Riješeno

muke po Vip-u :(

  • 2 June 2018
  • 14 odgovora
  • 1368 pregleda

Razina korisnika 2
trenutno imam noću moru sa Vip-om... a cijela priča ide ovako:

Jučer (01.06.2018) u Spernova (Garden Mall) Dubrava potpišem ugovor za mobilni internet na 24 mjeseca i dobijem uređaj ZTE MF83M.
Danas (02.06.2018) priključim taj uređaj i gle on radi... ali nakon 2 sata uređaj prestaje raditi. Pokušavam na sve načine ponovo pokrenuti uređaj ali konstatno ista greška... kartica je inespravna. Zovem službu za korisnike, oni poručuju da odem u poslovnicu gdje je uređaj kupljen. Odlazim ponovo u poslovnicu, tražim zamjenski uređaj, ali čekaj, ne možeš dobiti zamjenski uređaj već ga oni šalju na servis pa kroz nekih 14 dana minimalno mi se mogu javiti. Ok, da li onda mogu raskinuti ugovor budući da nije prošlo niti 24 sata od potpisivanja? E me može... Ono što mogu je: 1. poslati pisani prigovor i ako mi se netko smiluje onda će ugovor biti raskinut ili 2. čekati minimalno 14 dana dok servis ne odradi svoj posao....
Sada ja vas pitam, potpisala sam ugovor, sve ok, ali vi ste dali uređaj koji je neispravan i umjesto da ga zamjenite vi meni kažete da ja moram čekati minimalno 14 dana dok meni treba internet odmah? Ne mogu raskinuti ugovor jer je vaš uređaj neispravan i još k tome ne ispunjavate vašu uslugu ali bih ja vama ipak tu uslugu trebala platiti. Budući da mi internet treba odmah potpisujem novi ugovor na 24 mjeseca za Homebox i pišem prigovor za mobilni interent.... Samo nebo zna da li ću na kraju ove balade otplaćivati mobilni internet slijedeće dvije godine za 2 sata koliko je i radio....
icon

Najbolji odgovor od A1_Ivana 3 June 2018, 12:24

Pogledaj original

Odgovora 14

Razina korisnika 6
Bedž +4
Bez beige, uskoro će ti se javiti netko od administratora/moderatora foruma pa će te zamoliti da pošalješ podatke u inbox :-)

Ali šalu na stranu. Po zakonu pošto je uređaj krepao odmah,bili su ti dužni dati odmah novi bez slanja na servis. Također imala si pravo i na momentalni raskid ugovora u probnom periodu ukoliko imaš originalnu ambalažu, papire i ostalo.

Moja, nażalost pesimistična prognoza je da ćeš sada plaćati dvije pretplate. Moraš biti ustrajna u prigovorima.
Razina korisnika 6
Bedž +4
I molim te odgovori nam kasnije ovdje kako je sve na kraju prošlo jer vjerujem da mnoge od nas forumaša to zanima. Sretno!
Razina korisnika 2
još uvijek čekam odgovor ali moj stav je slijedeći:
Prekrišili ste zakon o zaštiti potrošača i to po člancima:
članak 43
članak 50 stavke 2,7,14,15,16 i 17
članak 77 stavka 10

Također su prekršili Zakon o elektroničkim komunikacijama po člancima:
Članak 25 stavka 9
Članak 37 stavka 1
Članak 41 stavka 6
Članak n42 stavke 2 i 4
Članak 50 stavka 9

U slučaju da je odgovor da oni nisu odgovorin za njihove "podizdavatelje" napominjem da je usluga sklopljena s Vipnet d.o.o., a ne sa podizdavateljem. Također podizdavatej usluge se vodi općim uvjetima poslovanja koji nisu proloženi klijentima pri potpisivanju ugovora a uvijek se u ugovorima navodi da ste upoznati s time što je opet hrpa članaka i stavaka koji su prekršeni prema zaštiti potrošaća pa ako Vip želi mogu i te članke napisati 🙂
Razina korisnika 2
i da.. nema probnog perioda za mobilni interent, za homebox da (rok od 5 dana i to kalendarskih a ne radnih, ali za mobilni nema)... mislim WTF?????
Razina korisnika 3
trenutno imam noću moru sa Vip-om... a cijela priča ide ovako:

Jučer (01.06.2018) u Spernova (Garden Mall) Dubrava potpišem ugovor za mobilni internet na 24 mjeseca i dobijem uređaj ZTE MF83M.
Danas (02.06.2018) priključim taj uređaj i gle on radi... ali nakon 2 sata uređaj prestaje raditi. Pokušavam na sve načine ponovo pokrenuti uređaj ali konstatno ista greška... kartica je inespravna. Zovem službu za korisnike, oni poručuju da odem u poslovnicu gdje je uređaj kupljen. Odlazim ponovo u poslovnicu, tražim zamjenski uređaj, ali čekaj, ne možeš dobiti zamjenski uređaj već ga oni šalju na servis pa kroz nekih 14 dana minimalno mi se mogu javiti. Ok, da li onda mogu raskinuti ugovor budući da nije prošlo niti 24 sata od potpisivanja? E me može... Ono što mogu je: 1. poslati pisani prigovor i ako mi se netko smiluje onda će ugovor biti raskinut ili 2. čekati minimalno 14 dana dok servis ne odradi svoj posao....
Sada ja vas pitam, potpisala sam ugovor, sve ok, ali vi ste dali uređaj koji je neispravan i umjesto da ga zamjenite vi meni kažete da ja moram čekati minimalno 14 dana dok meni treba internet odmah? Ne mogu raskinuti ugovor jer je vaš uređaj neispravan i još k tome ne ispunjavate vašu uslugu ali bih ja vama ipak tu uslugu trebala platiti. Budući da mi internet treba odmah potpisujem novi ugovor na 24 mjeseca za Homebox i pišem prigovor za mobilni interent.... Samo nebo zna da li ću na kraju ove balade otplaćivati mobilni internet slijedeće dvije godine za 2 sata koliko je i radio....


Pozdrav!

Evo @Relativity je djelomično u pravu :)

Servis je taj koji odobrava novi uređaj na temelju dijagnostike reklamiranog. Nikad se ne radi zamjena na licu mjesta bez odobrenja ovlaštenog servisa no vjerujem da nećeš dugo čekati.
Nebitno je gdje je uređaj kupljen, bitno je samo da je na nekom od Vipnet prodajnih mjesta.
Raskid ugovora se isto tako ne može odobriti 'instant' već nakon dijagnostike uređaja.

Ako želiš službeni odgovor na tu temu, svakako pošalji reklamaciju na sluzba.za.korisnike@vipnet.hr pa ćemo se očitovati na cijeli slučaj.

Jasno mi je koliko je to sve skupa frustrirajuće ali uvjeravam te da vrlo brižno pazimo da je sve unutar okvira pravilnika i Uvjeta korištenja.
Razina korisnika 2
Poštovana,

ako ste uistinu pročitali do kraja moj mail vidi se da je napisano da je prigovor podnešen u poslovnici, ali sam još poslala privogor i na vaš službeni mail.
Nadalje vodeći se vašim općim uvjetima poslovanja ovo nije slučaj gdje je tehnikča nemogučnost izvršavanja usluge jer tehnička mogučnost postoji, ali vi ne želite dati zamjenski uređaj dok je ovaj na servisu.
Da primjenim ovu situaciju kod kupnje recimo auta. Da je auto otkazao niti nakon 24 sata od kupnje prodavatelj je obvezan dati zamjenski auto (u vašem slučaju uređaj) dok se auto ne vrati iz servisa jer je pod garantnim rokom.
Znači u mom konkretnom slučaju vi kršite moja prava za isporuku usluge gdje ste je vi u tehničkoj mogučnosti izvršiti, ali zbog neispravnog proizvoda kojeg ste mi prodali vi to ne želite napraviti.

Da frustrirajuća je sutiacija u kojoj ja moram potpisati dva pretplatnička ugovora na 24 mjeseca da bi dobila jednu uslugu, a činjenica da vaš uređaj koji ste mi prodali je neispravan i da zbog toga ja trpim materijalnu štetu nije vaš problem... Opcija da bi se riješio takav problem je da pošaljem prigovor i da čekam dok mi se servis ne javi povratno... To je možda rješenje vašeg problema, ali nikako nije riješenje mog problema. Jedini razlog zbog kojeg je uopće napravljen ugovor na mobilni interent je iz razloga što mi je ta usluga potrbna odmah a ne za 14 dana ili koliko već treba servisu da se povratno javi.

