Riješeno

Imao sam 1Gbps i sada mi je brzina smanjena na 300Mbps kao najveća dostupna brzina

  • 20 September 2023
  • 26 odgovora
  • 1182 pregleda

 4.9. su me kontaktirali iz a1jer mi ističe ugovor i imao sam ga namjeru produžiti. nisam savršeno zadovoljan, ali da bar postoji pravo tržišno natjecanje pa da je neki drugi telekom bolji prešao bih tamo.

dakle, nazovu me iz a1 i ponude mi novi ugovor i internet od 2gbps. i ja manje više pristanem ali želim vidjeti sve što ugovor nudi, uvjete i slično. ona mi odgovara da mi ne može poslati ponudu (suludo) nego samo aktivirati ugovor te da će mi nakon aktivacije automatski biti poslan ugovor, a ako mi ugovor ne odgovara, imam 14 dana odustati. dobio sam ugovor, pregledao ga i shvatim da je umjesto 2gbps interneta navedeno 300mbps. btw, 1gbps imam već 3-4 godine i treba mi što brži internet za posao. provjerim brzinu i stvarno plaa je na 300mbps.

odmah sam kontaktirao službu za korisnike i nakon par dana mi se prvo javila jedna gospođa i rekla da će ispraviti brzinu za istu cijenu (kako smo se i dogovorili). međutim, brzina je i dalje bila 300mbps. jučer me opet nazvala gospođa iz a1 (ništa ne zamjeram službi za korisnike, nisu oni krivi) i u skladu s dogovorom rekla da će mi sada aktivirati 2gbps da pričekam trenutak.

par sekundi kasnije, govori mi ‘oprostite gospodine, ali na vašoj adresi ne podržavamo 2gbps, a 1gbps koji ste imali više ne postoji, a budući da ste pristali da vam pošaljemo ugovor, smanjili smo vam brzinu na 300mbps prema tarifi koju niste tražili a mi smo je greškom (možda ne greškom) aktivirali.’ (naravo ovo je parodiranje, ali istina u suštini)

ja pitam gospođu do kada mogu odustati od ugovora jer mi ova brzina nikako ne odgovara. ‘Imate vremena danas do kraja dana jer vam danas ističe 14 dana od aktiviranja ugovora što je rok da odustanete’.

ovo je bilo poslijepodne, oko 17 sati, i naravno da nisam stigao raspitati se koje opcije nude drugi telekomi, usporediti ih i odlučiti se za raskid ugovora.

jedino što mi je palo na pamet je napisati bijesni mail i napisati ovaj post na forumu.

u biti, ono što želim je da se na ovaj forum javi onaj ‘genije’ (s obzirom da moram bit pristojan da me ne izbace) koji je izbacio 1gbps tarifu pa da objasni svoju odluku. vjerojatno je dobio i neki bonus za to.

I molim vas da mi date neki bolji odgovor od ovgoa koji sam našao na sličnoj temi:

Informacije koje si zaprimio su točne, trenutno imamo dostupno 2 Gbps na određenim adresama na vlastitoj optičkoj infrastrukturi i kabelskoj infrastrukturi, a konstantnim ulaganjem i proširenjem će uskoro biti dostupna 2Gbps i na tvojoj adresi. Trenutno je  dostupna Mega NET tarifa te čim na tvojoj adresi bude dostupan Giga NET, moći ćeš napraviti promjenu paketa na Giga NET te će tehničar doći instalirati  novu premium opremu.

icon

Najbolji odgovor od A1_Karlo 21 September 2023, 14:46

Pogledaj original

Odgovora 26

Razina korisnika 6
Bedž +6

@markbogdanovic kakvo je stanje kod tebe, jesu ti vratili u međuvremenu 1Gbps?

forumaši bi trebali napraviti jednog dummy usera preko kojeg bi ugovarali nove a1 usluge i učili iz njegovih grešaka.

Razina korisnika 7
Bedž +4

Zefo ne potpisuješ novi UO nastaviš bez UO na 1Gbps

Ovaj film i mene očekuje uskoro.

