Najbolji odgovor od sl2
Pogledaj originalHomebox - Opcija 100GB
Lijep pozdrav. Problem imam jedan. Dakle dva operatera su me posjetili prije prelaska u vip i ponudili mi homebox uslugu, uzeo sam internet telefon i tv. Medjutim ni jedan od njih mi nije rekao da ako potrosim preko 100 gb, da ce mi se brzina interneta spustiti. Sada me zanima, dali je stvarno moguce da je ta brzina 100kbp/s ? jer ovo stvarno nije podnosljivo.
Stranica 1 / 2
Razina korisnika 2
Drugo, ako vec trebas "praviti reda" onda to radis tako da korisniku saljes PM ( ne saljes ga u Piz.. Mate... nisam siguran da tvoj IQ zna sta je PM pa moram ovako... ) i upozoravas ga, te poruke brises i pravis reda oko neprimjerenih poruka u topicu ( prepostavit cu da znas sta je Topic ).
Trece, ako je forum ovdje i ako je dato pravo korisnicima da ovdje pisu onda naravno da apsolutno nitko nece me sprijeciti da izasunem lavinu kritika ako mi se hoce i ako smatram da je shodno da kritiziram, moguce su i pohvale ali da ces nekim prijetnjama o neprikladnim postovima postici iskljucivo neke hvalospjeve ovdje - neces.
Sve u svemu, poradi na komunikacijskim vjestinama. Zbilja je mucno citati takve postove jednog moderatora koji misli da je ovdje bogom dan serif, jer je moderator...
Kako vam se čine ove tvrdnje, ozbiljne ili zajebancija?
Taj cjeli pasus/citat je sprdnja zapravo.
Bar sto se tice homeboxa kao usluge. Mreza je 4G+, router prastari 4G. Prije godinu dana kada sam uzeo uslugu max brzina nocu je bila ~96Mbps, sada je oko 75Mbps, dnevna ne prelazi 50Mbps a prije je bila minimalno 70Mbps. Mf283+ krepava masovno a B310s-22 je jos losije smece od ZTE.
Dakle sta je tu kretivno, u viskoj kvaliteti i inovativno ?!? Nista... sto dalje usluga je losija.
Sad ce netko reci ovaj nije normalan sa tim brzinama... da, no ja gledam u odasiljac, s balkona... ako ima 150m do njega...
Kreativno bi bilo nadograditi odasiljace na 1800MHz tamo gdje je jedini na 800MHz.
Inovativno bi bilo zamjeniti ovo smece od routera sto djelite sa nekim CAT 6 routerom.
Visok kvalitet usluga bi bilo pustanje LTE-A na 800MHz + 1800MHz mrezi zajedno.
Ajmo sad malo o tele2 jer Vas jako boli kada se ista dobro o njima pise i usporedjuje s Vama.
Daju vise prometa za iste pare.
Inovativno su ubacili CAT 6 router u ponudu.
Kvalitet usluge ( brzine ) sto se tice iskljucivo pokucni/homebox je isti.
Koliko ce biti kreativni pa nadograditi mrezu na LTE-A za pokucni cemo jos vidjeti no nije djabe CAT 6 router dosao u ponudu...
Kako je prosla ova godina, tako ce i jos jedna....
Razumijem. Ako što pomaže, od ponoći do 8 ujutro uvijek imaš punu brzinu interneta, a promet koji tad ostvariš se ne oduzima od 100 GB tvoje tarife 🙂
Razina korisnika 1
E taj odgovor sam tražio. Hvala!
