Riješeno

Optika u Kaštelima

  • 5 December 2023
  • 62 odgovora
  • 2110 pregleda

Razina korisnika 2

Što je s optikom u Kaštelima? Kabeli provučeni ima pola godine, kolege se lijepo slikale ispred kutije za spajanje, rečeno da će sve bit spojeno 15. listopada i još ništa. Ima li ikakva informacija? Neki čekaju tu optiku jako nestrpljivo zbog brzine uploada.

Probajte ne dati nekakav generički odgovor nego saznati konkretnu informaciju, molim Vas!

icon

Najbolji odgovor od A1_Karlo 22 December 2023, 10:56

Pogledaj original

Odgovora 62

Razina korisnika 2

 

 

Krivo interpetirano. A1 je uložio pola novaca potrebnih za projekt i ta mreža je njihova. Za moju adresu na T com stranici stoji da mi ni dan danas njihov optički priključak nije dostupan a koristim optiku od A1 već mjesec ipo dana

 

To je zasluga A1, jer jos ne daju pristup gledajuci da poberu sta vise korisnika prije svih.

Jučer su me kontaktirali iz A1 vezano za uvođenje optike, izabrao sam najbrži paket 2Gbit/1Gbit + Telefon uz ugovornu obavezu od 24mj, s tim da prvih 12mj ide po 50% cijeni, pa ćemo vidjeti kako će to proći za 9 dana kad je dogovorena instalacija opreme kod mene u kući u K. Sućurcu :)

Evo update, ako se to tako može nazvati :(

Danas mi je trebao doći tehničar iz A1 spojiti optiku, no kako ja nisam ovih dana primjetio nikakve radove oko uvođenja optike nigdje u blizini moje kuće (a, očekujući, kada su me već oni nazvali, da će u međuvremenu odraditi pripremne radnje uvođenja optike na dovoljnu blizinu moje kuće da me imaju na šta spojiti, no….), postavilo se moguće pitanje na šta će oni mene spojiti, a vjerovatno će me odjaviti sa postojećeg operatera (HT) i u konačnici ću ostati bez interneta ?!

Kako je tehničar malo kasnio, ja ipak nazovem službu za korisnike da ih pitam na šta oni mene misle spojiti, kada nisam u ovih 10 dana primjetio nikakve radove nigdje u blizini !!!

Dobijem relativno brzo službu za korisnike, objasnim tipu situaciju, dam svoj OIB i pričekam da me povratno nazove. Nakon nekih 5min me isti tip nazove i naravno potvrdi moju sumnju da unutar 300m od moje adrese nemaju spojno mjesto, i da bi bilo najbolje da otkažem cijeli dogovor jer će se desiti upravo ono na što sam sumnjao, a to je da će me neće imati na šta spojiti, a poslijedično prelaska kod njih ću ostati bez internet veze na neodređeni rok jer će me odjaviti sa postojećeg operatera !!!

Tip je bio sasvim korektan, saslušao me, razumio je šta se događa i onda me pitao, pa kada već nisam primjetio radove u blizini, zašto to nisam rekao prodajnom agentu koji me nazvao i ponudio mi uslugu te i rezervirao termin za instalaciju. Ja mu kažem da sam očekivao, kada su me već oni nazvali i nude mi uslugu uvođenja optike, da imaju nekakav plan i da će se odraditi priprema spojnog mjesta do momenta dolaska tehničara ?! Tip se izvinjavao jer naravno ništa nije mogao na to reći i otkazao je moj prelazak na A1 jer nisu stvoreni tehnički uvjeti.

Da se razumijemo, tip je bio krajnje korektan i ostavio je odličan dojam nekog koji stvarno želi pomoći, a mislim i da je on ostao zgrožen razvojem situacije.

 

A1, dajte se saberite !!!, ovo je klasični primjer da lijeva ne zna šta mu radi desna !!!

 

Pa kako se možete dovesti u situaciju da vam prodajni agent zove kupca i nudi mu uslugu, i čak rezervira termin uvođenja optike, a da ta lokacija nema niti blizu tehničke uvjete u tom momentu, kako je to moguće ?! 

 

Nevjerovatno je da nudite uslugu (i prođete sa klijentom cijelu proceduru, OIB, broj OI, ugovor na 24mj, dogovaranje cijene….), a da nemate tehničke uvjete za isporučiti tu uslugu, niti se zna kada ćete ih imati !!!

