Riješeno

Naplata rominga kada su iskljuceni mobilni podaci

  • 23 March 2022
  • 30 odgovora
  • 2189 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 30

To sam i želio saznati koja je to aplikacija pristupala internetu i kako ali mi tehnička podrška nije znala ili htjela odgovoriti a to mora negdje biti zapisano. 
 

lp

Razina korisnika 6
Bedž +6

Možda ne bi bilo loše u postavkama za internet upisati neki nepostojeći,Izmišljeni APN. Ne znam kaj sve obuhvaća dopuštenje " promjena postavki sustava ",ali većina aplikacija ima to dopuštenje, pa me uopće ne bi čudiIO da mogu uključiti mobilne podatke u pozadini. Ako im se stavi nepostojeći APN (ili izbriše kompletno postojeća postavka) neće se imati kamo spojiti.

Postovani,

 

Vec ste pokazali vece zanimanje za problem od A1 sluzbe. Ovo nije prvi puta. Prosli put sam samo bio iskljucio roming, ovaj puta sam PRIJE prelaska granice iskljucio i roming i mobilne podatke. Prema uvidu u racun, svaki dan se biljezio mali internetski promet, ne znam po pitanju cega niti mi je sluzba za korisnike htjela pojasniti problem. Napominjem da su mi odobrili povrat ali to nije bit problema.

 

Ako tko zna zasto mi se ovo dogadja pomozite mi da se ne ponavlja, ovaj puta je bilo 30-tak kuna ali kako ne znam uzrok ne znam kako se zastititi. Opcija zabrane rominga opcenito mi ne dolazi u obzir jer cesto putujem u EU gdje tog problema nema. Kako zivim u granicnom podrucju ovose zna dogoditi i dok sam u HR a stalno mi je iskljucen roming. Nije li vrijeme da se omoguci zabrana rominga selektivno za drzave koje nisu u EU ili neko slicno rjesenje? Dugogodeišnji sam korisnik A1 i do sada sam bio zadovoljan, ne bi volio da moram prelaziti na drugu mrezu ali niti ovo ne zelim trpjeti. Mobitel je Samsung a52 5G ako je to bitno.

 

Hvala na pomoci

Razina korisnika 7
Bedž +3

APP, ako prođe, prođe. Misliš baš na potrošnju interneta ili za skidanje iznosa za cijenu poruke? Meni se to isto desilo s HT-om i A1 prilikom ulaska u Srbiju. Naravno, vratili mi iznos kad sam prijavio ali iznos je bio cijena poruke o ulasku u zemlju (internet mobilni i roaming isključeni).

Razina korisnika 2
Bedž +3

@zvrbica večer! Nije mi drago vidjeti da tvoj poziv kolegama iz odjela službe za korisnike nije naišao na razumijevanje za ovaj dosta neobičan slučaj. Mobilne podatke i podatkovni roaming isključiš po zaprimanju poruke o spajanju na inozemnu mrežu ili prije? Jesi li provjerila vrijeme naplaćenih roaming transakcija pri kontroli računa? Detalje oko naplaćenih transakcija možeš pronaći na samoj specifikaciji, kojoj pristupaš prijavom na Moj A1 portalu. Ondje imaš mogućnost uvida specifikacije za posljednjih 6 izdanih računa. 

Odgovori