News

A1 Xplore TV:GO aplikacija na Samsung, LG i Hisense Smart TV-u

  • 24 October 2022
  • 48 odgovora
  • 9467 pregleda

Razina korisnika 4
Bedž +3

Smart TV aplikacija je novitet za A1 Xplore TV:GO uslugu koja se do sada mogla gledati na mobitelu, tabletu, laptopu ili računalu.

Od sada, usluga se može koristiti i na novijim Samusung, LG i Hisense Smart TV uređajima.

Prednost Smart TV-a:

  • brzo i jednostavno instaliraj aplikaciju, ne treba ti tehničar
  • ne trebaš dodatne uređaje ili kablove, dovoljno je da imaš Samsung ili LG TV proizveden 2018. ili noviji
  • koristiš samo jedan daljinski upravljač
  • isti popis programa kao i na drugim uređajima na kojima se koristi ova usluga

 

Kako mogu koristiti uslugu?

Dovoljno je prijaviti se na svoj pametni TV, pod aplikacijama u trgovini pronaći A1 Xplore TV i pokrenuti instalaciju. Potom se prijaviš svojim Moj A1 podacima.

Moguće je gledanje programa samo na jednom Smart TV uređaju istovremeno, no ukupno to može biti jedan od 4 uređajima na kojima se može koristiti ova usluga.

 

Nakon instalacije, aplikacija se prikazuje na donjoj traci za brži odabir

Što sve mogu preko Smart TV aplikacije?

Možeš gledati TV sadržaj uživo, koristiti TV raspored i videoteku, pregledati Moj TV kutak i preporuke sadržaja, a Pregled od početka ide do 7 dana gledanja unatrag.

 

Kome je usluga namijenjena?

Aplikacija je dostupna našim mobilnim pretplatnicima, korisnicima usluge na bonove te kao samostalna usluga. Nije dostupna korisnicima A1 TV za van usluge, koja ionako dolazi uz TV uslugu.


Odgovora 48

Razina korisnika 7
Bedž +3

@nickno  - ajd se molim te se ne uplići, imaš krnji paket iz 1970. i nemaš aplikaciju a kamoli pristup. Copy/paste google-a i Uvjeta pisanih od strane nekog tko ne poznaje materiju me ne zanimaju. Kao što sam rekao, imam fiksnu i explore tv instaliran, kad u trgovini tražim explore tv:go pokaže mi aplikaciju i "open", dakle isti vrag kako se god zvalo. Imam aplikaciju i imam pristup, na mobu.

 

Pitanje je bilo zašto kao korisnik fiksne mogu app na mobu pa cast na tv, a ne mogu app na smart tv-u kad je u konačnici isto, slika je na tv-u zar ne? Nije li isto ako gledam a1 tv na boxu i na mobu u aplikaciji i ako gledam a1 tv na boxu i na smart tv aplikaciji? Slika je na tv-u, zar ne? Pitanje je samo praktičnosti smart tv-a naspram castanja.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ne treba mi google za shvaćanje nekih informacija. Da, ti imaš A1 Xplore TV:GO,  ali da bi uopće ušao u nju morao si upisati korisničke podatke svoje fiksne usluge.

S druge strane, mobilni korisnik kupi samostalni paket A1 Xplore TV:GO, nakon toga putem sms-a dobije link na aplikaciju u trgovini i u njoj aktivira dobiveni link.Nakon toga dođe doma, upali smart samsung tv, skine app A1 Xplore TV  na tv i u nju upisuje korisničke podatke MOBILNE aplikacije.

To ti je isto ko da se u gmail ideš logirati podacima od yahoo-a. Buš se ulogiral? Nebuš.

Tak isto i ovdje 🙄

 

Vi cijelo vrijeme govorite o usluzi o kojoj ovdje nije riječ, dakle-offtopčarite 😛

Razina korisnika 6
Bedž +6

@gogsy1975 , moj krnji paket iz 1970 kak si ga nazval 🤭 ima u sebi sva tri paketa -obiteljski, sportski, filmski (bez HBO-a) koje vi morate posebno plaćati, a ja ne moram jer su bili na popisu prastarog proširenog bnet paketa. Plus imam  Stingray 45 stanica, koje zahvaljujući A1 (tj.mojoj pretplati na tv) slušam besplatno na mobu. Skinula Stingray aplikaciju, pustila Stingray rock stanicu na (glupoj) telki, približila mob televizoru i app je identificirao A1 kao pružatelja usluge 😛

Razina korisnika 2
Bedž +1

A1 aplikacija na LG-u mi ne dozvoljava prijavu a na mobitelu Xplore app mi se uredno pojavi LG webos tv na popisu uređaja.