 

Pod Hitno povežite prodajne agente sa nekim tko tačno zna situaciju na terenu, pa da im ubuduće ne pada napamet da nude nešto što je u datom momentu tehnički neizvedivo, ovo kao da se djeca igraju !!!

Eh da, samo da dodam da sam ja danas primarno radi “uvođenja optike” uzeo slobodan dan u firmi !!!  Na svu sreću sam isto danas dogovorio i termin za servis klime u autu, pa nije baš ispala totalna šteta, no ostao je gorak okus u ustima :(

Razina korisnika 2

Jučer su me kontaktirali iz A1 vezano za uvođenje optike, izabrao sam najbrži paket 2Gbit/1Gbit + Telefon uz ugovornu obavezu od 24mj, s tim da prvih 12mj ide po 50% cijeni, pa ćemo vidjeti kako će to proći za 9 dana kad je dogovorena instalacija opreme kod mene u kući u K. Sućurcu :)

Evo update, ako se to tako može nazvati :(

Danas mi je trebao doći tehničar iz A1 spojiti optiku, no kako ja nisam ovih dana primjetio nikakve radove oko uvođenja optike nigdje u blizini moje kuće (a, očekujući, kada su me već oni nazvali, da će u međuvremenu odraditi pripremne radnje uvođenja optike na dovoljnu blizinu moje kuće da me imaju na šta spojiti, no….), postavilo se moguće pitanje na šta će oni mene spojiti, a vjerovatno će me odjaviti sa postojećeg operatera (HT) i u konačnici ću ostati bez interneta ?!

Kako je tehničar malo kasnio, ja ipak nazovem službu za korisnike da ih pitam na šta oni mene misle spojiti, kada nisam u ovih 10 dana primjetio nikakve radove nigdje u blizini !!!

Dobijem relativno brzo službu za korisnike, objasnim tipu situaciju, dam svoj OIB i pričekam da me povratno nazove. Nakon nekih 5min me isti tip nazove i naravno potvrdi moju sumnju da unutar 300m od moje adrese nemaju spojno mjesto, i da bi bilo najbolje da otkažem cijeli dogovor jer će se desiti upravo ono na što sam sumnjao, a to je da će me neće imati na šta spojiti, a poslijedično prelaska kod njih ću ostati bez internet veze na neodređeni rok jer će me odjaviti sa postojećeg operatera !!!

Tip je bio sasvim korektan, saslušao me, razumio je šta se događa i onda me pitao, pa kada već nisam primjetio radove u blizini, zašto to nisam rekao prodajnom agentu koji me nazvao i ponudio mi uslugu te i rezervirao termin za instalaciju. Ja mu kažem da sam očekivao, kada su me već oni nazvali i nude mi uslugu uvođenja optike, da imaju nekakav plan i da će se odraditi priprema spojnog mjesta do momenta dolaska tehničara ?! Tip se izvinjavao jer naravno ništa nije mogao na to reći i otkazao je moj prelazak na A1 jer nisu stvoreni tehnički uvjeti.

Da se razumijemo, tip je bio krajnje korektan i ostavio je odličan dojam nekog koji stvarno želi pomoći, a mislim i da je on ostao zgrožen razvojem situacije.

 

A1, dajte se saberite !!!, ovo je klasični primjer da lijeva ne zna šta mu radi desna !!!

 

Pa kako se možete dovesti u situaciju da vam prodajni agent zove kupca i nudi mu uslugu, i čak rezervira termin uvođenja optike, a da ta lokacija nema niti blizu tehničke uvjete u tom momentu, kako je to moguće ?! 

 

Nevjerovatno je da nudite uslugu (i prođete sa klijentom cijelu proceduru, OIB, broj OI, ugovor na 24mj, dogovaranje cijene….), a da nemate tehničke uvjete za isporučiti tu uslugu, niti se zna kada ćete ih imati !!!

 

Pod Hitno povežite prodajne agente sa nekim tko tačno zna situaciju na terenu, pa da im ubuduće ne pada napamet da nude nešto što je u datom momentu tehnički neizvedivo, ovo kao da se djeca igraju !!!

 

Kiksao si legendo. Mogao si zaraditi nikad laksih 450 € koje bi ti pokrile 2 godine interneta.

Kiksao si legendo. Mogao si zaraditi nikad laksih 450 € koje bi ti pokrile 2 godine interneta.

Neka njima “mojih” 450€, samo da počnu raditi kako treba na dobrobit svih Kaštelana i šire :)

Razina korisnika 2

Kiksao si legendo. Mogao si zaraditi nikad laksih 450 € koje bi ti pokrile 2 godine interneta.

