Riješeno

Homebox - povećanje GB

  • 30 September 2019
  • 32 odgovora
  • 6523 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 32

Razina korisnika 2

Znam, to sam i ja rekao službeniku u A1 poslovnici, ali mi je rekao da je sada limit maksimale 200GB, a brzina poslije pada na 15mbps. Osim, ako me je zamuljao.

Pogledaj post iznad, ipak te agent zavaljao :unamused:

Razina korisnika 2

Sve OK, skužio sam, samo mi je malo blesavo da poslije toliko vremena, 2020.g. se vraćamo 15 godina unatrag i da moramo paziti na potrošnju prometa. Čemu velike brzine bez Flat ratea?

Samo sminkanje, infrastruktura ne moze podnijeti, ali je lijepo znati da imamo velike brzine

Razina korisnika 1
Bedž +3
Pozdrav Arcadian,

za sada nemamo informaciju o mogućem povećanju dostupnog prometa unutar Homebox paketa, ali smo omogućili svima pri aktivaciji ili produljenju 50 % popusta na opciju dodatnih 100 GB te ju se može dobiti za samo 15 kn/mj. U slučaju da dođe do kakve promjene po tom pitanju, svakako ćemo o tome obavijestiti svoje korisnike putem naših stranica i društvenih mreža :)
Dodatno bi napomenula kako je u našem paketu internet promet neograničen tijekom noćnog razdoblja od 00 do 10 h te je s time dostupan internet promet u stvari puno veći od 100 GB 😉
Razina korisnika 4
Bedž +1

Ma svi imaju brzine, ali ovo ograničavanje na 100GB mi je blesavo. Kako se Tele2 isplati imati mjesečno ograničenje maksimalne brzine od 1TB?

Vaš logo je A1 što označava da ste prvi u svakoj usluzi koju pružate, barem bi tako trebalo biti.

 

Žalosno je da postojećim korisnicima, kojima traje tekući ugovorni odnos ne nudite pogodnost koji ostvaruju novi korisnici, što bi značilo da ako postojeći ugovor traje 5 mjeseci i sklopljen je na 24 mjeseca, a Vi (A1) ponudi novu opciju na tržištu: dodatnih GB, popusti na računima ili drugi oblici popusta, zahtjevate raskidanje ugovora i podmirenje svih troškova i onda se može sklopiti novi ugovor sa novim uvjetima koje nudite novim korisnicima,a Vama se omogućava da postojećeg korisnika zadržite dodatnih 5 mjeseci u odnosu na definirani datum prvobitno sklopljenog ugovora.

 

Potrebna je mala fleksibilnost i kreiranje aneksa ugovora i stvar je riješena

Razina korisnika 2

To je isto bilo moje pitanje Agentu nakon sto smo produzivali ugovor za fiksnu uslugu.

Odgovor je bio i vi ste jednom bili novi korisnik.

 

Pa smo prekinuli staru uslugu i trazili “novu” uslugu s popustom na isto ime, tu su me docekali i rekli da se ne moze aktivirati kao “nova” usluga starom korisniku.

Pa smo “novu” uslugu aktivirali na drugo ime.

 

Inace sam zadovoljan njihovom fiksnom uslugom, volio bih upoznati trenera koji obucava Agente, da mu cestitam na dobro odradjenom poslu kako zajezeznuti korisnika :grinning:  

Presmiješno mi je kada nekoga definiraju novim ili postojećim korisnikom. Svi smo mi korisnici usluga i trebaju posebnu pozornost obratiti na postojeće korisnike, pogotovo ako su duži niž godina korisnici usluga.

A umjesto da olakšaju proces prijenosa usluga bez otkazivanja ugovora i sklapanje novog ugovora na drugu osogu koja živi na istoj adresi i dodjeliti joj status novi korisnik mi je presmiješno i neodgovorno ponašanje.

Odgovori