Nadalje ako se već vodite općim uvjetima poslovanja po zakonu o zaštiti potrošača ti opći uvijeti poslovanja trebaju biti prezentirani vašim kupcima prije potpisivanja ugovora u pisanom i verbalnom obliku a to kod vas nije slučaj.
Razina korisnika 6
Bedž +6
Da, imala si pravo raskinut ugovor odmah. Trebala si samo reći da nemaš signala na mjestu gdje ga želiš koristiti. Ja sam na identičan način vratio uređaje i HT-u i VIP-u i Tele2. Kupovina u poslovnici. Nisam zadovoljan sa uslugom (nema signala, prespor intermet i sl) to je jedan od novijih zakona kojeg se operateri moraju pridržavati. U HT-u nisam ništa platio za taj period, u Vip-u i Tele2 sam platio tih dan/dva koliko sam koristio. Na žalost moraš se sama pozvati na to jer u suprotnom će se praviti mutavi. Ali vjerujem da si išla na fair-play igru u nadi da će ti odmah dati novi uređaj :/

Vip je jedna jako neodgovorna firma da je to teško opisati riječima koliko. Koristim ga otkako znam za sebe i svaki put se pitam tko je veća budala ja ili oni.
Razina korisnika 2
dakle, razvoj situacije:
vip mailom traži dodatne podatke jer svi znamo da mogu riješiti maksimalno 9 pritužbi dnevno, pa se naravno to rasteže...
Uređaj je odnešen na servis (uzeli su samo uređaj bez ambalaže) i danas me zovu iz poslovnice da donesem kompletnu ambalažu jer kolegica nije znala da je uređaj vraćen u roku od 5 dana i da će mi dati zamjenski uređaj....

Malo se pravimo glupi jer je kolegica itekako znala da je uređaj kupljen prethodnog dana a i to piše u prigovoru koji je podnesen u poslovnici, a i na mailu podršci . Kolegica se nije niti udostojila pogledati da li imalju uređaj na lageru već je odmah rekla da oni ne izdaju zamjenske uređaje bez ovjaštenja servisa, ali sada odjednom može i to danas jer je učer istekao rok za povrat homeboxa i raskid ugovora za homebox. Timeing savršen kako bih plaćala oba ugovora....
Razina korisnika 6
Bedž +4
Vjerojatno to ima veze i s tim što rade na proviziju pa su ti uvalili dvije pretplate 😞
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ne bi ja to pustila. Traži da ti jednu pretplatu raskinu i guraj do kraja. Pa ne rastu novci na stablu da bi ti plaćala nečije neznanje...
Razina korisnika 2
razvoj situacije:
Javljeno mi je da mogu raskinuti ugovor budući da nije prošlo 14 dana od potpisivanja ugovora (i to je javljeno 13 dana), pa sam poslala zahtjev za raskid ugovora. Povratne informacije nema, ali danas dođe račun i naravno da je usluga zaračunata iako je zahtjev predan u roku.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nadam se da si na taj račun napisala prigovor. Po pravilu moraš platit nesporni dio, ali pošto se radi o pretplati viška napravljenoj zbog njihove pogreške guraj do kraja.
Priključujem se ovoj "muci po VIP-u". Sve se svodi o neposlovnom odnosu VIP-a prema svojim korisnicima. Došli smo u EU gdje je kupac, mušterija ili korisnik usluga "kralj" i uvijek je u pravu, osim kod VIP-a koji se ponaša nonšarmantno i prepotentno dokazuje svoju superiornost na tržištu.

za ilustraciju vam šaljem jedno od pisama, još danas neriješenog slučaja u kojemu smo oštećeni za nekoliko GB prometa i 145 kn, nestalih sa kartice.
VIPnet d.o.o.
Centar za upravljanje
korisničkim prigovorima

Predmet: Odgovor na dopis od 5. Lipnja 2018. god.

