Riješeno

VipME Homebox, prestanak usluge

  • 19 Studeni 2019
  • 2 odgovora
  • 170 pregleda

Pozdrav,

roditelji su mi javili da su dobili neku automatiziranu poruku od A1 da se ukida usluga vipme homebox i da im se nudi prelazak na pretplatu, te su na to poklopili. Da li se doista ukida ta tarifa, sto se dogada s neiskoristenim kunama ili je ovo samo bilo “uljudno pitanje” da se korisnike navuče na pretplatu (a tarifa ostaje i dalje po starom)?

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 19 Studeni 2019, 14:26

Pozdrav Duo2,

radi se o obavijesti o ukidanju Vipme Homebox usluge s datumom 2.12.

Za informacije o mogućnostima ugovaranja jedne od trenutno dostupnih usluga, kao i isplatu sredstava s računa vlasnici se mogu javiti Službi za korisnike na 0800 091 091.

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 3

Pozdrav Duo2,

radi se o obavijesti o ukidanju Vipme Homebox usluge s datumom 2.12.

Za informacije o mogućnostima ugovaranja jedne od trenutno dostupnih usluga, kao i isplatu sredstava s računa vlasnici se mogu javiti Službi za korisnike na 0800 091 091.

Koji razlog tj. objašnjenje ima A1 za ukidanje ove usluge koja je omogućavala siromašnim ljudima da imaju telefon doma (na bonove), a da ne strepe od ovrha ako ne plate pretplatu ?

Očito da A1 nije socijalno osviješten što se tiče najranjivijih u društvu.  Da li je HAKOM dao mišljenje o ovome ili operateri mogu raditi što žele;  ukidati tarife i nuditi nove bez opcija bonovi - pretplata ?

Odgovori