Riješeno

ZTE 283+ dyndns i otvaranje portova

  • 21 January 2017
  • 74 odgovora
  • 21158 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 74

Razina korisnika 2
Na Hvaru minimalno 3 puta mjesečno je nestanak struje. Kad struju opet uključi modem dobije novu javnu IP koju vidim u mom DDNS računu. Novu IP + port stavim u browser i gledam sigurnosnu kameru kod kuče 900km. Sve je radio pouzdano više 2 godine.
Sad, dva puta po prekidu struje, DDNS dobio novu IP, ali kamera se neče spojiti, ni ping za modem ne radi. (kao da modem ima drugu IP nego vidim u DDNS) Internetska veza je u redu, kamera šalje slike, ali ne mogu nju daljinski rotirati. Vjerojatno ću morati pričekati do proljeća i provjerit da u sučelju modema ista IP kao u DDNS.
Razina korisnika 3
Bedž +1
I ja imam isti problem koji na žalost nisam uspio riješit na "normalni" način. Iz vana imam pristup uređaju ali dok sam spojen lokalno ne radi. To sam riješio da za pristup uređaju imam dvije adrese jednu za vanjski pristup preko ddns-a a drugu preko lokalne IP adrese.
Probaj na kameri promjenit port sa 80 na npr 801.
Razina korisnika 3
Bedž +1
Vanjski pristup preko DDNS radio besprijekorno par mjeseci sve do pred dva dana. Kako sam bio na putu nisam odmah stigao provjerit o čemu se radi no sad vidim da mi je na ZTE 238+ WAN IP Adresa 10.92.75.106 dok je na DynDNS druga te nema spajanja iz vana. Zvao službu za korisnike ali majstori za homebox rade do 21:00. Da će mi riješit problem i javit na mobitel.
Živi bili pa vidjeli. Samo da se ne načekam na rješavanje problema.
Razina korisnika 3
Bedž +1
Nisam imao strpljenja više čekati na povratni poziv, nazvao službu za korisnike i ovaj put problem riješili u deset minuta.
Vanjski pristup opet radi i nadam se da će opet potrajati neko vrijeme da radi bez problema.
Razina korisnika 3
Bedž +1
Jedino pozivom službi za korisnike. No i nakon toga moraš imati nekoga u HR da ti modem isključi iz struje pa opet uključi da pokupi nove postavke. Da li si probao restartati modem da se možda nije "zglupirao"?
Molio bih Vas pomoć oko preusmjeravanja portova na Vašem hombox-u.
Imam još 4 dana testnog perioda ako to ne riješim do ponedjeljka otkazujem ugovor jer mi treba isključivo za sustav videonadzora.
Dyndns mi radi ali su svi portovi zatvoreni neće niti preko DMZ.
verzija b03 je u ruteru.
Ruter je prebačen na 192.168.1.1 adresu i uređaj se ne nalazu u dhcp polju.
Još nešto ruter kaze da je ovo WAN 10.215.88.34 a izvani se dobije skroz druga adresa.
Probao sam i uredaj staviti preko dhcp ali isto nista ne prolazi.
Ovakvih uredaja sam složio desetak komad i nikada do sada problem.
Usluga je ugovorena kao poslovni korisnik ako ti ima ikakve veze.
Video nadzor složim za 1 dan 300met žica i kanalica i onda na poslu od par minuta krene ludnica od 10 dana kojoj se ne vidi kraj.
Razina korisnika 1
Korisnik, ja sam 6 godina bio na optimi i uredno mi je radio port forward, paralelno na jednome drugome broju bio na t-com isto tako sve radilo kako treba bez ikakvih izmišljenih potpisivanja suglasnosti za otvaranje porta.
Nije li to dio standardne usluge? Treba li nas možda ograničiti da samo možemo na netu čitati ovaj forum ili pak možemo po svom izboru, sukladno zakonu.
Nigdje kod potpisivanja ugovora nisam pročitao da će usluga u bilo kojemu pogledu biti ograničena.
I mislim da to nije razlog što gomili ljudi ne radi port forward, već je taj homebox očito poluproizvod uz izuzetlo lošu tehničku podršku.
Razina korisnika 1
Vip_Marko,
Za ddns piše da je registracija uspješna.
A kada se iz vana idem spojiti na vanjsku ip adresu spoji me uredno na web sučelje rutera bez obzira sto sam naveo i port,to sam već opisao gore.
primjer: http://37.244.xx.xx: 80 isto kao i http://moje_nesto.net
drugi primjer:
http://moje_nesto.net/sarma.html dobije se poruka koja je u prilogu.
E da, na ddns-u je vanjska adresa rutera, provjereno. Kada nebi ispravno komunicirali ddns i ruter onda tamo niti nebi bila stvarna adresa.
Razina korisnika 1
Otvara se sučelje rutera ako se spajam na vanjsku ip ili domenu koja je u ddns-u
Ali to mi ne treba već ono iza rutera, a to ne radi.
Ponoviti ću po ne znam koji put, ovo sve radi na raznim drugim operatorima sa 100% istim parametrima.
btw, checker kaže da je port otvoren,
Ruter i DDNS komuniciraju ispravno, provjerio IP na svim stranama.
Da zaključim, zanemarimo na trenutak port forward. Ako isključimo port forward a ostavimo samo DDNS. Iz vana se moramo moći spojiti na ruter, pozivanjem vanjske ip adrese ili preko ddns-a, svejedno.
Taj dio radi ok, preskočimo taj korak. Ne radi ono što prosljeđuje mo po 192.168.1.xy: 80 a ne mogu skužiti zašto. 🙂
Razina korisnika 2
pozdrav
imam problem sa otvaranjem portova,, otvorim ih po uputama ali to nefukcionira,
Razina korisnika 2
jeli na kraju radi port forwarding u vip mreži ili ne?
Razina korisnika 2
evo molim i ja za pomoč,, pošto mi nerade ni portovi niti Dyndns za video nadzor,, kao i ova WAN ip adresa koja se razlikuje od ove jave IP
Razina korisnika 2
ovo je adresa u ruteru
https://ibb.co/ibcLXb

