25.09.2018 sam razgovarala s vašim agentom o prelasku sa bona na pretplatu koja je trebala biti izrealizirana .Međutim evo 02.11. još uvijek nije riješen moj status bez obzira na moju konstantnu angažiranost i uzaludnog zvanja vaših agenata i opetovanog objašnjavanja da bi se riješio problem.Moram naglasiti da možda 2-3 ljudi koje sam dobila su bili dovoljno aktivni da bi se riješila problematika,svi drugi su me prebacivali s napomenom da imam strpljenja a moram naglasiti da mi se 25.10.u 11i 07 sati javio jedan veoma bezobrazan i neuljudan gospodin koji me jako odbio svojim ponašanjem jer njemu očigledno nije bitno da krajnji korisnik vase mreže bude zadovoljan već da se raspravlja s njima uz napomenu i da ja osobno kao korisnik vase mreže sigurno već 20 godina očekivam malo bolji pristup i barem kulturu ophođenja da bi mi se odgovorilo .Ako je cilj nekome da ja pišem pritužbe i da propagira i ostavlja loš dojam o A1mreži i na taj način radi svoj posao onda smatram da to nije kvalitetna i dobra usluga što bi trebao biti krajnji cilj nekome tko radi takav posao a ne odbijati ljude sa odgovorom "A ŠTA DA JA RADIM!"
Nadam se barem konkretnom i zadovoljavajućem odgovoru što prije kad se već odugovlači sa rješavanjem mog statusa.
Hvala na pažnji!
Najbolji odgovor od A1_Anita
Pogledaj original