Poštovanje!Ovim putem Vam se obraćam radi problema sa kućnim e-mailom koji je registriran kod A1. Naime, došlo je do problema kada sam morao formatirati disk i sve ponovo instalirati. Nakon instalacije Mozilla Thunderbird, e-mail klijenta, i podešavanja računa, došlo je do toga da MOGU primati e-mailove, ali ih NE MOGU slati.Napominjem da mi je dolazni poslužielj - mail.vip.hr, i uredno dobijam nove mailove.Kada pokušam poslati mail, javlja mi da odlazni poslužitelj nije dostupan. Pokušao sam na sve moguće načine ispraviti podatke na odlaznom poslužitelju, ali i dalje ne mogu slati mailove.Stoga Vam šaljem attach file gdje sam screen-shotao problem kod odlaznog poslužitelja, te se nadam pozitivnom odgovoru u nadi da ćete mi pomoći.Sa poštovanjem,Igor
Problem sa odlaznim poslužiteljem za e-mail
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.