Dobar dan,
Imam sličan problem kao i ovaj korisnik , ali ipak dugačiji.
Također sam morao restaurirati moj komp na ranije stanje i nakon toga imam problem sa mojim Thunderbirdom. Na početku nisam mogao niti primati niti slati poštu. Zvao sam podršku i objasnili su mi da odlazni i dolazni server moram promjeniti na “mail.a1net.hr”. Nakon što sam to promjenio počelo mi se pojavljivati upozorenje
Šta god kliknuo na ovom upozorenju ne rješava problem.
Ponovo sam ih pozvao i oni neznaju zašto to dolazi. Međutim, cura sa podrške mi je rekla da probam promijeniti odlazni i dolazni server na “mail.xnet.hr”. Nakon toga sam uspio dobiti mail, ali i dalje ga ne mogu poslati. Znači nešto je krivo sa postavkama SMTP servera.
Pokušao sam adresu postaviti na “mail.a1net.hr” (gornja poruka), na “mail.xnet.hr” (tada dolazi sljedeća poruka:
), pa čak i “smtp.xnet.hr” (ponovo slična poruka kao i ova iznad), ali ništa ne radi.
Port je postavljen na 587, sigurnost veze STARTTLS, a provjera autentičnosti je “Normalna lozinka”, sve standardne postavke dobivene od A1 podrške.
Može li mi netko pomoći savjetom, šta da radim?
Zahvaljujem unaprijed.
Siniša
Najbolji odgovor od A1_IvanaM
Pogledaj original