Poštovana gđa Čučić,

Razočarana odgovorom na moj dopis u kojemu vam se obraćam kao dugogodišnji korisnik vaših usluga od samog početka vašeg djelovanja na hrvatskom tržištu. Ne želim ponavljati već napisano, jer sam očekivala komunikaciju između davatelja usluge, kojemu je potrošač najdraži i poštovani partner i korisnika vaših usluga koji je do danas bio zadovoljan dosadašnjom suradnjom. Vi mi se obraćate kao centar za upravljanje korisničkim prigovorima koji već u samom nazivu krivo postavlja naše odnose u komunikaciji, ili se ja obraćam krivoj firmi sa čudno postavljenim odnosima sa javnošću i korisnicima vaših usluga. Tako niste registrirali da komunicirate sa vremešnom osobom, a ne delikventom koji ne zaslužuje pažnju i povjerenje. U tekstu potvrđujete da vaše službe ne obavljaju svoju zadaću kako treba jer ja sam vam se obratila kao korisnik vaših usluga a vi ignorirate moje dugogodišnje korištenje vaših usluga kojemu ste dužni znati podatke iz vaše evidencije, u koliko je vodite.

Za uslugu koju vam navodim bi sada ja trebala dokazivati da koristim vaše uređaje i resurse vaših usluga koje nisam kupila od vaše konkurencije, a da ste preslušali navodno snimljene razgovore koje sam vodila sa vašim djelatnicima i bila od njih savjetovana da prihvatim ponuđenu mi opciju sa kojom ću zadovoljiti moja izražena očekivanja. U svakom kontaktu sam se predstavila i legitimirala, a to je trebalo ostati evidentirano u vašem poslovanju, gdje mora pisati kome su prodane usluge. Interesantno je, kako ste izvršili naplatu u koliko niste znali kome naplaćujete.

Nakon toga, autoritativno, u maniri vašeg naziva spominjete zakonske rokove i čak da bi poduprli svoj autoritet citirate točku i članak Općih uvjeta poslovanja koji sugerira da ja kao korisnik nemam o čemu razgovarati s vama, jer vi upravljate korisničkim prigovorima. U svemu, niste ponudili nikakvo moguće riješenje.

Ja vas ponovno podsjećam na preslušavanje audio zapisa i pisanih izvješća vaših djelatnika u Službi za korisnike, mogli ste čuti naše sugestije i želje za poboljšanja u svakom pogledu, kako bi bili prihvatljiviji vašim uslugama od vaših konkurenata. Vi u suprotnosti sa time, to zovete kritički osvrt koji ćete uzeti u obzir, a nije vas zabrinula činjenica da sam ja u posljednjih petnaestak dana materijalno oštećena za 150,00 kn, koje su bdw. Trebali platiti vaše ostvarene usluge, kupljenih i neiskorištenih cca 3 GB, a da ne spominjem pretrpljene štete što smo naprasno ostali bez plaćene internetske komunikacije, a što nam je uz to prekinulo komunikaciju E-malom, u za mene vrlo važnim komunikacijama.

Na kraju,ne znam vašu zahvalu na mojem razumijevanju, kada vaš postupak uopće nisam razumjela niti pročitala vašu volju i prijedlog da ste spremni riješiti moj problem, pa sam odlučila da, iako sam umirovljenica, ću se odreči onoga što sam kod vas izgubila, pa ću i nastavak boravka izvan Zagreba provesti bez vašega Interneta, jer se ne usuđujem ponovno kupiti bon za Internet da opet na isti način ostanem bez novca.

Vaša razočarana korisnica usluga K. i suprug Ž. v.r.
Razina korisnika 2
gospođo K pozovite se na ove članke u službenom prigovoru Vip-u:
Prekrišili ste zakon o zaštiti potrošača i to po člancima:
članak 43
članak 50 stavke 2,7,14,15,16 i 17
članak 77 stavka 10

Također su prekršili Zakon o elektroničkim komunikacijama po člancima:
Članak 25 stavka 9
Članak 37 stavka 1
Članak 41 stavka 6
Članak n42 stavke 2 i 4
Članak 50 stavka 9

Te sam članke ranije nalvela u ovoj komunikaciji iz razloga da bi ososbe koje su oštećene poput mene i vas imali zakonsku podlogu za prigovor. Također se pozovite i na činjenicu da vam opći uvjeti poslovanja nisu prestavljeni prilikom kupovine/sklapanja ugovora što su dužni učiniti. Ne nasjedajte na odgovore da ste vi bili dužni preuzeti opće uvijete poslvanja preko interneta, jer kako ćete to uraditi ako nemate interneta, a i po zakonu oni su vam to dužni predočiti prilikom kupnje/sklapanja ugovora u pisanom i verbalnom obliku.

S poštovanjem,

Ana B.

Odgovori