Riješeno

Problemi sa mailom na Thunderbirdu

  • 3 March 2023
  • 5 odgovora
  • 223 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 2 odgovora

Dobar dan,

Imam sličan problem kao i ovaj korisnik , ali ipak dugačiji.

Također sam morao restaurirati moj komp na ranije stanje i nakon toga imam problem sa mojim Thunderbirdom. Na početku nisam mogao niti primati niti slati poštu. Zvao sam podršku i objasnili su mi da odlazni i dolazni server moram promjeniti na “mail.a1net.hr”. Nakon što sam to promjenio počelo mi se pojavljivati upozorenje 

Upozorenje

Šta god kliknuo na ovom upozorenju ne rješava problem.

Ponovo sam ih pozvao i oni neznaju zašto to dolazi.  Međutim, cura sa podrške mi je rekla da probam promijeniti  odlazni i dolazni server na “mail.xnet.hr”. Nakon toga sam uspio dobiti mail, ali i dalje ga ne mogu poslati. Znači nešto je krivo sa postavkama SMTP servera.

Pokušao sam adresu postaviti na “mail.a1net.hr” (gornja poruka), na “mail.xnet.hr” (tada dolazi sljedeća poruka:

), pa čak i “smtp.xnet.hr” (ponovo slična poruka kao i ova iznad), ali ništa ne radi.

Port je postavljen na 587, sigurnost veze STARTTLS, a provjera autentičnosti je “Normalna lozinka”, sve standardne postavke dobivene od A1 podrške.

Može li mi netko pomoći savjetom, šta da radim?

Zahvaljujem unaprijed.

Siniša

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 5 March 2023, 23:35

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 7
Bedž +3

Trebalo bi biti mail.a1net.hr. Dolazni port 110, odlazni port 587, autorizacija StartTLS.

 

Pod korisničko ime ti je puno ime s domenom? tipa ime.prezime@a1net.hr

Trebalo bi biti mail.a1net.hr. Dolazni port 110, odlazni port 587, autorizacija StartTLS.

 

Pod korisničko ime ti je puno ime s domenom? tipa ime.prezime@a1net.hr

Ako stavim mail.a1net.hr pojavi mi se ona čudna poruka sa prve slike. To sam i podršci rekao, ali oni ne znaju zašto je to tako. Nakon toga mi je rečeno da probam sa mail.xnet.hr.

Podrška mi je javila da stavim  mail.xnet.hr i to radi na odlaznoj pošti jer mi je nakon toga proradila, dobio sam poštu. Odlazna još ne radi. 

A ove druge postavke su takve kako Vi i podrška sugerirate.

Razina korisnika 7
Bedž +3

Probao stisnuti "preuzmi certifikat" i prihvatiti isti?

Imam na poslu thunderbird i koliko se sjećam sve je glatko prošlo sa setiranjem.

Probao stisnuti "preuzmi certifikat" i prihvatiti isti?

Imam na poslu thunderbird i koliko se sjećam sve je glatko prošlo sa setiranjem.

Probao. Nakon toga mi dođe slično kao i na prvoj slici 

Jedina je razlika što sada kaže da nema dostupnih informacija …

Ja inače koristim Thunderbird već godinama, sigurno 10 godina, i nikada problema. Stvarno mi nije jasno. Prije restauracije kompjutera sve je radilo OK.

Razina korisnika 4
Bedž +3

@seas nisu pomogli savjeti? Javi nam se privatnom porukom OVDJE pa ćemo provjeriti prisutnu poteškoću. Bilo bi idealno da odmah u javljanju napišeš šifru korisnika ili OIB vlasnika usluge, kontakt broj te e-mail adresu koju pokušavaš u potpunosti osposobiti za rad. 

Odgovori