Razina korisnika 1
Znaš šta, aj otprdi od mene. Jednom sam ti napisao da ne žive svi ljudi u Zagrebu. 25 dana nitko ne čeka (pa ni u najgorem webshopu) da mu se obradi narudžba i neću otići u Tele2 po router čak i da mogu jer sam ga naručio na webshopu, i hoću da mi se dostavi u moju šumu. Ako vip to može za 3-4 dana onda bi Tele2 kao inovativna tvrtka to trebao moći barem za isto toliko. Da su ga dostavljali Cursus publicusom prije bi došlo spaljeni primozgu. Također, ako ti vip ne valja raskini ugovor i ćao. To jesam li ja u šumi, pustinji, mjesecu, ili na 5 km ispod mora je moja stvar. Ako ti napišem da Tele2 ima iste brzine, ili čak lošije onda stojim iza toga, ali ne moram ići skidat ljudima screenshot-ove sa kompjutera da bi tebi nešto dokazao. Još jednom ti ponavljam ako ti ne paše vip koji si racku potpisivao s njima ugovor? A šta se tiče šupljina "zgurao" sam ti ga znaš kome.
Nije mi jasno da i ovoliko vremena nakon uvođenja ovog paketa još uvijek postoje zbunjeni i prevareni korisnici... Stvarno mi nije jasno. Pa ovo je bila izlizana tema još i prije redizajna foruma 😞
@m.ivanisevic
Jutro :)
Da se vratim na malo više postavljeno pitanje, opcija od 100 GB dodatno ostaje uključena dok ju sam ne deaktiviraš.
Ako imaš još koje pitanje, viči 😉
Jutro :)
Da se vratim na malo više postavljeno pitanje, opcija od 100 GB dodatno ostaje uključena dok ju sam ne deaktiviraš.
Ako imaš još koje pitanje, viči 😉
@Ajvan treće upozorenje -molim te, nemoj flejmati niti koristiti neprikladan komentar. Svi daljnji komentari će po potrebi i bez dodatnih upozorenja biti obrisani ili editirani.
Bok @joka
Jesi li aktivirao dodatnu opciju i dobio potvrdu da je uključena? Možeš li nam poslati podatke vlasnika usluge OVDJE pa da vidimo kakva je situacija?
Jesi li aktivirao dodatnu opciju i dobio potvrdu da je uključena? Možeš li nam poslati podatke vlasnika usluge OVDJE pa da vidimo kakva je situacija?
@jurehabs svakako ćemo provjeriti što se dogodilo i kako možemo pomoći. Molim te da nam podatke vlasnika usluge (ime, prezime i OIB) pošalješ OVDJE
ali neznam ni kako da ih obnovim
Moguće je uključiti Opciju 100GB, cijena je 30kn/mj. Aktivaciju možeš zatražiti pozivanjem Službe za korisnike na 0800 091 091, odlaskom na prodajno mjesto, slanjem verificiranog zahtjeva i putem Moj Vip usluge https://goo.gl/MyZJXk 😳
Razina korisnika 2
Svaki mjesec morate dodatno placati tih 30kn ako zelite dodatni paket prometa. Tko god je uzeo homedrek sredstvima daljinske komunikacije ima u roku 14 dana pravo na raskid ugovora bez dodatnog placanja.
Razina korisnika 2
Daj nemoj biti smjesan sa tom korisnickom podrskom vise. Homebox ili pokucni je vulgaris SIM kartica tj. kao da koristis obican mobitel. Nema tu zica, oksidacija ili prekida parice kada su radovi bagerom itd.... usluga radi ili ne radi kao i mobiteli. Jel zoves korisnicku podrsku kada mobitel ne radi ? Cime zoves, fixnim ? 😃
Sto se tice racuna ili zamjene uredjaja ako isti krepa procedura je jednaka tako da zbilja ne vidim cemu to lupetanje o korisnickoj podrsci kada nije da ces zvati svaki dan jer ti pada margina na parici i da puca veza....
