Riješeno

instalacija priključka (optika u stanu)

  • 21 December 2022
  • 9 odgovora
  • 1104 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 2 odgovora

Dijelim iskustvo i postavljam pitanje: kada će mi biti omogućena usluga interneta i trebam li čekati 30 (pa onda još eventualno 30) dana da se riješi problem i pritužba?

 

28.11. telefonski ugovorena usluga optičkog interneta u stanu (neboder u Zagrebu s dostupnom uslugom). Ubrzo predložen termin instalacije priključka 8.12. Tehničari dolaze 8.12. i nakon više od sat vremena rada, ne uspijevaju uspostaviti vezu. Drugi termin dogovoren za 14.12. tehničari dolaze i uvidom u kutiju s kablovima, kažu da ne mogu priključiti router jer netko nije napravio svoj dio posla (ne znam i ne zanima me tko). Čekam novi termin, u nekoliko razgovora s korisničkom službom naglašavam da mi odgovaraju svi dani osim samo jednog dana u tjednu. Saznajem da mi je dodijeljen termin baš taj dan kad ne mogu. Opet zovem, upozoravam agente da je to jedini dan kad ne mogu i molim ih da to promijene, ali tehničari zovu da im je dogovoren taj termin i dolaze baš tada. Mijenjam raspored i prilagođavam se, samo da se to riješi. Taj dan rade na provođenju kablova, drugi dan dolaze spojiti router i opet ništa, veza se ne uspostavlja. Sad čekam sljedeći termin, nadam se ove godine, ali čisto sumnjam da će to biti riješeno do kraja godine, ako nije moglo biti do sada. 

Ne želim uopće razmišljati kakve probleme imaju drugi koji nisu toliko fleksibilni s vremenom radnim danima, a ponavljam, riječ je o zgradi, tj.neboderu u Zagrebu gdje očito već postoje korisnici A1 interneta. 

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Mislav 30 December 2022, 15:09

Pogledaj original

Odgovora 9

Dodatno pitanje, vrijedi li i u ovom slučaju da mogu otkazati uslugu 14 dana nakon sklapanja (to znam da vrijedi u slučaju dogovaranja telefonski). Doduše, sad je već prošlo puno više dana, ali mi usluga još nije omogućena. 

Razina korisnika 2
Bedž

Dodatno pitanje, vrijedi li i u ovom slučaju da mogu otkazati uslugu 14 dana nakon sklapanja (to znam da vrijedi u slučaju dogovaranja telefonski). Doduše, sad je već prošlo puno više dana, ali mi usluga još nije omogućena. 

Pozdrav,

Uslugu možeš otkazati do prvog plaćenog računa. Kada platiš prvi račun onda je mogučnost prijevremenog raskida završila. Doduše nemaš od ćega ni odustati jer usluga nije ni aktivna.

Moje pitanje glasi radi li se o optici ili se radi o koasijalcu?

I nije mi jasno kakav problem se dešava sa kablovima da u tri termina ne mogu taj problem riješiti. Daj nam objasni malo detaljnije o kakavom se problemu radi.

Kad tad će ti trebati kvalitetna internet veza tako da ovaj problem se mora riješiti. Jedino ako si jedan od onih sretnika koji ima provucene kablove u zgradi od više operatera.

Ovdje je najlakše otakaziti ugovor ali to ti nije riješenje. Iskreno

Hvala! 

Radi se o optici. 

A o kakvom se problemu radi ne znam objasniti jer ni meni nije jasno. Koliko shvaćam, kaos je u kutiji s kablovima, prva dva dolaska očito nije bilo povučenog kabla do moga kata, a druga dva dolaska, nakon što su povukli kablove, ne razumijem koji je problem.

A u zgradi su kablovi svih operatera. Ne bih otkazivao jer to sad znači da neću do kraja godine ništa imat. Ovako bar postoji neka nada. Ali najradije bih otkazao jer ovo stvarno nije u redu. 

A kad nazovem korisničku službu, ništa se ne riješi, nekad kažu da će ne nazvati, ali to ne učine. Uglavnom, ako i ne otkažem sada, znam da sigurno neću produžiti uslugu za 2 godine. 

Zovi prodaju.

Razina korisnika 2
Bedž

Hvala! 

Radi se o optici. 

