Homebox prekid interneta kod tel. poziva

  • 13 December 2016
  • 69 odgovora
  • 11681 pregled


Prikaži prvu objavu

Odgovora 69

Nemam drugu vip sim karticu :(
Zapravo imam onu staru iz Huaweija, ali ona je samo podatkovna.
Budem probao ako uspijem od nekoga nažicati sa data+voice...
Razina korisnika 6
Bedž +4
Pokušaj ukoliko imaš vip karticu iz mobitela ubaciti u taj Huawei uređaj, malo se spojiti na net i onda se nazvovi pa testiraj ako možeš i napiši rezultate. Nemoj skidati naljepnicu i vaditi karticu na svoju ruku jer time kršiš uvjete korištenja te ti Vipnet bez odgode ima pravo raskinuti ugovor te naplatiti penale.
Ja sam još do ovog tjedna koristio taj Huawei E5172, ali imao sam samo paket Internet bez granica.
Da znam da se na njemu ne događaju ti problemi, na svoju bih odgovornost skinuo "warranty" naljepnicu sa ZTE-a, i prebacio SIM karticu u njega, i dalje ga nastavio koristiti. Tolko mi je to važno, a i mislim da je bolji (više opcija, napredniji softver, jače interne antene). Možda se tko drugi javi i potvrdi...
edit: btw, može neko nabacit link na onu "drugu temu" gdje se diskutira o VoLTE?
Razina korisnika 6
Bedž +4
@SELK Tako je. Kada bi bio pušten VOLTE onda ne bi bilo potrebe da se router prilikom poziva prebacuje na 3G mrežu.

@TURBOBURS U pravili nitša ne bi trebalo pucati niti se zamrzavati, za ostalo što se može izvesti, a što ne može će nam nadam se uskoro dati odgovor admini.

Mene bi zanimalo samo da li netko od forumaša koristi homebox od prije te ima router: Huawei E5172 ?



Kakava je situacija na tom uređaju i da li se događaju problemi s internet konekcijom prilikom dolaznih/odlaznih poziva?
Hvala dečki na odgovoru. Da li mi netko može još odogovoriti na prvo pitanje?
Da li se može izvesti da internet barem i zašteka na 5-10 sekundi, ali da veza ne pukne?
Iako mislim da je to nemoguće, jer se ruter tehnički odspaja s jedne/3G mreže i spaja na drugu/4G, ne?
Razina korisnika 3
Kada bi bila pustena Volte usluga jel onda ne bi trebalo biti toga prebacivanja na 3g, radili bi pozivi i na 4g
Razina korisnika 6
Bedž +4
Vipnet još nije komercojalno pustio VOLTE. O tome piše u drugoj temi.
Samo da pitam da li sam dobro shvatio: problem je kad uopće nema internet veze za cijelo vrijeme telefonskog poziva, ili je problem kad nema interneta samo u trenutku dok se ruter prebacuje sa 4G na 3G mrežu? Meni je ovo drugo problem, npr. download mi pukne, te ako sam nešto skidao sa servera koji nema resume support, moram download započeti isponova. Ako za vrijeme trajanja telefonskog poziva ipak mogu koristiti internet (iako spori 3G), da li ipak imam temelj za prijavu kvara, ili je to najbolje što vip može iskombinirati? Imao sam ozbiljnu namjeru koristiti homebox telefon, ali još uvijek koristim stari žični baš zbog ovog problema jer smeta internetu koji mi je važniji. Dodatno pitanje: ako ruter podržava VoLTE (a prema tehničkim podacima podržava), zašto ne možemo ostvarivati pozive preko 4G mreže? Da li ruter, tj. verzija softvera u njemu nema tu podršku, ili vipovi odašiljači/centrale to ne podržavaju?
Razina korisnika 3
Pošalji mu svoje podatke, neka provjere.
Ja mislim da dolazi do prekida prilikom prebacivanja na 3g, možda zbog toga što se javljaju 2 mreže HSPA+ i DC HSPA
Jer na DC HSPA imam samo 2 crtice signala a na HSPA+ pun signal 5 crtica, a po defaltu homebox poslije 4g LTE spaja se na DC a tek onda na HSPA. Ne mora biti ali možda dolazi do zbunjivanja kod toga prebacivanja.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Isto mu pošalji podatke o liniji da baci pogled?
Razina korisnika 4
Imam isti problem kao kolega @selk,
@:Vip_Berislav što mije činiti??
Primio sam poruku.
Proučimo pa se javimo.
Hvala
Razina korisnika 6
Bedž +4
Svakako nam javi kako je prošlo i da li je problem otklonjen. 🙂
Razina korisnika 3
Pošalji OIB osobe na koga glasi ugovor u privatnoj poruci pa ćemo proučiti.
Poslao sam OIB, nadam se da će se to moći riješiti.
Razina korisnika 6
Bedž +4
Imao sam isti problem o kojem sam pisao na starom forumu. Dešavalo se to da se prilikom poziva internet veza prekine i ne funkcionira sve dok traje poziv nakon čega ponovno profunkcionira. Ostao sam dužan odgovoriti adminima da li je sada sve u redu nakon što su radili određene intervencije na mreži te ovim putem mogu reći da sam bio u kontaktu sa roditeljima koji koriste uslugu i stanje je sada puno bolje. Sada se veza smrzne eventualno na par sekundi, ali ne mogu detaljno o tome budući da nisam osobno prisutan tamo pa ne mogu detaljno testirati. Početkom 1. mjeseca ću otići tamo i sve provjeriti pa ću dati detaljne povratne informacije. Također ću isto provjeriti i kod bratića budući da i on koristi istu uslugu.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Na bivšoj verziji foruma smo imali stranice i stranice ispisane u vezi ovog problema. Nadam se da će ti se riješiti. Sretno
Pošalji OIB osobe na koga glasi ugovor u privatnoj poruci pa ćemo proučiti.
Razina korisnika 3
Prije sat vremena sam probavao, i svaki put prilikom pozivanja na telefonu, uredno prebaci na 3g UMTS i pukne veza interneta, otvorio sam sučelje-meni od homeboxa pa sam tamo pratio.
Inače još imam ovaj zamjenski broj pa tako da još i ne koristim fiksni preko homeboxa, ali sam išao testirati i vidim da ne valja.
Zvao sam SZK i kažu da moram ostaviti samo na 3g i onda neće pucati, ali nije mi to riješenje onda mi je mala brzina interneta, probao sam i to.
Bok @selk,

ovo je poteškoća koju smo rješavali već neko vrijeme sa strane mreže i uvjerenja smo da smo ju riješili krajem prošlog tjedna.
Kada ti se zadnji put desilo pucanje konekcije?

Odgovori