvarno je javna tajna da nešto ne štima u Hrvatskoj Pošti kaj se tiče dostave paketa, i to već godinama. Normalno je da vas vežu godišnji ugovori sa HP-om i da vi ne možete samo tako prestati koristiti njihove usluge, kao što to možemo mi, ali vi isto tako morate biti svjesni da vaše korisnike ne zanima (niti bi ih trebalo zanimati) to da čak ni vi ne možete utjecati na požurivanje dostave paketa, a takvo ponašanje (od strane HP-a) bi u nekoj normalnoj poslovnoj atmosferi bio dovoljan povod za prekid suradnje. Uostalom, vi ste privatni telekom i zaista je čudan vaš izbor DRŽAVNOG kurira. Koliko je čudan, kad se situacija pogleda iz drugog kuta- i nije čudan, zapravo je logičan i ne ide vam u čast.

Meni je osobno žao koliko se Hrvatska Pošta srozala od nekoć vrlo pouzdane službe, pa do- i to je informacija iznutra, od samih poštara s kojima se vozim u busu- pa do lopova, krade se sve i to bez ikakvih kazni.

Edit: i tu na forumu imate mnoštvo nezadovoljnika zbog neisporuka paketa u roku, i ne mora moja biti zadnja, dapače voljela bih da me razuvjerite u odluci da upravo zbog vašeg izbora kurirske službe nikad, ali baš nikad ništa ne kupim od uređaja na vašem webshopu. Ma da ih dijelite takoreći zabadava!

Razina korisnika 4
Bedž +3

@nickno Bez obzira na njihov rad, ponavljam da ovaj forum nije mjesto za razmjenu “pouzdanih informacija” o tome kako rade, što se kažnjava itd. Siguran sam da postoje drugi kutevi interneta gdje se može razmjenjivati mišljenja i dojmova o tome i smatram posve nepotrebnim da detaljnije ulazimo u tu priču sada i ovdje. 

Ponavljam i da smo mi vrlo dobro upoznati s trenutnim stanjem, zastojima i nastalim nezadovoljstvom kod naših korisnika koji čekaju svoje pakete.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ali je mjesto za razmjenu iskustava forumaša. A kad se već HP ovdje spominje, moje je iskustvo slično kao i autoričino i kaj se tiče paketa, zaobilazim HP gdje god je to moguće.

I mada nije ovdje tema, ima još nešto što me odvraća od kupovine uređaja od vas, isto tako zbog negativnih iskustava. Servis kojem šaljete uređaje na popravak. 

Nadam se da će @KristinaR vrlo brzo dobiti svoj uređaj. Ja sam si svojom odlukom da ne kupujem vaše uređaje prištedila uzaludna živciranja, jer ja nisam tako strpljiva kao autorica posta i vrlo brzo bi se mi (A1 i ja) posvađali, a A1 završio na sudu. 😃

Odgovori