Pozdrav,
19.05.2023. naručila sam novi mobilni uređaj telefonskim putem u A1, prebacila broj u Vašu mrežu i produljila ugovor kućnog interneta. Rečeno je da će mobitel doći na adresu primatelja do srijede, 24.05.2023. Danas je 16.06., uređaja još uvijek nema. Hrvatska pošta vrši dostavu i zadnja informacija prema njihovom broju pošiljke je da uređaj stoji od 31.05. u nekom od skladišta u ZG i očito čeka čudo, dobru volju nekog djelatnika. U komunikaciji s mnogim agentima iz A1, zaključak je da se strpim i pričekam, da i A1 čeka povratnu informaciju gdje je nastao problem. Danas je točno 4 tjedna od narudžbe i sklapanja ugovora, ovakav pristup je potpuno neprofesionalan. Vaš problem s HP nije moj problem, stoga ovoga puta upućujem apel da promijenite politiku poslovanja tako da počnete zaista i brinuti o Vašim korisnicima. Za početak, tako da pošaljete nove uređaje onim klijentima koji su ih platili, a Hrvatska pošta ih ne dostavlja. Ili jednostavno raskinite ugovor s HP. Ali strpite se, tko zna kad će vam odgovoriti….
Najbolji odgovor od A1_Mislav
Pogledaj original