Razina korisnika 6
Bedž +6

A1 je u biti izveo genijalan potez, svaka čast A1 🫡👍🤣

Razina korisnika 2
Bedž

@nickno , ugovor još nisam potpisao i pristao sam na ugovor sa 2gbps.

kolega moj ti je savjet da fino napišeš prigovor  na mail adresu sluzba.za.korisnike@a1.hr

U prigovoru fino sve navedi kako je i izricito zahtjevaj da preslusaju poziv, te da se vrati brzina na staro na 1Gbps a ovu novu ugovornu obavezu da ponište.

Realno gledajući možeš ti tjerati i priću od 2 Gbps, no bojim se da ti je to ulaznu borba nešto slicno ko Don Quijote.

Moj savjet ti je prigovor na navedenu mail adresu kad ti odgovore ako slučajno ne vrate šalji drugostupanjski prigovor gdje se moraju sastati i sa HAKOM-om i preslušati pozive ako tako zahtjevaš. Nakon toga moraju ti vratiti tu brzinu od 1Gbps makar mislim da će to biti gotovo kroz prvi prigovor. Oni to mogu riješiti doslovno kroz 3 minute. Poklika agent SMC-a tamo profil od 1Gbps administracija vrati i staru tarifu tj makne ugovornu obavezu sa ove i gotova prića.

 

2 Gbps cekaj još malo dok se A1 ne potrudi i fizički ju pustiti u pogon.

Razina korisnika 2
Bedž

@keki, a kaj mu ta ista ekipa sa SMC-a nemre promijenit profil i pustit 2Gbps kaj je izdogovoril telefonski,a  A1 mu tad fino da novi router i to je to.

ocito ne može jer A1 vidiš i sam ne isporučuje navedenu brzinu na svojoj optičkoj infrastrukturi to je samo mrtvo slovo na papiru.

Još plus moraju mu i ruter novi ispostaviti koji vjerojatno ni nemaju na stanju.

Razina korisnika 2
Bedž

Pa nije A1 jedini kaj nudi 2Gbps, eno vam telemach sa čak 2/2 Gbps 😃

Razlika je u tome kaj Telemach na svim adresima gdje ima postavljenu svoju optičku infrastrukturu ima i tehničku mogućnost aktivirati 2/2 Gpbs.

A1 nudi svoju uslugu za koju nema tehničke mogućnosti. To smrdi opasno i to bi zapravo trebao malo i HAKOM ispitati.
 

Baš me zanima jel to legalno, moždda i je legalno tako nuditi korisnicima no sigurno nije moralno.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pa nije A1 jedini kaj nudi 2Gbps, eno vam telemach sa čak 2/2 Gbps 😃

Razina korisnika 2
Bedž

Bravo kolega acer112 potpisujem sve.

Kao što sam i gore napisao ovo nema nikakvog smisla što radi A1 brzine od 300 mbit/s i 2Gbps, a u praksi 2Gbps nije dostupno na optici.

Negdje sam napisao na ovom forumu već 300 mbit/s za neku prosjek obitelj sa 2-3 troje djece plus roditelji bit će na knap.

Danas kad se uređaji (mobiteli, tv, tablet,pc...) spoje bit će stvarno na knap. Po meni bi bilo razumno da imate brzinu od 500 mbit/s 1Gbps i 2Gbps i to bi bila ok ponuda.

Ovako 300 mbit/s malo a 2Gbps previše i nedostupno.

Sad dolazimo do još jedne bitnije stvari na koju vjerojatno A1 cilja.

Ono šta ja mislim je to da A1 ima nekih problema sa optičkom mrežom, pa zbog stabilnost mreže pokušavaju na ovakav nacin korisnike prisiliti da spuste brzinu. Makar mi to iskreno nema smisla od A1 al ok.

Druga stvar je moguće da im ovih 2Gbps nije dostupno jer se nisu pripremili možda je netko prije nego su se tehničke stvari riješile izbacio ovu ponudu Van.

