Riješeno

Homebox - Opcija 100GB

  • 23 October 2017
  • 41 odgovor
  • 16229 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 41

Imam isti problem ali nisam znao da sam potrosio sve gb
ali neznam ni kako da ih obnovim
Razina korisnika 1
Ostaje li opcija trajno aktivirana, ili samo tekući mjesec?
Razina korisnika 1
To mi je jasno, ali kad uključim opciju ostaje li trajno uključena dok ne zahtjevam isključenje? Također, razlog zašto sam uzeo homebox je katastrofalna korisnička podrška Tele2. Tamo ne bi uzeo pokućni da imam 100 TB mjesečnog prometa za 50 kn/mj.
Razina korisnika 1
Misliš da ja bivši korisnik mobilnog interneta bez granica L to ne znam? Pitao bih ja tebe da čekaš ponudu za pokućni Tele2 25 dana i da zoveš službu za korisnike svaki dan i da te svaki dan odhebu sa spikom da će riješiti danas i tako 25 dana. Ma nabijem ih na neku stvar 25 puta i njihov 1TB. Inače, veza mi na vipu ne puca, jest da nije nešto brza ali zadovoljava moje potrebe.
Razina korisnika 1
Čekaj jel se ti praviš lud , ili šta? Jel ti misliš da svi stanovnici RH žive u Zagrebu? Daj nemoj biti dosadan. Znači nemaš pojma gdje sam, šta mi treba, čim se bavim, ali bitno da ti znaš sve o meni i mojim potrebama, čak i ono što ja ne znam. Nek ti bude, samo ne znam šta radiš na vip forumu, agitiraš za Tele2, plaćen si za to?
Razina korisnika 1
Na Tele2 sa "čuvenim" Cat6 routerom tu kod mene ista brzina čak i gora tako da...
Razina korisnika 1
S tobom se ne isplati normalno razgovarati.
I ja sam se registrirao samo da mogu reci da niste jedini preveslani. i ja sam jedan ok namagarcenih. sve ove stvari koje navode NE ZADOVOLJNI korisnici su ponizavajuci , za sve nas koji na kraju placaju te racune. . Agenti prilikom sklapanja ne govore da je taj neograniceni internet samo 100gb po nekoj tzv brzini 100mbs, to tek skuzis kad skuris taj internet nakon 20 dana i on padne na 1 mbs a onda frka i zove se sluzba za korisnike i gospoda kazu obratite se szk mailom na prigovor gdje poruke idu 1,2,3... kao gore navedeno. .Kome se pozaliti kada shvatite da ni ta brzina koju nude do 112mbs nije ni priblizno takva . obavio mjerenja speedtestom , brzine ne prelazi 15mbs kada pitas zasto gospoda odgovore nosite ruter po kuci mozda uhvatite bolji signal .. .Sramota
Naravno da nitko od nas nije ni pomislio da ce nas zaj.. To smo skuzili izgleda prekasno svi i tesko da ce oni VIP nesto uciniti da bude pravedno . Volio bih da dobijem ono sto sam placam nista manje a ni vise
JOS JEDAN DODATAK NOVI MJESEC , NOVI PAKET INTERNETA , GOSPODO BRZINA MAX 15mbs ,,,.. mjereno 10 x u roku od 30 minuta speedtest by okala, gdije je ona recena brzina od 112mbs
Razina korisnika 2
opcija dodatni 100gb

čekam drugi dan i ništa??
Razina korisnika 2
nije vraga da je ovo brzina poslje potošeni GB!!!!!???
napravio sam i reboot rutera
Razina korisnika 2
sad je okey,, imam opciju da aktiviram dodatni 100gb.
samo me brine brzina kad potrošim gb, što je prikazana gore u prilogu.
vodim istu borbu s vipom.... al moja prica je drugacija od price ostalih:
ja sam dakle kad sam vidio u roku tjedan dana da je u tarifu ukljucenih samo 100 gb, odmah 10. il 11. dan od pocetka usluge TRAŽIO RASKID UGOVORA, na što sam imao pravo bez naknade! vip ov agent mi je na taj zahtjev odgovorio da mi je bolja opcija trazit prebacivanje usluge na žicu te cu tako dobiti stvarni neograniceni brzi internet, ja sam mu odgovorio da pristajem na to, na što je on odgovorio da će to biti provedeno u roku 45 dana.
problem se javlja nakon sto to nije bilo provedeno u roku 45 dana, zovem sluzbu za korisnike, oni meni odgovaraju da ja to nikad nisam ni trazio! naravno, ostao sam bez svog prava na raskid ugovora bez naknade i borbu vodim sve do danas bez ikakvo uspjeha... bio u poslovnici dosta puta vec, slao mailove, pricao sa sluzbom za korisnike 10 sati i nista... VIP nikad vise... i važno je napomenit da ništa nisam fizicki potpisao u poslovnici vipa nego sve dogovorio putem telefona, gdje mi je agent jasno rekao da je internet neogranicen po minimalnoj brzini 50 mbits a maksimalnoj 112mbits
poslao sam vam podatke vlasnika usluge
I mene ste na isti način prevarili,nitko mi nije rekao da nije to FLAT internet,nego nazovem da prijavim smetnju jer mi je brzina jako pala,gospodine potrošili ste 100 gb mjesecno,ja sam htio FLAT internet,ako nudite internet onda se napomene da je 100 gb mjesečno,jer u 21 stoljeću kad kažete samo internet,onda se podrazumijeva da je FLAT,što je još gore ugovor na dvije godine,da napomenem u ugovoru ne stoji nigdje da je 100 gb mjesčno :S
😠 😠

Odgovori