Negativno iskustvo

  • 23 Svibanj 2019
  • 3 odgovora
  • 622 pregleda

Sklopili smo ugovor za trio paket u 2. mjesecu 2019. Prenosili smo broj iz iskona i rekli su nam da će nakon potpisivanja ugovora A1 iskonu predati zahtjev za prekid ugovora i prijenos broja. Nakon mjesec dana nama telefon još nije bio aktiviran a kada smo opremu vraćali u iskon rekli su nam da nikad nisu primili taj zahtjev i da nisu znali da više ne primamo njihove usluge. Uložili smo žalbu u A1 i službenica je rekla da dokumentacija nije bila potpuna te da zato nije zahtjev išao prema iskonu. Također je rekla da će ona proslijediti taj zahtjev. U idućih mjesec dana nismo dobili obavijest da vratimo iskon-u opremu pa smo opet otišli u poslovnicu i žalili se službeniku. On je pak rekao da zahtjev koji je zadnji put proslijeđen nije prošao jer je poslan sa zastarjelim datumom pa ga je nanovo poslao. Budući da i dalje nismo imali fiksnu telefonsku liniju i da smo nastavili dobivati račune od iskona ponovo smo se žalili A1 22.5.2019. Službenica je rekla da ćemo primiti obavijest o zaprimljenom upitu SMS-om, kojeg smo stvarno i dobili drugi dan i kojim smo obaviješteni o broju upita i obećanjem da će na njega odgovoriti u najkraćem mogućem roku te da njegovo stanje možemo pratiti na web stranici. Dakle, nakon tri mjeseca i 4 nesposobna službenika koji pojma nemaju što rade, nekako više i ne očekujemo da će se ovo riješiti.
MI SMO OD 11.3., KADA JE INSTALIRAN MODEM, BEZ TELEFONSKE USLUGE I DOBIVAMO RAČUNE I OD ISKONA I OD A1. U OVIMA OD A1 VELIKODUŠNO PIŠE DA SLOBODNO ZANEMARIMO RAČUN ZBOG NEPOTPUNE USLUGE (IAKO JE PO UGOVORU PRVIH 6 MJESECI PRETPLATA BESPLATNA UZ IZUZETAK DODATNIH USLUGA).
Izgleda da nam jedino preostaje žaliti se HAKOM-u i Udruzi za zaštitu potrošača i svima toplo preporučiti da izbjegavaju A1 u kojem se "loptaju" s korisnicima na, najblaže rečeno, bezobrazan način.

Odgovora 3

Pozdrav @Prevarenikorisnik ,

žao mi je radi situacije u kojoj si se našao. Možeš nam poslati privatnu poruku OVDJE sa svojim podacima kako bismo sve dodatno provjerili i što prije riješili.
UPDATE: Drugi dan nakon moje objave na forumu, telefonska linija je proradila (privremeni broj koji nam je dodijeljen dok se broj ne prenese s iskona). NAKON 4 IZRAVNE ŽALBE SLUŽBENICIMA U POSLOVNICAMA NIŠTA NISU PODUZELI, ALI NAKON JEDNE OBJAVE NA FORUMU GDJE JAVNOST MOŽE VIDJETI KAKAV JE NJIHOV ODNOS S KLIJENTIMA ODMAH SU ODLUČILI NEŠTO PODUZETI! Nemojte s njima razogvarati u privatnim chatovima, ovakva neposlovnost mora svima biti vidljiva. Zakinut sam financijski, bio sam bez telefonske linije tri mjeseca i bezobrazno me ponižavate ovakvim poslovanjem a pritom vi ne snosite nikakvu odgovornost. Svoje iskustvo sam prenio HAKOM-u i Udruzi za zaštitu potrošača. Svima još jednom toplo preporučam da se klone A1 usluga, a ako su, poput nas, već korisnici A1 usluga i imaju ikakvih problema da se izjasne na forumu. Toplo se nadam da u lipnju nećemo više morati obilaziti vaše poslovnice s prigovorima.
Razina korisnika 2
@Prevarenikorisnik Djelatnici su na A1 prodajnim mjestima educirani za svoje radno mjesto i zaista mi je žao što smatraš da ti nisu htjeli pomoći ili da netko nije odradio svoj dio posla. ☹ Kao što možeš vidjeti, objava i komentari su dostupni svima. Uvijek smo na raspolaganju našim postojećim i potencijalnim korisnicima i rado ćemo odgovoriti na svako pitanje upućeno nama, bilo ono u obliku informacije, prigovora ili zahtjeva. Primi isprike u ime A1 tima. Ovo neugodno iskustvo nikako nismo htjeli inicirati, tako nešto nam zaista nije cilj. ☹

Odgovori