Razina korisnika 2
25 dana se nisi udostojio izac iz kuce i otic u prvu poslovnicu tele2 i uzet pokucni za 10min ? Tamo uzmes, odmah stroniraju web i 5 dana imas fore vratiti sve ako ti ne pase... Nevjerojatno, 25 dana si ti sjedio doma i zivkao tamo nekoga :D
Mislis da je vip bolji ? Meni su broj prebacivali 1mj a bio u poslovnici i sve ok ali web prebacivanje se ne moze stornirati nego se moralo cekati 1mj da se broj prebaci...
Razina korisnika 2
Neki dokazi, slike mjerenja, ss kakav itd... ili samo Laprdas jer koliko smo iz tvojih poruka shvatili Ti zivis u Sumi ili na Planini kakvoj te nisi u mogucnosti 25 dana otic u tele2 centar po router i otkazao si narudjbu pa se namece jedno pitanje samo po sebi...
Gdje si zagurao SIM, u koju supljinu na sebi ? :?
Razina korisnika 2
Kakve veze imaju drugi ljudi sa tvojom lokacijom osim ako su ti drugi u istoj Pecini kao i ti ? Uostalom... ti na svojem kraju pecine mozes imati jednu brzinu a 100m dalje u drugom kutku Pecine moze biti sasvim druga brzina.
Nemas iza cega "stajati" osim Laprdati neprovjerene informacije, izmjeri kod sebe i okaci pa mozemo prokomentarisati ali ovako laprdanje tipa vidio sam kod drugih i necu ici skidati ss kod drugih je vrlo neozbiljno cak i za Pecinskog covjeka.
Nije 100kbp/s nego 1M.
Drugo, ako vec trebas "praviti reda" onda to radis tako da korisniku saljes PM ( ne saljes ga u Piz.. Mate... nisam siguran da tvoj IQ zna sta je PM pa moram ovako... ) i upozoravas ga, te poruke brises i pravis reda oko neprimjerenih poruka u topicu ( prepostavit cu da znas sta je Topic ).
Trece, ako je forum ovdje i ako je dato pravo korisnicima da ovdje pisu onda naravno da apsolutno nitko nece me sprijeciti da izasunem lavinu kritika ako mi se hoce i ako smatram da je shodno da kritiziram, moguce su i pohvale ali da ces nekim prijetnjama o neprikladnim postovima postici iskljucivo neke hvalospjeve ovdje - neces.
Sve u svemu, poradi na komunikacijskim vjestinama. Zbilja je mucno citati takve postove jednog moderatora koji misli da je ovdje bogom dan serif, jer je moderator...
Kako vam se čine ove tvrdnje, ozbiljne ili zajebancija?
Taj cjeli pasus/citat je sprdnja zapravo.
Bar sto se tice homeboxa kao usluge. Mreza je 4G+, router prastari 4G. Prije godinu dana kada sam uzeo uslugu max brzina nocu je bila ~96Mbps, sada je oko 75Mbps, dnevna ne prelazi 50Mbps a prije je bila minimalno 70Mbps. Mf283+ krepava masovno a B310s-22 je jos losije smece od ZTE.
Dakle sta je tu kretivno, u viskoj kvaliteti i inovativno ?!? Nista... sto dalje usluga je losija.
Sad ce netko reci ovaj nije normalan sa tim brzinama... da, no ja gledam u odasiljac, s balkona... ako ima 150m do njega...
Kreativno bi bilo nadograditi odasiljace na 1800MHz tamo gdje je jedini na 800MHz.
Inovativno bi bilo zamjeniti ovo smece od routera sto djelite sa nekim CAT 6 routerom.
Visok kvalitet usluga bi bilo pustanje LTE-A na 800MHz + 1800MHz mrezi zajedno.
Ajmo sad malo o tele2 jer Vas jako boli kada se ista dobro o njima pise i usporedjuje s Vama.
Daju vise prometa za iste pare.
Inovativno su ubacili CAT 6 router u ponudu.
Kvalitet usluge ( brzine ) sto se tice iskljucivo pokucni/homebox je isti.
