Riješeno

Homebox - Opcija 100GB

  • 23 October 2017
  • 41 odgovor
  • 16229 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 41

Suština mog revolta je vaša prevarantska politika. To se i sad potvrđuje. Na službene upite sa podacima korisnika ne odgovarate više od tjedan dana, a na neslužbene komentare koji su upučeni protiv vas i koji ukazuju na vašu katastrofalnu podršku, reagirate jako brzo i prijetite zabranom pristupa forumu.
Razina korisnika 4
@Ajvan treće upozorenje -molim te, nemoj flejmati niti koristiti neprikladan komentar. Svi daljnji komentari će po potrebi i bez dodatnih upozorenja biti obrisani ili editirani.
Kao lider na tržištu, Vipnet inovativnim pristupom, kreativnim komunikacijskim rješenjima i visokoj kvaliteti usluga svakodnevno nastoji nadmašiti očekivanja korisnika te im ponuditi najbolji omjer cijene i kvalitete na tržištu…Osim brojnih usluga koje omogućavaju izbor najboljih komunikacijskih rješenja i brzo otklanjanje poteškoća…
Kako vam se čine ove tvrdnje, ozbiljne ili zajebancija?
http://www.vipnet.hr/korisnik
Razina korisnika 4
I drugi put 😉
Razina korisnika 1
E taj odgovor sam tražio. Hvala!
Razina korisnika 4
@m.ivanisevic
Jutro :)

Da se vratim na malo više postavljeno pitanje, opcija od 100 GB dodatno ostaje uključena dok ju sam ne deaktiviraš.

Ako imaš još koje pitanje, viči 😉
Razina korisnika 1
Čekaj jel se ti praviš lud , ili šta? Jel ti misliš da svi stanovnici RH žive u Zagrebu? Daj nemoj biti dosadan. Znači nemaš pojma gdje sam, šta mi treba, čim se bavim, ali bitno da ti znaš sve o meni i mojim potrebama, čak i ono što ja ne znam. Nek ti bude, samo ne znam šta radiš na vip forumu, agitiraš za Tele2, plaćen si za to?
Razina korisnika 2
Pitao bih ja tebe da čekaš ponudu za pokućni Tele2 25 dana

25 dana se nisi udostojio izac iz kuce i otic u prvu poslovnicu tele2 i uzet pokucni za 10min ? Tamo uzmes, odmah stroniraju web i 5 dana imas fore vratiti sve ako ti ne pase... Nevjerojatno, 25 dana si ti sjedio doma i zivkao tamo nekoga :D

Mislis da je vip bolji ? Meni su broj prebacivali 1mj a bio u poslovnici i sve ok ali web prebacivanje se ne moze stornirati nego se moralo cekati 1mj da se broj prebaci...
Razina korisnika 1
Misliš da ja bivši korisnik mobilnog interneta bez granica L to ne znam? Pitao bih ja tebe da čekaš ponudu za pokućni Tele2 25 dana i da zoveš službu za korisnike svaki dan i da te svaki dan odhebu sa spikom da će riješiti danas i tako 25 dana. Ma nabijem ih na neku stvar 25 puta i njihov 1TB. Inače, veza mi na vipu ne puca, jest da nije nešto brza ali zadovoljava moje potrebe.
Razina korisnika 2
Također, razlog zašto sam uzeo homebox je katastrofalna korisnička podrška Tele2. Tamo ne bi uzeo pokućni da imam 100 TB mjesečnog prometa za 50 kn/mj.

Daj nemoj biti smjesan sa tom korisnickom podrskom vise. Homebox ili pokucni je vulgaris SIM kartica tj. kao da koristis obican mobitel. Nema tu zica, oksidacija ili prekida parice kada su radovi bagerom itd.... usluga radi ili ne radi kao i mobiteli. Jel zoves korisnicku podrsku kada mobitel ne radi ? Cime zoves, fixnim ? 😃

Sto se tice racuna ili zamjene uredjaja ako isti krepa procedura je jednaka tako da zbilja ne vidim cemu to lupetanje o korisnickoj podrsci kada nije da ces zvati svaki dan jer ti pada margina na parici i da puca veza....
Razina korisnika 1
To mi je jasno, ali kad uključim opciju ostaje li trajno uključena dok ne zahtjevam isključenje? Također, razlog zašto sam uzeo homebox je katastrofalna korisnička podrška Tele2. Tamo ne bi uzeo pokućni da imam 100 TB mjesečnog prometa za 50 kn/mj.
Razina korisnika 2
Svaki mjesec morate dodatno placati tih 30kn ako zelite dodatni paket prometa. Tko god je uzeo homedrek sredstvima daljinske komunikacije ima u roku 14 dana pravo na raskid ugovora bez dodatnog placanja.
Razina korisnika 1
Ostaje li opcija trajno aktivirana, ili samo tekući mjesec?
Razina korisnika 3
Imam isti problem ali nisam znao da sam potrosio sve gb
ali neznam ni kako da ih obnovim


Moguće je uključiti Opciju 100GB, cijena je 30kn/mj. Aktivaciju možeš zatražiti pozivanjem Službe za korisnike na 0800 091 091, odlaskom na prodajno mjesto, slanjem verificiranog zahtjeva i putem Moj Vip usluge https://goo.gl/MyZJXk 😳
Imam isti problem ali nisam znao da sam potrosio sve gb
ali neznam ni kako da ih obnovim
Razina korisnika 3
Bedž +1
Nije 100kbp/s nego 1M.

Odgovori