Dijelim iskustvo i postavljam pitanje: kada će mi biti omogućena usluga interneta i trebam li čekati 30 (pa onda još eventualno 30) dana da se riješi problem i pritužba?
28.11. telefonski ugovorena usluga optičkog interneta u stanu (neboder u Zagrebu s dostupnom uslugom). Ubrzo predložen termin instalacije priključka 8.12. Tehničari dolaze 8.12. i nakon više od sat vremena rada, ne uspijevaju uspostaviti vezu. Drugi termin dogovoren za 14.12. tehničari dolaze i uvidom u kutiju s kablovima, kažu da ne mogu priključiti router jer netko nije napravio svoj dio posla (ne znam i ne zanima me tko). Čekam novi termin, u nekoliko razgovora s korisničkom službom naglašavam da mi odgovaraju svi dani osim samo jednog dana u tjednu. Saznajem da mi je dodijeljen termin baš taj dan kad ne mogu. Opet zovem, upozoravam agente da je to jedini dan kad ne mogu i molim ih da to promijene, ali tehničari zovu da im je dogovoren taj termin i dolaze baš tada. Mijenjam raspored i prilagođavam se, samo da se to riješi. Taj dan rade na provođenju kablova, drugi dan dolaze spojiti router i opet ništa, veza se ne uspostavlja. Sad čekam sljedeći termin, nadam se ove godine, ali čisto sumnjam da će to biti riješeno do kraja godine, ako nije moglo biti do sada.
Ne želim uopće razmišljati kakve probleme imaju drugi koji nisu toliko fleksibilni s vremenom radnim danima, a ponavljam, riječ je o zgradi, tj.neboderu u Zagrebu gdje očito već postoje korisnici A1 interneta.
Najbolji odgovor od A1_Mislav
Pogledaj original