I još jedna stvar 2 Gbps uzimat će samo naprediji korisnici. Jer danas trebaš imati jaki hardwer koji bi gurao tu brzinu. Bolja mrežna kartica moraš imat dobar ostatak hardwera treba ti M2 dobar itd itd …. Tu puno toga veže za sobom. Osobno ja bih odmah 2Gbps uzeo da mi je dostupno.

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

@keki, a kaj mu ta ista ekipa sa SMC-a nemre promijenit profil i pustit 2Gbps kaj je izdogovoril telefonski,a  A1 mu tad fino da novi router i to je to.

 

Ne mogu oni tek tako pustiti 2Gbps ako mu 2Gbps nije dostupan, a očito nije. Kada bude dostupan onda mora dobiti i novu opremu i tehničara doma da mu je postavi, dakle nije to tek tako “klik na kompjuteru” i stiže, FTTH korisnici imaju opremu za DO 1Gbps i štošta tu treba napraviti.

Što se same teme tiče, kao da sam znao da će se ovo dešavati i da će ekipu “žedne preko vode” prebacivati na 300mbps.  Također ni meni nije jasno koji “genije” im je slagao te pakete od 300 i 2Gbps, čak i da 2Gbps jest svima dostupan - on je osjetno skuplji od 1Gbps i ovime će samo rušiti neki nacionalni prosjek brzine interneta jer ljudi neće htjeti davati 10 eura više za brzine koje im ne trebaju ili nemaju opremu za nju (PC oprema počevši od mrežne kartice također treba podržavati 2Gbps a to NE DOBIVATE OD A1!) a već ionako smo na samom dnu u Europi.. uglavnom totalno sranje su napravili. Pogledajte HT kako lijepo ima 3 brzine raspoređene do 1Gbps i to na najnovijim paketima plasiranima neki dan… 

Razina korisnika 6
Bedž +6

@keki, a kaj mu ta ista ekipa sa SMC-a nemre promijenit profil i pustit 2Gbps kaj je izdogovoril telefonski,a  A1 mu tad fino da novi router i to je to.

Razina korisnika 2
Bedž

@markbogdanovic , badava ti to sad vrijedi kad su ti smanjili brzinu, možda je i moguće da ti reaktiviraju bivšu 1Gbps tarifu, ali ja se ne bih puno nadala na tvom mjestu, nisam baš sigurna koliko je tehnički to uopće moguće više, kad su je učinili nedostupnom.

Ti svakako inzistiraj na brzini koju su ti obećali, to je jedino kaj sad možeš.

 

Kako nisi sigurno dal je to tehnički moguće?

Pa za promjenu brzine bar ne treba puno filozofije ekipa sa SMC-a promijeni profil i pusti mu 1Gbps i to je to. Za 2 Gbps bi trebao novu opremu jer postojeći ruter ne podržava te brzine.

budem. thnx.

Razina korisnika 6
Bedž +6

@markbogdanovic , badava ti to sad vrijedi kad su ti smanjili brzinu, možda je i moguće da ti reaktiviraju bivšu 1Gbps tarifu, ali ja se ne bih puno nadala na tvom mjestu, nisam baš sigurna koliko je tehnički to uopće moguće više, kad su je učinili nedostupnom.

Ti svakako inzistiraj na brzini koju su ti obećali, to je jedino kaj sad možeš.

 

@nickno , ugovor još nisam potpisao i pristao sam na ugovor sa 2gbps.

Razina korisnika 6
Bedž +6

@markbogdanovic , nebuš dobil objašnjenje o A1 odluci da tarifu 1Gbps učini nedostupnom za aktivaciju (znači nije ju ukinuo) jer si samim potpisivanjem Ugovora pristao na Opće uvjete poslovanja i korištenja usluga od A1, u kojima piše da A1 ima pravo na izmjenu i ukidanje usluga i paketa. Jesi li dobio pismenu obavijest da se ukida 1Gbps? Nisi, jer nije ukinuta, samo je postala nedostupna i izgubila je sve pogodnosti koje je imala