Sramota da ne možemo gledati na tv-u preko appa tv ili makar samo snimke.

Plaćam dodatni CAM, imam novi Kaon i Mozaik sučelje a ne mogu koristiti LG aplikaciju koja ima isti naziv kao i mobilna aplikacija.

To je lažno oglašavanje i obmana A1.

 

Razina korisnika 4
Bedž +3

CAM plaćaš manje od dodatnog digitalnog priključka (15 kn umjesto 40 kn mjesečno). Niža cijena je dijelom i zbog toga što ne možeš gledati interaktivne usluge i funkcionalnosti na drugom TV-u.

Shvaćam da želiš i na drugom TV-u gledati snimke, no kao fiksni korisnik imaš korisničke podatke za uslugu “TV u pokretu”, za koju smo ranije zaključili da nije razvijena za korištenje preko TV aplikacije za Xplore TV:GO uslugu.

Razina korisnika 2
Bedž +1

Ali vi ste nezgodno kreirali ime aplikacije.

Imam “Tv za van” koji mi ima drugačije sučelje od Mozaik novog tv

Na kojem programe mogu gledati uživo.

 

Dok na novom “Mozaik” sučelju nemam pristup gledanju uživo, već samo snimkama sa STB-a.

 

Također u Google Play trgovini postoji A1 Xplore TV:GO aplikacija (koji fixni mogu koristiti) koja ima isti naziv kao i vaša LG / Samsung aplikacija.

 

Vi sami obmanjujete korisnike s tim nazivima aplikacija, imaju isto ime, jednu se može koristiti, a drugu ne.

Da ste sami kreirali različito ime za LG/Samsung app tipa “Xplore TV Premium” do ovoga ne bi došlo.

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Auuu, A1, stvarno ste zakomplicirali sve, na slovenskom A1 to izgleda tak jednostavno

https://www.a1.si/smarttv

Uzmite si vremena, pa pročitajte i pitanja i odgovore. App A1 Xplore Smart TV zamijenjuje digitalni prijamnik, može se naručiti više njih, svaki naredni košta 2€.(gle čuda, podržani televizori su isti kao i ovdje)

Dakle, zguglam ja A1 Xplore TV i naletim na ovaj interesantni pdf

 

Korisnicima DRUGIH mreža omogućili ste instaliranje A1 Xplore TV i na androide TV. 

Kad malo bolje razmislim...na kaj vi trošite onih nametnutih 20 kn svim fiksnim korisnicima, ako ne za unaprijeđenje vaše mreže? 

Razina korisnika 4
Bedž +3

Ali vi ste nezgodno kreirali ime aplikacije.

...

Da ste sami kreirali različito ime za LG/Samsung app tipa “Xplore TV Premium” do ovoga ne bi došlo.

 

Apsolutno se slažem

Razina korisnika 1

Kad ponudite uslugu (kako god se zvala) gdje ću vam moć spakirat i vratit STB te instalirat app na smart TV, te imat pristup svim programima kojima sad imam pristup na STB-u, onda objavite vijest. 

Ovo sve što sad imate je glupost i ne znam koliko uopće ljudi to koristi. Jel netko stvarno gleda televiziju na mobitelu? Ja sam otvorio tri put - dvaput na 3 sec da vidim rezultat neke utakmice i jednom slučajno.

Želim moći doći u vikendicu na moru i ne hvatat signale sobnom antenom ili ugovarati novu TV uslugu, kad je već ionako plaćam, već se samo ulogirat u svoj account i gledat isto što i doma. Dakle  da usluga putuje sa mnom. Trenutno to (legalno) nudi jedino EON.

