Problem trio paket

  • 4 Lipanj 2018
  • 4 odgovora
  • 5228 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 2 odgovora
Ne znam više gdje i kome da se obratim. Dođe mi da plačem jer sa Vip-om nemam sreće od prvog dana otkako su mi počeli pružati uslugu. Neki dan javili smo da već duže imamo problema sa internetom i kao, riješiti će oni nešto u centrali i riješili su, od trio paketa više nemam ništa. Nemam niti telefon, niti internet, a niti TV kanale, nemam ništa. Danas naazovem službu za korisnike da bi mi ljubazan tehničar rekao da na žalost 24 sata nećemo imati nikakvu uslugu.
U prizemlju kuće žive mi roditelji, teže pokretni i dok sam na poslu nazovem ih nekoliko puta ili oni mene, a sutra nekome može i pozliti, ali javiti se ne mogu. Mobitel ne žele imati, naučeni su na telefon i ja to poštujem. Uslugu plaćamo 240 kn mjesečno i nikada nismo kasnili niti dan. Ovo je toliko frustrirajuće i jadno.....Ništa mi sada drugo ne preostaje nego dobro proučiti Zakon, Opće uvijete i krenuti u "borbu" za svoja prava.

Odgovora 4

Razina korisnika 6
Pripremi se na dugotrajno čekanje, to što su rekli 24h da nećeš imati uslugu to sigurno nije točno.

Meni je neki dan riknulo sve zbog grmljavine. Prvo je dakle išlo 2 dana otvaranja obrazaca i "netko će vas kontaktirati", zatim te napokon netko nazove iz HT-a i kaže da je na centrali sve ok i da se javim VIP-u da pošalje novi router. Zovem VIP oni još ništa o tome ne znaju, treba prvo čekati da "kolege iz HT-a napišu da treba poslati novi router". Čekanje još 2 dana. Zatim javlja se VIP-ov tehničar šaljemo vam novi router doći će kroz 2-7 dana. Pogađaš, došao je za 7 dana. Otvaram, postavljam, internet radi, voice linija ne radi, vip tv ne radi. Zovem ih ponovno, isprobavaju, ne znaju u čemu je greška, otvaraju ponovno obrazac, čekanje 3 dana i na kraju se jave sa "žao nam je izgleda da smo vam poslali poluispravni router, poslat ćemo vam novi". Ludilo. Šalju novi - dođe za 3 dana nakon natezanja sa dostavom - radi fiksna linija, radi internet, ali ne radi VIP TV. Zovem ih ponovno "ups, izgleda da vam je onda i VIP TV riknuo", poslat ćemo vam novi STB. Za 5 dana stiže napokon novi STB (receiver) - postavljam, napokon reko sve radi. Radilo sve 2 dana a onda kreću problemi sa internetom "izgleda da su vam pustili preveliku propusnost na liniji, otvoriti ćemo vam 567. obrazac i netko će vam se javiti". Javili su se za ravno 9 dana, da će to proslijediiti HT-u. Dakle DEVET DANA JE NJIMA TREBALO da proslijede HT-u moj slučaj. Ovo je znači nevjerojatno. Nešto ti rikne i ti mjesec dana se trebaš natezat preko njihovih obrazaca i dostave i svi do jednog peru ruke, sa apsolutno nikime ne možeš razgovarat, a kamo li da ti netko u SZK može preko telefona nešto odmah odraditi. Oni samo otvaraju obrasce.

Kod HT-a bi to izgledalo ovako - drugi dan bi poslali tehničara DOMA sa 16 routera i pokojim receiverom viška u kombiju i riješio bi slučaj u jednom poslijepodnevu. Ali skuplje je dati 50 kuna tom tehničaru da odradi posao kako treba na zadovoljstvo korisnika, bolje je praviti se blesav i otvarati 116 obrazaca "netko će vas nazvati" (u prijevodu - za desetak dana će vas slučaj doći na red) i slati pošiljke preko Pošti, Overseasa i pitaj Boga koga sve ne gdje je lutrija kada uopće moraš biti doma da bi preuzeo svoj uređaj.

Znači šlamperaj i to teški šlamperaj. A svaki mjesec im po 1000 kuna ostaviš za sve moguće mobilne, fiksne, TV i ine usluge. Da se zapitaš tko je tu budala u ovoj priči.
E ja vas potpuno razumjem , 25 dana nemam ništa od trio paketa, ista fora to je do HT-a treba mijenjati paricu , nakon 25 dana dođe tehničar zamijeni paricu i kaže za dva sata će sve raditi , i naravno ne radi , jučer zovem kažu treba ažurirati nove postavke okej , čekam , danas mi kažu da je problem opet u HT-u , i klasično , pišu požurnicu i netko će vam se javiti. Snimio sam razgovore i kad ulovim vremena idem u novine , radio ili TV sa tim , vrijeme je da se takove firme maknu sa tržišta , žalit ću se i u HAKOM ali nisam siguran da će mi pomoći jer mi se čini da je i oni baš puno ne mare za nas obične smrtnike.
Kod nas je trenutno problem u toj propusnosti. Javio sam da imamo problem sa internetom i predložili su smanjenje te propusnosti. Moram priznati da mi je kada sve sagledam izrazito žao što smo promijenili operatera. Imali smo lijepo mišljenje o njima, ali ova 4 mjeseca proživljavamo pakao. Pazi, 2018 godina, a ja nemam internet, nemam telefon, nemam tv i sve to uredno plaćamo. Pomoći nemamo ni od kuda već si prisiljeni pisati, zvati i trošiti energiju na gluposti. Ufffffff...... Pomislio sam i da dam frendu odvjetniku pa nek piše..... zanima me kada će doći kraj mojoj muci sa vipom....
Znam kako ti je. Čovjek je bespomoćan, katastrofa. Meni je za sada ok, ali koliko dugo.... vidjet ćemo.

Odgovori