Koliko ce biti kreativni pa nadograditi mrezu na LTE-A za pokucni cemo jos vidjeti no nije djabe CAT 6 router dosao u ponudu...
Kako je prosla ova godina, tako ce i jos jedna....
Aktivirao sam račun ovdje sam da napišem:
hahahahahahh kako ih poklopi po ušima 🆒
1.Pošalješ mail
2.Čekaš
3.Čekaš
4.Za pet dana dobiješ automatski odgovor (zamislite automatizma) da je poruka zaprimljena
5.Čekaš
6.Čekaš...
7. umreš i plaćaš ugovor 😃
Kao lider na tržištu, Vipnet inovativnim pristupom, kreativnim komunikacijskim rješenjima i visokoj kvaliteti usluga svakodnevno nastoji nadmašiti očekivanja korisnika te im ponuditi najbolji omjer cijene i kvalitete na tržištu…Osim brojnih usluga koje omogućavaju izbor najboljih komunikacijskih rješenja i brzo otklanjanje poteškoća…
Kako vam se čine ove tvrdnje, ozbiljne ili zajebancija?
http://www.vipnet.hr/korisnik
Kako vam se čine ove tvrdnje, ozbiljne ili zajebancija?
http://www.vipnet.hr/korisnik
Suština mog revolta je vaša prevarantska politika. To se i sad potvrđuje. Na službene upite sa podacima korisnika ne odgovarate više od tjedan dana, a na neslužbene komentare koji su upučeni protiv vas i koji ukazuju na vašu katastrofalnu podršku, reagirate jako brzo i prijetite zabranom pristupa forumu.
Kako funkcionira dopisivanje mailom sa SZK?
1.Pošalješ mail
2.Čekaš
3.Čekaš
4.Za pet dana dobiješ automatski odgovor (zamislite automatizma) da je poruka zaprimljena
5.Čekaš
6.Čekaš...
1.Pošalješ mail
2.Čekaš
3.Čekaš
4.Za pet dana dobiješ automatski odgovor (zamislite automatizma) da je poruka zaprimljena
5.Čekaš
6.Čekaš...
Pisao sam o komunikaciji mailom sa SZK. Konkretno, moj slučaj je bio ovakav: 25.10. poslao mail , 30.10. dobio automatski odgovor
"Poštovani,
Ovo je automatski odgovor.
Molimo Vas da ne odgovarate na ovu poruku.
Vaš upit je zaprimljen te ćete odgovor dobiti u najkraćem mogućem roku.
Hvala Vam na strpljenju i razumijevanju."
Tek danas 08.11. živa osoba u VIPu mi je poslala odgovor.
Prva stvar čudna je ta što za automatski odgovor treba pet dana, a uobičajeno je do pet minuta jer bi to trebalo biti automatski kao što u poruci i piše.
Druga stvar je ta što sam odgovor dobio za 12 dana i što je stvarno previše.
Meni to više nije bitno jer sam svoj problem sa VIPom riješio, ali ostali koji imaju problema u VIPu su osuđeni na lošu komunikaciju i podršku koju VIP pruža.
Sretno
"Poštovani,
Ovo je automatski odgovor.
Molimo Vas da ne odgovarate na ovu poruku.
Vaš upit je zaprimljen te ćete odgovor dobiti u najkraćem mogućem roku.
Hvala Vam na strpljenju i razumijevanju."
Tek danas 08.11. živa osoba u VIPu mi je poslala odgovor.
Prva stvar čudna je ta što za automatski odgovor treba pet dana, a uobičajeno je do pet minuta jer bi to trebalo biti automatski kao što u poruci i piše.
Druga stvar je ta što sam odgovor dobio za 12 dana i što je stvarno previše.
Meni to više nije bitno jer sam svoj problem sa VIPom riješio, ali ostali koji imaju problema u VIPu su osuđeni na lošu komunikaciju i podršku koju VIP pruža.
Sretno
Stranica 1 / 2
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.