Razina korisnika 6
Bedž +6

@zag0 ,da, gledaju. Neki dan blagajnik u jednom supermarketu napeto pratil utakmicu na mobu. A ne biš vjeroval- i šoferi autobusa fino dok voze svako toliko škicnu na mob kojeg su zaljepili ispred volana 🤣. Ali to su svi korisnici fiksnih usluga koji su iskoristili opciju gledanja tv u pokretu, dakle skinuli appove na mob gdje zbog svoje fiksne usluge imaju pravo gledati tv gdi god da jesu.

Ovdje prvo skineš app na mob, pa tek onda na tv, a razlog za isto ime vidim u tome da bi A1 mogao uskoro i ponuditi uslugu fiksnim korisnicima da umjesto fizičkog stb-a počnu koristiti aplikaciju. Nadam se da ne griješim. 

Razina korisnika 1

I ja se nadam 😀

Primjeri koje spominješ su vrhunski - oba ne rade ono što bi trebali u radno vrijeme, a jedan dodatno i ugrožava život sebe i putnika. Sumnjam da su baš na njih razmišljali kad su lansirali uslugu 😂 Meni je taj “to go” totalni gimmick i ne znam nikoga tko to koristi.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Od 1.12.ova se opcija A1 Xplore TV:GO ne isplati više nikome tko nema neku flat mobilnu tarifu, a definitivno se ne isplati bonašima, čak ni Fleterici. Možda je to korak bliže da aplikacija postane zamjena za fizički stb 🫣

 

Razina korisnika 4
Bedž +3

...

Od sada još jednostavnije prati omiljeni TV sadržaj, bez dodatnih uređaja, instalacija i suvišnih daljinskih upravljača.

Preuzmi A1 Xplore TV aplikaciju i gledaj A1 TV putem smart TV-a, Android TV boxa ili samo pokreni omiljenu seriju na svom mobitelu ili računalu.

Gledaj A1 TV na smart TV-u

A1 Xplore TV aplikacija omogućuje ti gledanje A1 TV sadržaja izravno putem aplikacije koju instaliraš na svoj smart TV.

Aplikaciju je moguće instalirati na svim televizorima koji imaju Android TV 8+ sustav ili svim Samsung, LG i Hisense televizorima proizvedenima od 2018. godine nadalje.

Gledaj A1 TV na mobitelu, računalu ili tabletu

A1 Xplore aplikaciju možeš instalirati na TV-u, ali i na drugim uređajima te istovremeno uživati u gledanju programa na više ekrana.

https://www.a1.hr/privatni/televizija

Razina korisnika 6
Bedž +6

Baš cool, sve dok se ne naleti i na ovaj odgovor-pitanje 

 

A1, dosljedno dvosmislen kao i do sada.

Razina korisnika 4
Bedž +3

Što je sporno? Moramo se ograditi oko uređaji koji nisu standardni...
Da se razumijemo, glavnina Android Boxeva radi kako treba, što za naš app, što za razne streaming servise, no uvijek postoje rubne situacije gdje nisu korištene standardne komponente ili OS nije podržan za nadogradnju.

Razina korisnika 1

Ono što ne piše je da se tu aplikaciju može aktivirati samo ako se produljuje ugovor ili ako si novi korisnik. Ja sam ugovor produljio prije 2 mjeseca i ne mogu se ulogirati u aplikaciju. Zvao sam SZK i rekli su da moraju vidjeti da li mi mogu ponuditi prelazak na tu novu tarifu, ali i da će cijena vjerojatno biti veća. Rekli su da će me nazvat povratno, valjda su zaboravili 😆

Ne kužim zašto se samo nije omogućilo korištenje aplikacije svima koji imaju televiziju u paketu...

Razina korisnika 2
Bedž +1

Napravite i aplikaciju za Philips televizore sa Saphi os-om. Dosta su popularni i rašireni u hrvatskoj

Razina korisnika 1

Ono što ne piše je da se tu aplikaciju može aktivirati samo ako se produljuje ugovor ili ako si novi korisnik. Ja sam ugovor produljio prije 2 mjeseca i ne mogu se ulogirati u aplikaciju. Zvao sam SZK i rekli su da moraju vidjeti da li mi mogu ponuditi prelazak na tu novu tarifu, ali i da će cijena vjerojatno biti veća. Rekli su da će me nazvat povratno, valjda su zaboravili 😆

Ne kužim zašto se samo nije omogućilo korištenje aplikacije svima koji imaju televiziju u paketu...