A o kakvom se problemu radi ne znam objasniti jer ni meni nije jasno. Koliko shvaćam, kaos je u kutiji s kablovima, prva dva dolaska očito nije bilo povučenog kabla do moga kata, a druga dva dolaska, nakon što su povukli kablove, ne razumijem koji je problem.

A u zgradi su kablovi svih operatera. Ne bih otkazivao jer to sad znači da neću do kraja godine ništa imat. Ovako bar postoji neka nada. Ali najradije bih otkazao jer ovo stvarno nije u redu. 

A kad nazovem korisničku službu, ništa se ne riješi, nekad kažu da će ne nazvati, ali to ne učine. Uglavnom, ako i ne otkažem sada, znam da sigurno neću produžiti uslugu za 2 godine. 

Imaš kakvih novih informacija oko uključenja?

Ukoliko ti usluga još nije aktivna moj prijedlog je da im se obratiš prigovorom putem maila sluzba.za.korisnike@a1.hr . Tražiš točan i decidiran odgovor i maksimalnu urgeciju za uključenje. Navedi im što se događa i da tražiš da se to riješi maksimalno brzo. Ovdje su ti zakanom dužni odgovori unutar 15 dana.

Razina korisnika 2
Bedž +2

Rok za potvrdu mogućnosti realizacije usluge i datuma prijenosa broja u nepokretnoj mreži je 15 dana, a rok za uspostavu usluge je 30 dana od potpisivanja odgovarajućeg Zahtjeva, zaprimanja potpune i ispravne Jedinstvene izjave o raskidu ugovora s postojećim operatorom (dalje u tekstu: Jedinstvena izjava) ili od dana sklapanja ugovora na daljinu, što uključuje i naknadne zahtjeve za pružanjem pojedine A1 usluge ili za izmjenu pretplatničkog ugovora ili preseljenja pretplatničke linije. Rok za realizaciju Zahtjeva za usluge nepokretne mreže ne teče ako je na lokaciji Krajnjeg korisnika potrebno izvesti dodatne radove za izgradnju priključne točke, ako Krajnji korisnik nije dostupan na lokaciji, za vrijeme trajanja više sile, zbog radnja trećih strana ili zbog nemogućnosti pristupa infrastrukturi i/ili mreži zbog postupanja trećih strana, a A1 je prethodno pravovremeno poduzeo sve potrebite radnje u svrhu pristupa infrastrukturi i/ili mreži.

Razina korisnika 1
Bedž +3

Pozdrav @Icob . Žao mi je zbog nastale situacije. 😥 Možeš li nam se javiti privatnom porukom u inbox sa svojim podacima (ime, prezime, OIB i kontakt broj) kako bismo mogli napraviti provjeru radnih naloga i statusa instalacije?

Poruku možeš poslati ovdje.

Rok za potvrdu mogućnosti realizacije usluge i datuma prijenosa broja u nepokretnoj mreži je 15 dana, a rok za uspostavu usluge je 30 dana od potpisivanja odgovarajućeg Zahtjeva, zaprimanja potpune i ispravne Jedinstvene izjave o raskidu ugovora s postojećim operatorom (dalje u tekstu: Jedinstvena izjava) ili od dana sklapanja ugovora na daljinu, što uključuje i naknadne zahtjeve za pružanjem pojedine A1 usluge ili za izmjenu pretplatničkog ugovora ili preseljenja pretplatničke linije. Rok za realizaciju Zahtjeva za usluge nepokretne mreže ne teče ako je na lokaciji Krajnjeg korisnika potrebno izvesti dodatne radove za izgradnju priključne točke, ako Krajnji korisnik nije dostupan na lokaciji, za vrijeme trajanja više sile, zbog radnja trećih strana ili zbog nemogućnosti pristupa infrastrukturi i/ili mreži zbog postupanja trećih strana, a A1 je prethodno pravovremeno poduzeo sve potrebite radnje u svrhu pristupa infrastrukturi i/ili mreži.

 

Pozdrav @Kavopija ,

jesu li Vam uspjeli realizirati uslugu?

Mi evo s današnjim danom čekamo punih 40 dana, još nitko nas nije posjetio na adresi niti uspijevamo dobiti konkretnu informaciju o čemu se radi.

 

Razina korisnika 2
Bedž +2

@roggi Pozdrav, koliko sam shvatio, podnio si zahtjev za aktivacijom usluge ali još nije realizirana? Javi nam svoje podatke porukom OVDJE pa ćemo provjeriti o čemu je riječ. 

Odgovori