Riješeno

Račun

  • 23 Studeni 2020
  • 1 odgovor
  • 72 pregleda

Da li i kako je moguće promjeniti način slanja računa ? Kad sam ušla u pretplatu, dobivala sam račun na kućnu adresu, no po novom pravilu, A1 šalje preko maila. Zanima me kako prebaciti da mi se račun i dalje šalje na kućnu adresu?

icon

Najbolji odgovor od A1_Drazen 24 Studeni 2020, 14:59

Pozdrav @Donata Lovrencic, naravno da možeš zatražiti promjenu načina dostave računa 🙂 Ako trenutno primaš račune na email i želiš ipak na kućnu adresu, potrebno je poslati SMS za isključenje eračun bez papira. Pošalji SMS sadržaja PAPIR na broj 13036. Isključenjem eračuna bez papira, račune ćemo ti dostavljati na kućnu adresu. Ako je potrebna promjena kućne adrese za dostavu računa, isto možeš zatražiti email-om na sluzba.za.korisnike@A1.hr ili pozivom na 0800 091 091 :)

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 2

Pozdrav @Donata Lovrencic, naravno da možeš zatražiti promjenu načina dostave računa :) Ako trenutno primaš račune na email i želiš ipak na kućnu adresu, potrebno je poslati SMS za isključenje eračun bez papira. Pošalji SMS sadržaja PAPIR na broj 13036. Isključenjem eračuna bez papira, račune ćemo ti dostavljati na kućnu adresu. Ako je potrebna promjena kućne adrese za dostavu računa, isto možeš zatražiti email-om na sluzba.za.korisnike@A1.hr ili pozivom na 0800 091 091 :)

Odgovori