21. 5. putem web shopa/ ove stranice zatražila sam prijenos svog broja sa bonbon mreže (bonovi) u vašu Vip mrežu, isto na bonove. Dok sam slala zahtjev i svugdje gdje sam na ovoj stranici pročitala, a isto tako su mi i telefonski potvrdili u službi za korisnike, prijenos broja se odvija relativno brzo u roku od 3-4 dana...
Ja sam zahtjev dakle poslala u ned 21.5, na kućnu sam adresu dobila sim karticu i potpisala natrag vama papirologiju u srijedu 24.5.
E sada na tom zaprimljenom nalogu piše da se moj broj prebacuje tek 21.6, što je apsolutno apsurdno i za mene apsolutno prekasno... ne razumijem zašto vam treba toliko da prebacite moj br u vašu mrežu pogotovo što je to broj na bonove i dakle svom operateru (bonbon) ne dugujem apsolutno ništa.
Cilj i svrha mog prebacivanja na vaše bonove je ta što sam imala namjeru onda sa vaših bonova prijeći na vašu PRETPLATU i uzeti dakle novi uređaj i ugovornu obavezu na 24 mj, i htjela sam napraviti to sada do kraja svibnja kako bi iskoristila pogodnost duplih gigabajta.
Sada valjda razumijete zašto moram inzistirati da ovu zamolbu za prebacivanjem u vašu mrežu požurite, i jer ne mogu reći da će me 21.6 (koji je očekivani dan prijenosa broja) više zanimati prelazak kod Vas, jer duple gige više neće biti na promociji.
P.S. Isto tako kontaktirala sam 24.5 i Bonbonovu službu i oni su mi potvrdili da vi uopće niste prema njima poslali zahtjev da me puste k vama, u vašu mrežu.
Srdačan pozdrav,
Nada Barić
Najbolji odgovor od A1_Drazen
Pogledaj original