Da se nadovežem sam na sebe.

Aplikacija na TV-u radi samo s novim tarifama, mi koji smo produljili ugovor neposredno prije toga moramo čekati 2 godine da bi to dobili. Prebačaj na novu tarifu uz zadržavanje popusta ne dozvoljavaju već bi cijena porasla poprilično (u mom slučaju s 31€ na 47€).

Ne znam zašto samo ne omoguće tu aplikaciju svim korisnicima televizije i povuku STB-ove od onih koji su migrirali na app. Nije da će na ovaj način nešto zaraditi, pa nitko nije lud da zbog aplikacije izgubi popust i plaća više.

Klasični A1 bullsh$t.

Razina korisnika 4
Bedž +3

@zag0 ne znam s kim si pričao, ali postojeća ugovorna obveza nije prepreka za prelazak na novu ponudu… 

ne trebaš čekati 2 godine ali će ti se promijeniti cijena i popusti a ugovorna obveza ostaje od ranije

Razina korisnika 1

@zag0 ne znam s kim si pričao, ali postojeća ugovorna obveza nije prepreka za prelazak na novu ponudu… 

ne trebaš čekati 2 godine ali će ti se promijeniti cijena i popusti a ugovorna obveza ostaje od ranije

@A1_Jure pa to sam i napisao. Mogu preći na novu tarifu, ali gubim sve popuste i cijena mi raste s 31€ na 47€. Da sam pričekao mjesec dana i onda potpisao novi ugovor dobio bi novu tarifu s popustom, ovako mogu jedino čekat 2 god minus 3 mj.

Jesam ja ovo dobro shvatio?

Kao pretplatnik televizije i interneta na koaksu mogu koristiti Xplore TV na mobitelu, tabletu i laptopu, ali ne mogu na Samsung televizoru, već bih trebao platiti dodatnih 49/89 kn za to? Zašto bi plaćao istu uslugu dvaput? Ovo na smart TV-u mi je zanimljivo dok sam npr. u vikendici na moru, da ne moram izvodit kerefeke i spajat si laptop na TV.

Išli ste razvijati aplikaciju za par promila korisnika koji će uzeti to kao standalone uslugu?

Da je bar popis programa isti, još bih razmislio da otkažem ovu uslugu sa STB-om i uzmem samo Xplore (ionako me iritira dodatni daljinski). Ovako je eon daleko kompletnija usluga, s bogatijim izborom programa i provjereno vrlo dobrom aplikacijom.

Pohvaljujem inicijativu, ali čini mi se da je egzekucija loša :(

Užasno je, u 2023. moraš zvati i aktivirati “novi” TV, da bi mogao gledati na TV aplikaciji. Realno, toga se samo budala može sjetiti.

@zag0 ne znam s kim si pričao, ali postojeća ugovorna obveza nije prepreka za prelazak na novu ponudu… 

ne trebaš čekati 2 godine ali će ti se promijeniti cijena i popusti a ugovorna obveza ostaje od ranije

Odvratni ste kao tvrtka. Sutra mijenjam, radije dam HTu 200€ nego vama 50€. 

Auuu, A1, stvarno ste zakomplicirali sve, na slovenskom A1 to izgleda tak jednostavno

https://www.a1.si/smarttv

Uzmite si vremena, pa pročitajte i pitanja i odgovore. App A1 Xplore Smart TV zamijenjuje digitalni prijamnik, može se naručiti više njih, svaki naredni košta 2€.(gle čuda, podržani televizori su isti kao i ovdje)

Dakle, zguglam ja A1 Xplore TV i naletim na ovaj interesantni pdf

 

Korisnicima DRUGIH mreža omogućili ste instaliranje A1 Xplore TV i na androide TV. 

Kad malo bolje razmislim...na kaj vi trošite onih nametnutih 20 kn svim fiksnim korisnicima, ako ne za unaprijeđenje vaše mreže? 

🤣🤣 Ako nisi korisnik A1 imaš bolje uvjete. Hvala na informaciji.

Odgovori