Neka njima “mojih” 450€, samo da počnu raditi kako treba na dobrobit svih Kaštelana i šire :)

 

Ma da, jer oni su unikat, rade za dobrobit naroda, ne za profit.

Kiksao si legendo. Mogao si zaraditi nikad laksih 450 € koje bi ti pokrile 2 godine interneta.

Neka njima “mojih” 450€, samo da počnu raditi kako treba na dobrobit svih Kaštelana i šire :)

 

Ma da, jer oni su unikat, rade za dobrobit naroda, ne za profit.

Nisam na to ni mislio, naravno da svi rade za profit, ali “raditi kako treba” ne isključuje profitni dio priče, dapače, po meni bi imali veći profit da ne rade ovakve gafove, a ovo je u biti banalni organizacijski problem koji loše utječe na njihovu (ili bilo čiju drugu, nebitno) reputaciju i u biti im u konačnici ruši profit.

Ukratko nakon miljon peripetija i da nisan doša do tehničara Jure i angažmana Marijane iz A1 partner Murano dobio bio optiku tko zna kada..  Udaljen sam 200m od DČ9 Kaštel Lukšić / Kambelovac te spojen po šahtama.. Imao sam problem dobrih 10 godina prodavanja magle oko bakrenog kabela (brzina 20/1, pa sam bio uzeo 5G homebox koji je radio kako treba na dane) koji ide iz glavne šahte sa ceste do moje kuće, konkretno netko od tcom idiota je utrpao 30tak cm betona i iz tog razloga nije mi bilo prohodno za mjenjanje kabela.. I onda je došao Jure i tim, raštemali rupu, provukli optiku i spojili me jučer.. Čovika uredno nagradija sa janjetinom :)
A najveća problematika je ovih po(čet)nika šta su spajali glavne vodove PRŠI Kaštela i napravili su neloše probleme, radi kojih ljudi čekaju misecima da ih se spoji na optiku, užas.. Kaštela zadnja rupa na svirali, ispada oduvik...

Razina korisnika 1

Jučer su me kontaktirali iz A1 vezano za uvođenje optike, izabrao sam najbrži paket 2Gbit/1Gbit + Telefon uz ugovornu obavezu od 24mj, s tim da prvih 12mj ide po 50% cijeni, pa ćemo vidjeti kako će to proći za 9 dana kad je dogovorena instalacija opreme kod mene u kući u K. Sućurcu :)

Evo update, ako se to tako može nazvati :(

Danas mi je trebao doći tehničar iz A1 spojiti optiku, no kako ja nisam ovih dana primjetio nikakve radove oko uvođenja optike nigdje u blizini moje kuće (a, očekujući, kada su me već oni nazvali, da će u međuvremenu odraditi pripremne radnje uvođenja optike na dovoljnu blizinu moje kuće da me imaju na šta spojiti, no….), postavilo se moguće pitanje na šta će oni mene spojiti, a vjerovatno će me odjaviti sa postojećeg operatera (HT) i u konačnici ću ostati bez interneta ?!

Kako je tehničar malo kasnio, ja ipak nazovem službu za korisnike da ih pitam na šta oni mene misle spojiti, kada nisam u ovih 10 dana primjetio nikakve radove nigdje u blizini !!!

Dobijem relativno brzo službu za korisnike, objasnim tipu situaciju, dam svoj OIB i pričekam da me povratno nazove. Nakon nekih 5min me isti tip nazove i naravno potvrdi moju sumnju da unutar 300m od moje adrese nemaju spojno mjesto, i da bi bilo najbolje da otkažem cijeli dogovor jer će se desiti upravo ono na što sam sumnjao, a to je da će me neće imati na šta spojiti, a poslijedično prelaska kod njih ću ostati bez internet veze na neodređeni rok jer će me odjaviti sa postojećeg operatera !!!

Tip je bio sasvim korektan, saslušao me, razumio je šta se događa i onda me pitao, pa kada već nisam primjetio radove u blizini, zašto to nisam rekao prodajnom agentu koji me nazvao i ponudio mi uslugu te i rezervirao termin za instalaciju. Ja mu kažem da sam očekivao, kada su me već oni nazvali i nude mi uslugu uvođenja optike, da imaju nekakav plan i da će se odraditi priprema spojnog mjesta do momenta dolaska tehničara ?! Tip se izvinjavao jer naravno ništa nije mogao na to reći i otkazao je moj prelazak na A1 jer nisu stvoreni tehnički uvjeti.

