Jučer (01.06.2018) u Spernova (Garden Mall) Dubrava potpišem ugovor za mobilni internet na 24 mjeseca i dobijem uređaj ZTE MF83M.
Danas (02.06.2018) priključim taj uređaj i gle on radi... ali nakon 2 sata uređaj prestaje raditi. Pokušavam na sve načine ponovo pokrenuti uređaj ali konstatno ista greška... kartica je inespravna. Zovem službu za korisnike, oni poručuju da odem u poslovnicu gdje je uređaj kupljen. Odlazim ponovo u poslovnicu, tražim zamjenski uređaj, ali čekaj, ne možeš dobiti zamjenski uređaj već ga oni šalju na servis pa kroz nekih 14 dana minimalno mi se mogu javiti. Ok, da li onda mogu raskinuti ugovor budući da nije prošlo niti 24 sata od potpisivanja? E me može... Ono što mogu je: 1. poslati pisani prigovor i ako mi se netko smiluje onda će ugovor biti raskinut ili 2. čekati minimalno 14 dana dok servis ne odradi svoj posao....
Sada ja vas pitam, potpisala sam ugovor, sve ok, ali vi ste dali uređaj koji je neispravan i umjesto da ga zamjenite vi meni kažete da ja moram čekati minimalno 14 dana dok meni treba internet odmah? Ne mogu raskinuti ugovor jer je vaš uređaj neispravan i još k tome ne ispunjavate vašu uslugu ali bih ja vama ipak tu uslugu trebala platiti. Budući da mi internet treba odmah potpisujem novi ugovor na 24 mjeseca za Homebox i pišem prigovor za mobilni interent.... Samo nebo zna da li ću na kraju ove balade otplaćivati mobilni internet slijedeće dvije godine za 2 sata koliko je i radio....
Najbolji odgovor od A1_Ivana
Pogledaj original