Pozdrav @A1_Karlo OK, razumijem da eventualno giganet nije dostupan na FTTH tehnologiji, ali 1GBps je bio dostupan na tehnologiji dostupnoj kod mene i savršeno je dobro funkcionirao dok mi gospođa iz službe za korisnike nije aktivirala novi ugovor i brzina pala na 300mbps. dakle, 1gbps očito radi kod mene i da nisam išao sa novim ugovorom, imao bi 3 puta brži internet nego trenutno. Dakle, zanima me zašto ste ukinuli 1GBps koji je bio dostupan prije nego ste omogućili 2gbps svima koji su prije imali 1gbps. Drugo, s obzirom da je 1gbps očito dostupan na mojoj infrastrukturi, zašto mi ga jednostavno ne vratite. nije mi niti jasno zašto ne bi u ponudi imali 300mbps, 1gbps i 2gbps.l

Razina korisnika 2
Bedž +2

​Pozdrav @markbogdanovic , rado ćemo provjeriti o čemu se točno radi, javi nam se porukom ​OVDJE. Svakako imaš pravo poslati i prigovor na mail sluzba.za.korisnike@a1.hr pa ćeš unutar zakonskog roka dobiti odgovor od nadležnog odjela za reklamacije. Što se tiče prava na raskid, rok od 14 dana počinje teći od kada je korisnik prihvatio ponudu, a u ovom slučaju radi se o prihvaćanju ponude plaćanjem prvog računa, tada se kao prvi dan od ukupno 14 gleda dan plaćanja računa (dan kada je korisnik platio prvi račun). Javi nam se u inbox pa ćemo provjeriti što se točno dogodilo. Giga NET trenutno nije dostupan na FTTH tehnologiji na većini adresa te ne možemo pružiti drugi odgovor od onoga što smo već rekli, vjerujem da će ubrzo postati dostupan, no nemamo detaljnije informacije u ovom trenutku.

Razina korisnika 2
Bedž

 4.9. su me kontaktirali iz a1jer mi ističe ugovor i imao sam ga namjeru produžiti. nisam savršeno zadovoljan, ali da bar postoji pravo tržišno natjecanje pa da je neki drugi telekom bolji prešao bih tamo.

dakle, nazovu me iz a1 i ponude mi novi ugovor i internet od 2gbps. i ja manje više pristanem ali želim vidjeti sve što ugovor nudi, uvjete i slično. ona mi odgovara da mi ne može poslati ponudu (suludo) nego samo aktivirati ugovor te da će mi nakon aktivacije automatski biti poslan ugovor, a ako mi ugovor ne odgovara, imam 14 dana odustati. dobio sam ugovor, pregledao ga i shvatim da je umjesto 2gbps interneta navedeno 300mbps. btw, 1gbps imam već 3-4 godine i treba mi što brži internet za posao. provjerim brzinu i stvarno plaa je na 300mbps.

odmah sam kontaktirao službu za korisnike i nakon par dana mi se prvo javila jedna gospođa i rekla da će ispraviti brzinu za istu cijenu (kako smo se i dogovorili). međutim, brzina je i dalje bila 300mbps. jučer me opet nazvala gospođa iz a1 (ništa ne zamjeram službi za korisnike, nisu oni krivi) i u skladu s dogovorom rekla da će mi sada aktivirati 2gbps da pričekam trenutak.

par sekundi kasnije, govori mi ‘oprostite gospodine, ali na vašoj adresi ne podržavamo 2gbps, a 1gbps koji ste imali više ne postoji, a budući da ste pristali da vam pošaljemo ugovor, smanjili smo vam brzinu na 300mbps prema tarifi koju niste tražili a mi smo je greškom (možda ne greškom) aktivirali.’ (naravo ovo je parodiranje, ali istina u suštini)

ja pitam gospođu do kada mogu odustati od ugovora jer mi ova brzina nikako ne odgovara. ‘Imate vremena danas do kraja dana jer vam danas ističe 14 dana od aktiviranja ugovora što je rok da odustanete’.

ovo je bilo poslijepodne, oko 17 sati, i naravno da nisam stigao raspitati se koje opcije nude drugi telekomi, usporediti ih i odlučiti se za raskid ugovora.

jedino što mi je palo na pamet je napisati bijesni mail i napisati ovaj post na forumu.

u biti, ono što želim je da se na ovaj forum javi onaj ‘genije’ (s obzirom da moram bit pristojan da me ne izbace) koji je izbacio 1gbps tarifu pa da objasni svoju odluku. vjerojatno je dobio i neki bonus za to.