Da se razumijemo, tip je bio krajnje korektan i ostavio je odličan dojam nekog koji stvarno želi pomoći, a mislim i da je on ostao zgrožen razvojem situacije.

 

A1, dajte se saberite !!!, ovo je klasični primjer da lijeva ne zna šta mu radi desna !!!

 

Pa kako se možete dovesti u situaciju da vam prodajni agent zove kupca i nudi mu uslugu, i čak rezervira termin uvođenja optike, a da ta lokacija nema niti blizu tehničke uvjete u tom momentu, kako je to moguće ?! 

 

Nevjerovatno je da nudite uslugu (i prođete sa klijentom cijelu proceduru, OIB, broj OI, ugovor na 24mj, dogovaranje cijene….), a da nemate tehničke uvjete za isporučiti tu uslugu, niti se zna kada ćete ih imati !!!

 

Pod Hitno povežite prodajne agente sa nekim tko tačno zna situaciju na terenu, pa da im ubuduće ne pada napamet da nude nešto što je u datom momentu tehnički neizvedivo, ovo kao da se djeca igraju !!!

ogromnu grešku si napravia, da su te odjavili sa postojećeg morali bi ti po hitnom postupku dovest optički kabel do kuće jer ne smiješ bit bez interneta

Razina korisnika 1

Ukratko nakon miljon peripetija i da nisan doša do tehničara Jure i angažmana Marijane iz A1 partner Murano dobio bio optiku tko zna kada..  Udaljen sam 200m od DČ9 Kaštel Lukšić / Kambelovac te spojen po šahtama.. Imao sam problem dobrih 10 godina prodavanja magle oko bakrenog kabela (brzina 20/1, pa sam bio uzeo 5G homebox koji je radio kako treba na dane) koji ide iz glavne šahte sa ceste do moje kuće, konkretno netko od tcom idiota je utrpao 30tak cm betona i iz tog razloga nije mi bilo prohodno za mjenjanje kabela.. I onda je došao Jure i tim, raštemali rupu, provukli optiku i spojili me jučer.. Čovika uredno nagradija sa janjetinom :)
A najveća problematika je ovih po(čet)nika šta su spajali glavne vodove PRŠI Kaštela i napravili su neloše probleme, radi kojih ljudi čekaju misecima da ih se spoji na optiku, užas.. Kaštela zadnja rupa na svirali, ispada oduvik...

investitor uzea novce (hdz firma, to je informacija iz prve ruke), poslao A1 da je pola toga gotovo a nije, a1 da je tu pametan lagana tužbica i povratit novce i platit nekog drugog da odradi kako treba

što se tiče interneta apsolutno nikakvih problema nemam, brzina i preko dogovorene, ping odličan, čim ne bude uredu lagani hakometar isključivo radi podizanja cijena neki dan bez ikakve najave i nemogućnosti raskida ugovora

Razina korisnika 2

 

investitor uzea novce (hdz firma, to je informacija iz prve ruke), poslao A1 da je pola toga gotovo a nije, a1 da je tu pametan lagana tužbica i povratit novce i platit nekog drugog da odradi kako treba

 Tako sam i ja cuja da su angazirali firme iz Republike Srpske jer je cijena kudikamo jeftinija. Isli su usparat, ovih ih na*uzili, sad ce ih izac skuplje.

 

Al sve to rekla kazala dok iz A1 ne kazu sluzbeno.

ogromnu grešku si napravia, da su te odjavili sa postojećeg morali bi ti po hitnom postupku dovest optički kabel do kuće jer ne smiješ bit bez interneta

Nisam se uopće htio upuštati u takve igrice. Prije HT-a sam bio na Iskonu i desio se neki problem na parici, pa sam bio bez interneta i telefona jedno 3 tjedna, ako ne i mjesec dana, više se ne sjećam, uz slanje požurnica tehničarima i sl.

 

Sada sam na HT MAX2 5G uz brzinu 200/100 (bez ugovorne obaveze), što je opet 10 puta bolje od parice, ali i 10 puta lošije od A1 Giga NET paketa, no podnošljivo, tako da mi se toliko i ne žuri preći na optiku, posebno kada čitam ovdje gomilu postova iskustava ljudi sa A1 optikom ;)

 

Ipak mislim da ću u konačnici čekati da i HT dobije pravo na korištenje optike koju će A1 jednom morati dovršiti, oni mi ipak djeluju kao malo ozbiljnija firma, vrijeme će pokazati :)

Odgovori