Riješeno

Naplata rominga kada su iskljuceni mobilni podaci

  • 23 March 2022
  • 30 odgovora
  • 2189 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 30

Sim mi je isključen već 2 dana a trošak i dalje raste, vrijeme spajanja isto kao prije 2 dana a potrošnja veća.

 

 

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

@Baboon , nisi u zrakoplovnom modu, meni se čini da nisi. Aplikacija Moj A1 je besplatna za korištenje jedino putem  A1mobilne mreže, svaki drugi način pristupa (wi-fi) naplaćuje se (troši data promet). Tebi pišu minute 6 i 22s, 0 MB...potrošnja IZVAN TARIFE

Jesi slao sms u Hrvatsku možda? Nemam pojma jel imaš besplatne sms-ove u inozemstvu ili si ih potrošio koliko si ih besplatnih imao na raspolaganju.

Cijena sms-a iz Hrvatske u EU je 7 centi, baš mi jučer oduzelo toliko. 

Bro, ne znam kaj nije jasno. Ne moram biti u airplaine modu.  Zašto bi bio? Ako sam u AP  telefon mi ničem ne služi jer nemam onda ni wifi. Vidiš da nema mreže i da je SIM disablean (isključen). Naravno da je izvan tarife kad je roaming u pitanju. 

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

A stvarno ne znam kaj bih ti rekla, ali očito ti se kartica spaja na mrežu, inače nikako ne bi moglo doći do naplate s nje. Tvoj slučaj je čudan kao i onaj drugi, gdje pak kolegica forumašica nikak nemre natjerat karticu da se spoji na  3G,4G ili 5G mrežu u roamingu već je stalno na 2G u roamingu

Ne znam koji mob imaš, ja bez problema mogu koristiti wi-fi u zrakoplovnom modu

 

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Baboon pozdrav, žao mi je to čuti. U tekućem mjesecu nemamo mogućnost provjere pojedinih obračunatih transakcija unutar informativnog iznosa trenutne potrošnje. Slobodno provjeriš informacije na izdanom računu za 12/23, početkom 01/24, te ako ćeš trebati dodatnu podršku, tu smo za tebe. Slobodno nam možeš javiti i svoje podatke te broj mobitela o kojem je riječ privatnom porukom OVDJE kako bismo mogli napraviti detaljnije provjere vezano za uključenje zabrane za surfanje internetom u inozemstvu. 

Odgovori