I molim vas da mi date neki bolji odgovor od ovgoa koji sam našao na sličnoj temi:

Informacije koje si zaprimio su točne, trenutno imamo dostupno 2 Gbps na određenim adresama na vlastitoj optičkoj infrastrukturi i kabelskoj infrastrukturi, a konstantnim ulaganjem i proširenjem će uskoro biti dostupna 2Gbps i na tvojoj adresi. Trenutno je  dostupna Mega NET tarifa te čim na tvojoj adresi bude dostupan Giga NET, moći ćeš napraviti promjenu paketa na Giga NET te će tehničar doći instalirati  novu premium opremu.

  1. Kod skapanja ugovora na daljinu više ne postoji 15 dana nego se računa do prvog plačenog računa.

    Nemaš kaj puno uopće sa njima telefonski razgovarati. Svu komunikaciju vodi pismenim putem.  Tako da imaš dokaz poslije.

    Fino im pošajleš prigovor na sluzba.za.korisnike@a1.hr i objasniš o ćemu se radi, te tražiš brzinu koja ti je komuniciranu u razgovoru. Po prigovoru dužni su se očitovati unutar 15 dana. I prića je gotova.

    Ja dok sam uzimao optiku kod A1 prije nekih cca 10 mjeseci tri puta u toku razgovora sam pitao imaju li neki “fair play” politiku pa da nakon određenog prometa smanjuju brzinu. Agent mi je tri puta rekao flat je baš flat neograničeno i mogu reći da je tako. Radim preko 30 TB prometa mjesecno i nije bilo problema.

    Mene zanima kakva je to politika A1 da im na optici ovih 2 GB na 95% adresa nije dostupno dok na kabelskoj infrastrukturi je uredno dostupno.

    Ne znam jel problem u opremi pa možda nemaju adekvatne rutere pa cekaju da stignu na stanje ili problem u nekom drugom tehničkom. Zanimljivo je to da je optička infrastruktura njihova a nude uslugu koju ne mogu ili ne zeli isporuciti. Dal je to marketinški trik ili nešto tehničke prirode vidjet cemo. U svakom slucaju šlamperaj veliki.

poslao sam im jučer mail u vezi toga, a jesu li oni mene zvali ili ja njih, to se ne sjećam, tako da se na to neću pozivati. pričekati ću odgovor na žalbu od jučer pa vidjeti što dalje. hvala.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Inzistiraj na brzini na koju si pristao telefonskim putem. Ali sada idi isključivo pismenim putem, ako ti ne uvaže reklamaciju, prijavi ih hakomu za nedopuštene radnje. Jer A1 nema pravo primamljivim i/ili obmanjujućim ponudama zadržavati korisnike niti ih uopće smije zvati u vrijeme isteka ugovora (osim na zahtjev korisnika). Već je platio debelu kaznu za to, pa neka plati opet.

najgori je problem što ni drugi telekomi nisu bolji. i bio sam prilično zadovoljan do ovoga. sad nemam pojma ni sam kaj da radim.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pa zato ti i kažem da prvo odradiš reklamaciju i pozoveš se na snimljene razgovore, ako ni to ne pomogne- prijaviš ih hakomu. Ne znam da li ćeš išta time dobiti.

Nisam sad sigurna, ali mislim da ugovor sklopljen na daljinu  s tvoje strane bude potvrđen tek nakon plaćanja prvog računa. Možda možeš i na taj način osporiti ugovor kojim su te prevarili, ali bi onda mogao ostati i bez usluge.

hvala na savjetu.

pristao sam na novi ugovor jer su mi rekli da ću imati 2gbps. dok sam dobio ugovor već su mi smanjili na 300mbps.

Odgovori