a ovo je vanjska
Your IP Address Is:
31.45.225.195
Razina korisnika 2
@vip marko hvala!1
Razina korisnika 2
dobro je da ima ljudi koji žele pomoč na forumu i najbitnije da razumiju problem kao što je @vip marko shvatio u čemu je BED 🙂
FAKIN --> vrlo jednostavan problem imas
Ocito je port 80 port od "rutera". Drugim rijecima, sve radi kako bi i trebalo, ali ne onako kako bi ti i htio.
Napravio si elementarnu i pocetnicku pogresku, sto je normalna stvar, i otisao se spojiti na port 80.
Promijeni si taj port, a da se malo bolje uputis u temu Port Forwarding, procitaj stranice na sljedecim linkovima i, nadam se, neces ponavljati ovakve greske 😃

http://www.pearsonitcertification.com/articles/article.aspx?p=1868080

https://www.techopedia.com/definition/15709/port-80

Nema na čemu 😃
@adixylian,
Sinoć do mene svratio Vip_Marko i ponio sve moguće šrafcigere a bome i ja sam izvadio dizalicu od Tamića 🙂 neš vjerovat, radi sve bez promjene porta.


Svi mi griješimo, tako se uči 🆒
Hvala Vam na javljanju, do sada se nažalosti nitko nije javio niti pokušao pomoći, pa stoga još jednom VELIKO hvala Vama na javljanju. Bojim se da to nisam nikada radio, a na moru za gdje i pitam ću to postavljati na proljeće. Nisam još uspio provjeriti jačinu i prijem VIP homeboxa, ali se nadam da je jedna od dvije postojeće bazne stanice VIP-ova;
https://earth.google.com/web/@43.87996861,15.54400328,37.67592635a,1674.85208268d,35y,-0h,0t,0r
Ako bi se Vi odlučili mi dodatno pomoći u času kad problem postane aktuelan, bio bih dodatno zahvalan. No i ovako stoji ponuda u najmanju ruku nekog gableca-cuge.
Thx,
Jasmin Bojić
Thx još jednom
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ako se nadograđuje službenom nadogradnjom garancija je uredna naravno, zašto bi se poništila...
Super,
znači poteškoća će biti riješena zamjenom uređaja.
Isprike na neugodnostima koje si imao do sada.
Bok @1jorgos,

ima no-ip.com u verziji B03.

Homebox dobija javnu dinamičku IP adresu.
Bok!

Na Homeboxu ZTE 283+ je moguće otvaranje portova unutar korisničkog sučelja rutera (192.168.0.1). Putanja je : Postavke/Firewall/Prosljeđivanje priključka.

Potrebno je popuniti parametre (IP, domet porta, protokol te komentar) te kliknuti na Primijeni.
Pozdrav @Kolman
Na što točno misliš pod tom IP adresom?
Homebox kao uređaj ne dodjeljuje vanjske IP adrese za internet. IP adresu dodjeljuje mreža.

Odgovori